Hoeveel lc heb je?

DeletedUser

Guest
Heb je een punt :D Hangen inderdaad veel meer factoren vanaf .
Laat maar zitten dan

Ik kan je wel op weg helpen hoor.

- Neem al je farms op 0-3 uur afstand.
- Scout ze voor alle gs levels.
- Bereken (in excel bijvoorbeeld) hoeveel deze dorpen kunnen leveren per dag.
- Bereken de tijd die je nodig hebt om met zo min mogelijk lc alle gs te roven.
- Doe dit voor elk dorp.

Done. Moeilijk? Nee. Heb je er wat aan? Nee :D
 

DeletedUser51771

Guest
Ik kan je wel op weg helpen hoor.

- Neem al je farms op 0-3 uur afstand.
- Scout ze voor alle gs levels.
- Bereken (in excel bijvoorbeeld) hoeveel deze dorpen kunnen leveren per dag.
- Bereken de tijd die je nodig hebt om met zo min mogelijk lc alle gs te roven.
- Doe dit voor elk dorp.

Done. Moeilijk? Nee. Heb je er wat aan? Nee :D

ain't nobody got time for that!
 

DeletedUser

Guest
Ik kan je wel op weg helpen hoor.

- Neem al je farms op 0-3 uur afstand.
- Scout ze voor alle gs levels.
- Bereken (in excel bijvoorbeeld) hoeveel deze dorpen kunnen leveren per dag.
- Bereken de tijd die je nodig hebt om met zo min mogelijk lc alle gs te roven.
- Doe dit voor elk dorp.

Done. Moeilijk? Nee. Heb je er wat aan? Nee :D

Dan hou je nog geen rekening met evt meefarmers, dat is de meest onvoorspelbare variabele in deze.
 

DeletedUser

Guest
Dan weet je wel hoeveel je kán farmen. En als je slim bent heb je evt medefarmers al geveegd ;)
 

DeletedUser

Guest
En als je nog slimmer bent stop je gewoon met dit debiel spelletje!
 

DeletedUser54620

Guest
En als je nog slimmer bent stop je gewoon met dit debiel spelletje!

Beter een debiel spelletje spelen dan er zogenaamd mee gestopt te zijn en nog wel op het forum rond te spoken, alsof je het spelletje toch niet helemaal los kan laten. Jij claimt echt te vaak gestopt te zijn. :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beter een debiel spelletje spelen dan er zogenaamd mee gestopt te zijn en nog wel op het forum rond te spoken, alsof je het spelletje toch niet helemaal los kan laten. Jij claimt echt te vaak gestopt te zijn. :rolleyes::rolleyes:

Ik maak een onderscheid tussen het forum en het spelletje, de enige reden waarom ik eigenlijk nog TW speelde was om op het fora te posten, maar serieus, wat is er leuk aan Tw? Het forum daarentegen is wel nog chill, maar geleidelijk ga ik hier ook van weg hoor. Ik post 1x om de 2dagen? Nog niet?

En ik heb maar nog één x geclaimd gestopt te zijn, maar ben vervolgens weer w31 begonnen omdat Hans dat wou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54620

Guest
Ik maak een onderscheid tussen het forum en het spelletje, de enige reden waarom ik eigenlijk nog TW speelde was om op het fora te posten, maar serieus, wat is er leuk aan Tw? Het forum daarentegen is wel nog chill, maar geleidelijk ga ik hier ook van weg hoor. Ik post 1x om de 2dagen? Nog niet?

En ik heb maar nog één x geclaimd gestopt te zijn, maar ben vervolgens weer w31 begonnen omdat Hans dat wou.

Ja Find Anger is een beetje gestagneerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik maak een onderscheid tussen het forum en het spelletje, de enige reden waarom ik eigenlijk nog TW speelde was om op het fora te posten, maar serieus, wat is er leuk aan Tw? Het forum daarentegen is wel nog chill, maar geleidelijk ga ik hier ook van weg hoor. Ik post 1x om de 2dagen? Nog niet?

En ik heb maar nog één x geclaimd gestopt te zijn, maar ben vervolgens weer w31 begonnen omdat Hans dat wou.

Ach dit is best een leuk spelletje, maar als je niet uitkijkt kan het teveel van je leven wegvreten.
 

DeletedUser

Guest
Ik maak een onderscheid tussen het forum en het spelletje, de enige reden waarom ik eigenlijk nog TW speelde was om op het fora te posten, maar serieus, wat is er leuk aan Tw? Het forum daarentegen is wel nog chill, maar geleidelijk ga ik hier ook van weg hoor. Ik post 1x om de 2dagen? Nog niet?

En ik heb maar nog één x geclaimd gestopt te zijn, maar ben vervolgens weer w31 begonnen omdat Hans dat wou.

Beter een debiel spelletje spelen dan er zogenaamd mee gestopt te zijn en nog wel op het forum rond te spoken, alsof je het spelletje toch niet helemaal los kan laten. Jij claimt echt te vaak gestopt te zijn. :rolleyes::rolleyes:

Er zit wel een substantieel verschil tussen het forum en het spel zelf inderdaad. Maar ook dan met name als je op het vrij/spellen forum of grafisch forum zit ofzo. Als je enkel nog bij de normale werelden rondhangt waar je eerst speelde dan klopt er iets niet :p
 

DeletedUser

Guest
Er zit wel een substantieel verschil tussen het forum en het spel zelf inderdaad. Maar ook dan met name als je op het vrij/spellen forum of grafisch forum zit ofzo. Als je enkel nog bij de normale werelden rondhangt waar je eerst speelde dan klopt er iets niet :p

Ja, maar ik reageer bijna overal op die oudere werelden. Ook w27 vaak, of 29,.. Omdat daar zeg maar de spelers zitten die ik goed ken/gekend heb. Die van jou zitten dan weer op het vrij forum, I guess so.
 

DeletedUser

Guest
Er zit wel een substantieel verschil tussen het forum en het spel zelf inderdaad. Maar ook dan met name als je op het vrij/spellen forum of grafisch forum zit ofzo. Als je enkel nog bij de normale werelden rondhangt waar je eerst speelde dan klopt er iets niet :p

Ik heb een paar jaar helemaal geen tw gespeeld maar wel in die fora rondgehangen, dan ga je gewoon 100% vergeten dat dit een forum is over tw. Ook in het serieus vrij forum veel leuke discussies gehad, waar een van jou stamgenoten ook erg actief is geweest en vaak aan mijn kant stond qua standpunten :p
 

DeletedUser62454

Guest
Ja, maar ik reageer bijna overal op die oudere werelden. Ook w27 vaak, of 29,.. Omdat daar zeg maar de spelers zitten die ik goed ken/gekend heb. Die van jou zitten dan weer op het vrij forum, I guess so.

Lekker doen toch :confused:
Je hoeft je niet te veronschuldigen :eek:, ik ben na wereld 20 eigenlijk ook gestopt, nu weer langzaam aan het beginnen.


Zolang je niet andere mensen teveel lastig valt en lekker mee kan praten, feel free to join, je hebt immers een mooi verleden, en genoeg ervaring, maar met dit soort opmerkingen:
En als je nog slimmer bent stop je gewoon met dit debiel spelletje!
Daar zit gewoon niemand optewachten :rolleyes:

Dus laat dat alsjeblieft, maak er dan op zijn minst van:
En als je nog slimmer bent stop je gewoon met lc farmen en ga je voor speer!
Voegt ook niks toe, maar is wel beter ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een paar jaar helemaal geen tw gespeeld maar wel in die fora rondgehangen, dan ga je gewoon 100% vergeten dat dit een forum is over tw. Ook in het serieus vrij forum veel leuke discussies gehad, waar een van jou stamgenoten ook erg actief is geweest en vaak aan mijn kant stond qua standpunten :p

Klopt ja ik zat dan tijdenlang niet op tw nadat ik stopte met speedwereld spelen en niet normale werelden deed en dan zat ik gewoon op het vrij-forum/spellenforum. Ben door puur toeval weer begonnen had zowat gezworen nooit meer TW te spelen maar helaas :p

Ja, maar ik reageer bijna overal op die oudere werelden. Ook w27 vaak, of 29,.. Omdat daar zeg maar de spelers zitten die ik goed ken/gekend heb. Die van jou zitten dan weer op het vrij forum, I guess so.

Hé CasperJantzen kwam jij toch pas later op ik kan mij w25 met CasperJantzen nog wel herinneren met de hoofdspeler dat was wel een baas toen hij dolde iedereen, iedereen pissed op hem ofzo? :p toen was ik nog best wel een matige speler eigenlijk in vergelijking met nu :D
 

DeletedUser60542

Guest
Klopt ja ik zat dan tijdenlang niet op tw nadat ik stopte met speedwereld spelen en niet normale werelden deed en dan zat ik gewoon op het vrij-forum/spellenforum. Ben door puur toeval weer begonnen had zowat gezworen nooit meer TW te spelen maar helaas :p



Hé CasperJantzen kwam jij toch pas later op ik kan mij w25 met CasperJantzen nog wel herinneren met de hoofdspeler dat was wel een baas toen hij dolde iedereen, iedereen pissed op hem ofzo? :p toen was ik nog best wel een matige speler eigenlijk in vergelijking met nu :D

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:dan wil ik niet weten hoe slecht je toen was
 

DeletedUser

Guest
Klopt ja ik zat dan tijdenlang niet op tw nadat ik stopte met speedwereld spelen en niet normale werelden deed en dan zat ik gewoon op het vrij-forum/spellenforum. Ben door puur toeval weer begonnen had zowat gezworen nooit meer TW te spelen maar helaas :p



Hé CasperJantzen kwam jij toch pas later op ik kan mij w25 met CasperJantzen nog wel herinneren met de hoofdspeler dat was wel een baas toen hij dolde iedereen, iedereen pissed op hem ofzo? :p toen was ik nog best wel een matige speler eigenlijk in vergelijking met nu :D

Zelfde bij mij ja, door een RL vriend weer begonnen want hij begon ook weer met tw. Maar nu is hij weer gestopt en kan ik het weer niet laten door te gaan.
 
Bovenaan