- Reactiescore
- 421
*Lutser Tom
Ja maar als je dan ziet dat ze zeggen dat de helft van de dothraki het overleefd heeft na de battle denk ik hmm das net als mijn stammie die de helft van z'n off niet stuurt.Die eerste afleveringen waren best hard, met die grote gevecht. Ze hadden het wel idealistischer kunnen laten eindigen voor sommige personages. Al met al blijft het een top serie. Net als peaky blinders overigens, dat door t iets mindere seizoen alsnog pure top is.
Ja, dat sws. Maar bijvoorbeeld we zijn 8 seizoenen bezig met het karakter ontwikkelingen van die blonde chick op de draak en dan opeens gooit ze dat allemaal weg zogenaamd en raged ze zoals Melvin raged als ie geen deff krijgt.Ja maar als je dan ziet dat ze zeggen dat de helft van de dothraki het overleefd heeft na de battle denk ik hmm das net als mijn stammie die de helft van z'n off niet stuurt.
aangenaam LT ookwel lord-Toms., ik ben Quinten.ik ben LT ookwel lord-Toms.
Ja, dat sws. Maar bijvoorbeeld we zijn 8 seizoenen bezig met het karakter ontwikkelingen van die blonde chick op de draak en dan opeens gooit ze dat allemaal weg zogenaamd en raged ze zoals Melvin raged als ie geen deff krijgt.
Welke Rianne? Mijne? andere?Foto van Rianne s.v.p.?
Nouja, het begin was goed. Maar dan heb je die fight in winterfell waar je delen amper kunt zien & dat einde dat precies amper uitgewerkt is. Ook idd golden company die direct weggeveegd worden terwijl er 7 seizoenen lang gezegd wordt dat dit het beste leger in GOT is. Yeah rightDie eerste afleveringen waren best hard, met die grote gevecht. Ze hadden het wel idealistischer kunnen laten eindigen voor sommige personages. Al met al blijft het een top serie. Net als peaky blinders overigens, dat door t iets mindere seizoen alsnog pure top is.
Dit maar dan met breaking badUnpopular opinion: GOT één van de meest overrated series. Don't change my mind cause I don't care. Doei
eensDit maar dan met breaking bad
Unpopular opinion: GOT één van de meest overrated series. Don't change my mind cause I don't care. Doei
Zegt degene die over komkommers praat????Ik vind het wonderbaarlijk hoe er komkommertijd is bij w85 ener eerder over GoT of voetbal gepraat wordt dan w85
Heb jij iets tegen komkommers???Zegt degene die over komkommers praat????
jaHeb jij iets tegen komkommers???