Hoeveel lc heb je?

DeletedUser68252

Guest
Ik vraag me trouwens af bik, hoe zit het met je off/def verhouding tussen je dorpen?

Waarschijnlijk 70% +, bik schat ik nog redelijk defensief in tegenover find anger, denk dat deze mannen wel op 90% off spelen. Op dit moment zou je ze nog redelijk makkelijk het graf in kunnen jagen zoals slcn ook bij medio deed. Enkel is er op dit moment niemand in hun regio die dit durft denk ik.

Correct me if i'm wrong.
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk 70% +, bik schat ik nog redelijk defensief in tegenover find anger, denk dat deze mannen wel op 90% off spelen. Op dit moment zou je ze nog redelijk makkelijk het graf in kunnen jagen zoals slcn ook bij medio deed. Enkel is er op dit moment niemand in hun regio die dit durft denk ik.

Correct me if i'm wrong.

90% off? Haha, zoveel risico nemen we niet hoor :D.
 

DeletedUser68252

Guest
90% off? Haha, zoveel risico nemen we niet hoor :D.

Jullie zouden niet de eerste zijn die 90% offensief spelen en daardoor een goede start hebben omdat niemand je aanpakt. :p, maar reëel gezien zou bijna niemand zoveel risico durven te nemen. :D
 

DeletedUser

Guest
Jullie zouden niet de eerste zijn die 90% offensief spelen en daardoor een goede start hebben omdat niemand je aanpakt. :p, maar reëel gezien zou bijna niemand zoveel risico durven te nemen. :D

Bwah, ik doe dat nooit in de start. Wel meer off dan deff, maar zeker op safe spelen.
 

DeletedUser52174

Guest
Waarschijnlijk 70% +, bik schat ik nog redelijk defensief in tegenover find anger, denk dat deze mannen wel op 90% off spelen. Op dit moment zou je ze nog redelijk makkelijk het graf in kunnen jagen zoals slcn ook bij medio deed. Enkel is er op dit moment niemand in hun regio die dit durft denk ik.

Correct me if i'm wrong.
Het kan nog erger, op w20 waren mijn eerste 100 dorpen offence met uizondering van mijn kerkdorpen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik in de rim startte (zo'n 2 maandjes later) dus dat maakt wel verschil.


Niet slecht, maar kan beter in de rim. Nog meer mensen die hier handmatig farmen of ben ik de enige? :cool:
Koop of regel een botje en dan hoef je niks meer zelf te doen behalve coordinaten plakken :p
 

DeletedUser

Guest
Niet slecht, maar kan beter in de rim. Nog meer mensen die hier handmatig farmen of ben ik de enige? :cool:

Ja ik doe ook handmatig. Ben alleen wat lc kwijt geraakt door een klote burgerwacht van een speler waarvan ik dacht dat die inactief was. Dus de farm inkomsten zullen tijdelijk iets minder worden.
 

DeletedUser52174

Guest
Op naar katas en boerderijen slopen dan maar? Of sla je dat dorp gewoon over:p
 

DeletedUser

Guest
Het kan nog erger, op w20 waren mijn eerste 100 dorpen offence met uizondering van mijn kerkdorpen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik in de rim startte (zo'n 2 maandjes later) dus dat maakt wel verschil.

Ik weet nog wel dat ik op W3 een full off speler rimde samen met een stamgenoot. We dachten dat hij een bedreiging was en bijna niemand durfde hem aan te vallen hij groeide ook erg snel. Maar toen ik dorp na dorp scouten zag ik tot mijn verbazing dat alles off was dus toen ben ik er vol tegenaan gegaan en binnen 2 dagen was die alles kwijt. En dat was in de rim. Heel veel off hebben is blufpoker spelen, zo zie ik het. Als je geluk hebt werkt het en anders ben je de sjaak. Dat waren hele makkelijke dorpen om te edelen. Ik had daar ongeveer een 1-1 verhouding tussen mijn dorpen.

Op naar katas en boerderijen slopen dan maar? Of sla je dat dorp gewoon over:p

Ja dat ben ik wel van plan, mn smederij moet nog 1 lvl omhoog en dan kan ik beginnen. Maar 80 lc kwijtraken in de beginfase gaat je niet in de koude kleren zitten. Dat wil ik ook nog even opbouwen. Bij nader inzien had ik hem toch beter met rust kunnen laten.

Speel jij hier trouwens onder dezelfde naam?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Jup het is inderdaad wel een gokje, maar als je verreweg de grootste van de omgeving bent en je bent bijna altijd online lijkt het me toch goed om die gok te nemen. Toen ik de top 100 binnen kwam en dus voor het eerst op de groeiranking kwam, stond ik 3e op de groeilijst :p


80LC is inderdaad best veel en zuur om dat te verliezen maar daar kun je zeker wel weer boven op komen. Overigens speel op geen enkele wereld, ik hang gewoon wat rond omdat ik me verveel :D
 

DeletedUser

Guest
Maar jij bent toch de co van Lowner? Zoiets vertelde hij mij, op W29 heb ik ook een acc maar daar speel ik op mn gemak. En ik had met Lowner een afspraak gemaakt over een gezamenlijke oorlog tegen T-Dog, hij ligt bij mij in de buurt in de rim. Ok niet dat dat veel voorstelt, het is een oorlog op subcontinentale schaal tussen 2 niet hele grote stammen maar toch.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Jullie zouden niet de eerste zijn die 90% offensief spelen en daardoor een goede start hebben omdat niemand je aanpakt. :p, maar reëel gezien zou bijna niemand zoveel risico durven te nemen. :D

Er zijn er zat die dat risico durven te nemen. Waar haal je al die wijsheden vandaan trouwens? :rolleyes:
 
Bovenaan