Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

DeletedUser63648

Guest
peeta, heb je de shift knop wel eens geprobeerd? Eerste die je wil verplaatsen: klik, Shift ingedrukt houden, laatste aanklikken .... .... .... Profit!
 

DeletedUser60153

Guest
Aanvals vlag stambreed.

Op een soort gelijk spel wat ik heel lang heb gespeeld had je altijd 2 opgerolde vlaggen, 1 links van het scherm en 1 rechts, de linker vlag rolde uit (naar beneden) wanneer er aanvallen op jou zelf liepen, de rechter vlag rolde uit als er aanvallen liepen op stamleden.
Vooral die 2e mis ik hier heel erg, je kunt nu namelijk niet zien of een lid van jouw stam wordt aangevallen, er wordt binnen de stam dus pas bekend dat iemand wordt aangevallen als diegene dat zelf meld, terwijl als iedereen het kan zien kan men ook op eigen initiatief al OS sturen.
Voor mij is dat toch het grootste voordeel van een stam, naast het samenwerken, is het elkaar beschermen toch de hoofd reden om een stam te vormen?
Daarnaast is er altijd een deel van de leden dat het forum niet al te best bij houdt, wat vervolgens het hele nut van de stam in dit geval te niet doet, terwijl mijn ervaring is dat het grootste deel van die groep wél reageert op aanvallen, om elkaar vervolgens te helpen.

Was dit kingsage? Vond dat ook geweldig! Je zag gewoon als je stamgenoot werd aangevallen, echt zo veel voordeel.
 

DeletedUser

Guest
Zou het praktisch mogelijk zijn om een wereld te maken zonder het gebruik van co's. Het zou werelden in ieder geval leuker, voller & authentieker maken denk ik. Al die zogenaamde 'teams' van 4/5 mensen. Waar er een paar op het account zitten puur om te farmen... Hoe saai en onpersoonlijk is dat. Daar wil je gewoon al niet tegen spelen. Het excuus 'het lag aan de co' op subforums zou dan ook eindelijk van de baan zijn. Het is ook vaak leuker om alleen te spelen op een account vermoed ik. Ik heb bijvoorbeeld ook met co's gespeeld in het verleden. Maar dat was vooral omdat anderen dat ook deden, en concurrentieel te blijven.

Maar vrees dat het onmogelijk is. Want er zo een soort lock per account moeten zijn. Dat maar 1 IP-adres kan inloggen ofzo...
 

DeletedUser20295

Guest
Want er zo een soort lock per account moeten zijn. Dat maar 1 IP-adres kan inloggen ofzo...

Maar dan zit je met het probleem dat je niet van een andere locatie kan inloggen...
Je kan dat weer oplossen met "vertrouwde IP's" toe te voegen, een lijstje met IP adressen vanwaar ingelogd mag worden.
 

DeletedUser

Guest
Maar dan zit je met het probleem dat je niet van een andere locatie kan inloggen...
Je kan dat weer oplossen met "vertrouwde IP's" toe te voegen, een lijstje met IP adressen vanwaar ingelogd mag worden.

Idd, hier botste ik ook al op. Maar met vertrouwde IP's. Dan kan je ook de IP's van 'cospelers' daar bijvoegen vermoed ik... Ofniet?

Het zou ook wel mogelijk moeten zijn om een account 'over te dragen'. Want anders gaat het veel barbaren opleveren als spelers stoppen :D

De insteek is gewoon: 1 speler per account
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
dat lukt niet voor een hele wereld, inderdaad omdat je dan nergens in kan loggen, of bijvoorbeeld je router resetten.
 

DeletedUser71807

Guest
kunnen we ook niet de limiet op gebubliceerde berichte afschaffen, want als je geen premium account hebt, kan je maar 5 berichten publiceren en dat is weinig.
en ik stel ook voor om af en toe eens een soort van opdrachten te maken ,zoals voor bv.kerstmis, (die je dan beloningen geven zoals 1 goudmunt, of 10 premiumpunten).
 
Reactiescore
1.142
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?169354-Reis-naar-Inno-HQ-Discussietopic!
en premium moet wel een voordeel blijfen anders koopt niemand het meer :p
maar oke ze mogen van mij best die geplubiceerde berichten limiet verhogen maar als je dat als idee wil voorstellen zou ik het brengen als
je kunt nu maar 5 berichten publiceren in het begin is dat nog wel reddelijk maar zodra je grooter word krijg je ook meer berichten die je moet bupliceren is het niet realistischer als je 1 bericht kunt publiceren voor elk dorp dat je hebt :)
of 5 per dorp maar je snapt wel wat ik bedoel :D
 
Reactiescore
1.142
oriflame zei:
het hoeven niet precies 100 stemmen te zijn, er hadden zomaar 52 nee stemmers kunnen zijn, dus dan had je maar 50 ja stemmers en zou het niet goedgekeurd worden!

Er waren al 77 stemmen voor is de rest allemaal tegen kom je nog steeds op 75% + voor uit dus zou je in theorie het idee kunnen door sturen bij 75 stemmen voor als er minder dan 25 stemmen tegen zijn omdat op dat moment nooit een lager percentage dan 75% kan worden behaald bij 100 stemmen :)

Zoals nu ook ongeveer gebeurt is ;)

Betreffende topic
 

DeletedUser14894

Guest
Er waren al 77 stemmen voor is de rest allemaal tegen kom je nog steeds op 75% + voor uit dus zou je in theorie het idee kunnen door sturen bij 75 stemmen voor als er minder dan 25 stemmen tegen zijn omdat op dat moment nooit een lager percentage dan 75% kan worden behaald bij 100 stemmen :)

Zoals nu ook ongeveer gebeurt is ;)

Betreffende topic

Dat klopt, daarom heb ik ook besloten om het uiteindelijk door te laten gaan. Maar toch, in de regels staat dat er echt minimaal 100 stemmen gegeven moeten worden. Op z'n minst 100. Daarom wacht ik liever iets langer terwijl er toch 99% voor is. Hoe meer stemmen, hoe meer meningen en hoger de kans dat de gehele populatie achter deze keuze staat.
 

DeletedUser67973

Guest
Het probleem is alleen dat er nog zelden veel mensen op dit gedeelte van het forum komen om te stemmn.
 
Reactiescore
1.142
idd het aantal tw gebruikers neemt rap af als je kijkt hoe veel er vroeger waren en nu.
daarom zou dit aantal ook wel wat mogen afnemen ik persoonlijk zie in 50 stemmen wel een beetje een goede grens meestal als een idee gewaardeerd word door de community stopt het stemmen dan ongeveer en dan gaat het heel langzaam met een hoop bumps en tijd richting de 100 terwijl er tegen dan al lang duidelijk is hoe er over het idee gedacht word wat de voor en tegen punten zijn enz.
 

DeletedUser14894

Guest
idd het aantal tw gebruikers neemt rap af als je kijkt hoe veel er vroeger waren en nu.
daarom zou dit aantal ook wel wat mogen afnemen ik persoonlijk zie in 50 stemmen wel een beetje een goede grens meestal als een idee gewaardeerd word door de community stopt het stemmen dan ongeveer en dan gaat het heel langzaam met een hoop bumps en tijd richting de 100 terwijl er tegen dan al lang duidelijk is hoe er over het idee gedacht word wat de voor en tegen punten zijn enz.

Kan het er intern wel even over hebben. Maar toch, 100 man moet makkelijk kunnen. En je ziet nu ook wel dat sommige ideeën waar veel animo voor is dat die al snel richting de 100 gaan.
 
Reactiescore
1.142
Ja maar dat komt omdat sommige ideeën voor elke tw speler gelden en dus een grootte doelgroep bereiken.
Stel jij komt met een idee omtrent kerken of boer limiet dan heb je al heel wat minder spelers die ge-interesseert zijn in het onderwerp.
wil het daarom zeggen dat er te weinig animo voor het idee is. nee in mijn ogen niet. toch liggen dit soort ideeën er soms maanden zonder aan de 100 stemmen te geraken maar wel met de juiste percentage's.
in mijn ogen zou er bijvoorbeeld na een maand door de mod gekeken moeten worden of de discussie omtrent de voor en tegen punten nog aan de gang is of dat deze stil ligt.
is deze gestopt en is er een positief resultaat 75% + met een acceptabel aantal stemmen niet 4 stemmen of zo maar wat iig genoeg is om een objectief beeld van de mening te krijgen.
Kan het idee door gestuurd worden.
 
Reactiescore
1.367
misschien is het handig dat er meer reclame voor dit topic/deze hoek gemaakt word (ook ingame)
of misschien als 2 mods die dit beheren en 1 van de CM leden het idee goed/belangrijk genoeg vinden dat dit via een ingame poll gedaan kan worden?
 
Reactiescore
1.142
Ramoth zei:
Dit idee zal niet worden ingevoerd, omdat het spel bedoeld is zonder co's te spelen.

Vind dit beetje zwakke reden want iedereen weet dat co's doodnormaal zijn binnen tw en het niet verboden is om met een co te spelen. zolang dat zo is vind ik dat ze dit ook niet als excuses mogen geven om een idee af te keuren.
 

DeletedUser53787

Guest
Je vergeet nog de aankomsttijden :rolleyes:

Leuk bij kleinere stammen, maar wordt die vlag niet een beetje heel lang op de duur?
Zelfs bij je voorbeeld van 540 aanvallen kan ik me voorstellen dat die vlag een tijdje doorloopt.
Hou in je achterhoofd dat massa's van 1000 aanvallen per speler geen uitzondering zijn, en als er zo 2 of 3 spelers in je stam een massa binnenkrijgen, wordt iets terugvinden in die vlag al een heel gekkenwerk.

Ik ben persoonlijk tegen het idee omdat het te lang en onoverzichtelijk wordt.
Als je account in orde is, en interne stamcommunicatie is acceptabel, dan gaat het efficiënter op de huidige manier.
OS vragen is nu (voor mij in elk geval) eenmaal een deel van het spel.

Aan de andere kant, misschien zit het idee verkeerd in mijn hoofd.
Is het mogelijk om een printscreen te nemen van die uitgerolde vlaggen terwijl er minimaal enkele honderden aanvallen binnenlopen?

Wat Koning Warchild bedoelt is eigenlijk erg handig, maar 't is tegenwoordig iets uitgebreider. Later deze middag zal ik een, of meerdere, printscreen(s) laten zien van hoe het nu werkt.
 

DeletedUser53787

Guest
De vlag van de linkerdeel zonder aanvallen
cfff535077.jpg

De vlag met (in dit geval eigen) aanvallen
c8bd667428.jpg

Het overzicht wanneer je erop klikt
5e1f4406cc.jpg

Het overzicht met slechts een paar filters, na ze in te laden (dit deel is mogelijk afkomstig van een script)
a1b3eb2935.jpg

Het aantal aanvallen per pagina is niet in te stellen, de teller stond op 651, de pagina's op 14, reken maar uit hoeveel er op 1 pagina kan.

De bevelnamen zijn te wijzigen, alleen niet aan te raden met een grote hoeveelheid aanvallen, omdat de automatische tagfunctie niet bestaat daar.
 
Reactiescore
25
Vind dit beetje zwakke reden want iedereen weet dat co's doodnormaal zijn binnen tw en het niet verboden is om met een co te spelen. zolang dat zo is vind ik dat ze dit ook niet als excuses mogen geven om een idee af te keuren.

Maar het wordt ook nergens gepromoot. Innogames heeft altijd ideeën ter bevordering van het spelen met co's afgekeurd. Dit is nu ook het geval. Zij hebben, als makers van het spel, nu eenmaal dit recht.
 
Reactiescore
1.367
Maar het wordt ook nergens gepromoot. Innogames heeft altijd ideeën ter bevordering van het spelen met co's afgekeurd. Dit is nu ook het geval. Zij hebben, als makers van het spel, nu eenmaal dit recht.

Wij zijn de consumenten, zonder ons hebben ze niets om te maken :rolleyes:
 
Bovenaan