Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

DeletedUser72208

Guest
Is het een idee om in het stammenforum een soort spoiler te maken waarin staat: Gezien door: .. .. .. ..
Zodat je als stamleider altijd kan zien wie wel en niet actief op het forum is.
 

DeletedUser76206

Guest
Is het een idee om in het stammenforum een soort spoiler te maken waarin staat: Gezien door: .. .. .. ..
Zodat je als stamleider altijd kan zien wie wel en niet actief op het forum is.

Zoiets kan je ook gemakkelijk nakijken door een forumcheck te houden onder een andere benaming ;)
Maar is wel een interessant puntje.
 
Reactiescore
746
Wat je ook kan doen is een random post plaatsen met de tekst 'bedank deze post, dit is een forumcheck'.
Degenen die ze bedanken zijn actief, de anderen niet? :)
 
Reactiescore
24
Verminderde teruggave van grondstoffen bij annulering van gebouwen/troepen/techs afschaffen op no haul werelden.
Voor troepen (inc edels) & techs alles teruggeven.
Voor 6e gebouw of meer, slechts de kosten van het gebouw teruggeven, niet de kosten die erbij komen voor de langere wachtrij.


Reden: Grondstoffen hoeven niet gedodged te worden, immers zijn het no haul werelden.


=================================
2e idee

Inconsistentie van pakketjes werelden gelijk trekken met die van goudmunten.

Het is al aantal keer ter sprake gebracht. Maar de inconsistentie van pakketjes werelden is groot vergeleken met goudmunt werelden.

De verschillen in de straffen zijn groot. Zo raak je bij pakketjes werelden je pakketjes ook deels kwijt. Dus als jij een jaar of 3 speelt, krijg je dus een achterstand van anderhalf jaar, permanent.

Op goudmunt werelden krijg je ook die achterstand, maar je edels worden 'gewoon' weer bij je account gevoegd. Je kan die achterstand dus vrij eenvoudig, binnen een week wegwerken.

Daarnaast heb je bijvoorbeeld het annuleren van edels. Bij pakketjes werelden krijg je 1 pakketje minder vergoed. Dat klinkt niet veel, maar het tegenovergestelde is waar. Hoe minder edels, en ook pakketjes je hebt opgeslagen, hoe (naar verhouding) duurder het is om een edel te annuleren. En dus ook hoe meer pakketjes je hebt, hoe goedkoper (naar verhouding) het is om een edel te annuleren.

Voorbeeld:
Je hebt 1 dorp, je hebt 1 adelshoeve, je bouwt een edel, maar wilt dit toch niet doen. Je annuleert je edel, dat krijg je het pakketje niet terug. Dat is een verlies van 100 % van je uitgegeven grondstoffen!
Voor 2 dorpen, je hebt 2 pakketjes, je krijgt er 1 terug, dan is dat een verlies van 50 % van je grondstoffen.

Het is dus extreem duur om in de beginfase op een pakketjeswereld je edel te annuleren. Stel je namelijk voor dat als je 500 pakketjes hebt, en je mist er 1, dan is dit verschil amper te merken.

In feite blijft de prijs consistent, namelijk de kosten van 1 pakketje. Maar dat is niet reeel. Immers verlies je de volledige gs, en in een beginfase van een wereld is dat veel.
Dus dat is sowieso al iets wat naar mijn mening niet klopt, en veranderd zou moeten worden.

Om dat te vergelijken met goudmunten, goudmunten kan je niet annuleren. Edels wel, die krijg je gewoon voor 90 % van de kosten terug. Dat is dus 36 000 45 000 en 45 000.

Bij je edels voor pakketjes werelden verlies je dus 28 000, 30 000 en 22 000 tov 4 000, 5 000 en 5000 bij goudmunten. Die prijzen zijn in principe consistent, ware het niet dat de prijs van een nieuw pakketje 700 % duurder is dan een prijs voor een nieuw goudmunt. Veel succes dat op te brengen bij je eerste paar edels op pakketjes werelden. Dat is een grote achterstand.


Ik pleit om die prijs te reduceren voor de eerste paar edels. Ik heb nog geen idee hoe dat uitgewerkt moet worden. Maar ik hoop dat andere daarbij kunnen ondersteunen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
24
Ik begrijp uit verschillende supports dat men geen heil ziet om die verschillen gelijk te trekken. En dat een verklaring ervan privé wordt gehouden?

Dat is toch wel vrij sneu.
 

DeletedUser68372

Guest
Overige wereld forums:

Ik vind het persoonlijk vrij onhandig dat ik helemaal naar beneden moet scrollen om die fora te openen, terwijl gesloten wereld fora daar boven staan. In sommige word nogsteeds gepost dat klopt, maar in sommige dateert de laatste postdatum 25 mei 2015. Dan zie ik liever dat de wat actievere fora (Klessik,Casuals) naar boven worden gebracht.

Wat jullie?
 
Reactiescore
1.037
Is al eerder geopperd en is iets voor vbulletin waar tw zelf niks aan kan doen meen ik mij te herinneren, verder kun je je gewoon op fora abonneren en dan heb je dit probleem helemaal niet meer dus eigenlijk is de oplossing er al
 

DeletedUser73204

Guest
mag het farmen wel gewoon doorgaan van BB dorpen tydens een aanvalsstop van kerst en oud/nieuw. want die besoekjes zyn machtig irri. gewoon pp weggooien terwyl je niets kunt. of wordt die tyd ook verlengd?
 

DeletedUser77085

Guest
Idee qua aanpassing van de opdrachten,

De opdracht zet je burgerwacht aan heb ik zelf persoonlijk een beetje een hekel aan, zes uur lang gereduceerde grondstoffen terwijl ik het principe al heel wat werelden geleden wel snapte. zou het idee zijn om dit aan te passen en wat vinden jullie van deze opdracht.
 

DeletedUser69459

Guest
Enig idee wanneer het idee van werkelijke en beschikbare boerderij ingevoerd wordt? Want het is nu al 3 maand en het lijkt me niet echt zo moeilijk om het toe te voegen...
 

DeletedUser16768

Guest
Ideeën kunnen wij alleen doorvoeren naar Innogames. Het besluit of het geïmplementeerd wordt ligt bij hen.
 

DeletedUser

Guest
HIER HEB IK EEN IDEE!

Net als bij Hotmail een mapje verwijderd (Dat automatisch na een week wordt leeggehaald (definitief verwijderd))

Soms druk ik in alle haast op alles verwijderen of verwijder ik een bericht dat ik graag had willen houden. Alleen kan ik dit niet terughalen :(

Promoot mijn idee mensen!
 

DeletedUser

Guest
Misschien een goed idee dat je spelers bepaalde functies kan laten gebruiken naar mate hun bevoedheid op een account.

[**]Speler[||]premium[||]inventaris[||]vlaggen[||]Troepenbeheer[||]Spelerbeheer[||]Wachtwoord[/**]
[**]Hoofdspeler[||]x[||]x[||]x[||]x[||]x[||]********[/**]
[*]Speler 2[|][|][|][|]x[|][|]ww_speler2
[*]Speler 3[|][|][|][|][|][|]ww.Speler3
[*]Speler 4[|][|]x[|]x[|]x[|]x[|]speler 4
[*]Speler 5[|][|][|][|][|][|]speler_5
[*] Voeg speler toe (20pp)[|][|][|][|][|][|]

speler 3 kan dus enkel de dorpen uitbouwen...
speler 4 kan dus bijna alles behalve premium functies
speler 5 ook een dorpenuitbouwer
speler 2 kan troepen maken en versturen (farmen) of os bieden.
Uiteraard kan je hier meer tot in detail gaan
 
Bovenaan