Ice en Melt.

Reactiescore
5.591
Die eerste afleveringen waren best hard, met die grote gevecht. Ze hadden het wel idealistischer kunnen laten eindigen voor sommige personages. Al met al blijft het een top serie. Net als peaky blinders overigens, dat door t iets mindere seizoen alsnog pure top is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Die eerste afleveringen waren best hard, met die grote gevecht. Ze hadden het wel idealistischer kunnen laten eindigen voor sommige personages. Al met al blijft het een top serie. Net als peaky blinders overigens, dat door t iets mindere seizoen alsnog pure top is.
Ja maar als je dan ziet dat ze zeggen dat de helft van de dothraki het overleefd heeft na de battle denk ik hmm das net als mijn stammie die de helft van z'n off niet stuurt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
peaky laatste seizoen was gewoon heel primaakes na een 2 trage aflevering durende start

laatste game of thrones seizoen ook gewoon prima overigens
 
Reactiescore
5.591
Ja maar als je dan ziet dat ze zeggen dat de helft van de dothraki het overleefd heeft na de battle denk ik hmm das net als mijn stammie die de helft van z'n off niet stuurt.
Ja, dat sws. Maar bijvoorbeeld we zijn 8 seizoenen bezig met het karakter ontwikkelingen van die blonde chick op de draak en dan opeens gooit ze dat allemaal weg zogenaamd en raged ze zoals Melvin raged als ie geen deff krijgt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ja, dat sws. Maar bijvoorbeeld we zijn 8 seizoenen bezig met het karakter ontwikkelingen van die blonde chick op de draak en dan opeens gooit ze dat allemaal weg zogenaamd en raged ze zoals Melvin raged als ie geen deff krijgt.

Of de verwachting dat we de Golden Company zouden zien met 20k man en olifanten, en het in werkelijkheid 200 man waren met één paard? Ik denk dat dat W85 aardig symboliseert.
 
Reactiescore
56
Die eerste afleveringen waren best hard, met die grote gevecht. Ze hadden het wel idealistischer kunnen laten eindigen voor sommige personages. Al met al blijft het een top serie. Net als peaky blinders overigens, dat door t iets mindere seizoen alsnog pure top is.
Nouja, het begin was goed. Maar dan heb je die fight in winterfell waar je delen amper kunt zien & dat einde dat precies amper uitgewerkt is. Ook idd golden company die direct weggeveegd worden terwijl er 7 seizoenen lang gezegd wordt dat dit het beste leger in GOT is. Yeah right
 
Reactiescore
983
Unpopular opinion: GOT één van de meest overrated series. Don't change my mind cause I don't care. Doei
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
er bestaan dan toch foute meningen zo zo
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Unpopular opinion: GOT één van de meest overrated series. Don't change my mind cause I don't care. Doei

Gelukkig boeit jouw mening niet, doei.
 
Reactiescore
50
Ik vind het wonderbaarlijk hoe er komkommertijd is bij w85 ener eerder over GoT of voetbal gepraat wordt dan w85
 
Reactiescore
5.591
Ik vind het wonderbaarlijk hoe er komkommertijd is bij w85 ener eerder over GoT of voetbal gepraat wordt dan w85
Zegt degene die over komkommers praat????
 
Reactiescore
1.228
Bovenaan