Hoeveel lc heb je?

DeletedUser

Guest
Ik zat zelfs te overwegen om def/lc te starten in mijn allereerste dorp dus dat zegt toch wel dat ik vrij defensief ingesteld ben lijkt me:D
 

DeletedUser

Guest
Ik zat zelfs te overwegen om def/lc te starten in mijn allereerste dorp dus dat zegt toch wel dat ik vrij defensief ingesteld ben lijkt me:D

how_fucking_fascinating.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Maar jij bent toch de co van Lowner? Zoiets vertelde hij mij, op W29 heb ik ook een acc maar daar speel ik op mn gemak. En ik had met Lowner een afspraak gemaakt over een gezamenlijke oorlog tegen T-Dog, hij ligt bij mij in de buurt in de rim. Ok niet dat dat veel voorstelt, het is een oorlog op subcontinentale schaal tussen 2 niet hele grote stammen maar toch.

Bij team Insane praten wij niet over co's hé :p Maar inderdaad, Lowner was inderdaad onderdeel van onze werelddominatie :D
 

DeletedUser

Guest
Pokémoin, ook in het Frans is dat niet goed neem ik aan? Het klinkt wel deftig moet ik zeggen.
 

DeletedUser

Guest
bijna 400 lc'tjes voor 750 punten. Hoe goed is dit?

Heb zelf nu + wachtrij op W30 800 lc en nog maar 935 P dus opzich valt het nogwel eme, zelf ben ik 2 weken bezig, als jij pas 1 week bezig bent ofzo is het best netjes, anders valt het wel mee.
 

DeletedUser65892

Guest
Heb zelf nu + wachtrij op W30 800 lc en nog maar 935 P dus opzich valt het nogwel eme, zelf ben ik 2 weken bezig, als jij pas 1 week bezig bent ofzo is het best netjes, anders valt het wel mee.

Andere instellingen he . W30 is sneller
 

DeletedUser49603

Guest
Dat is zo alleen je kan dan makkelijker zeggen dat je kazerne ect 24/7 lopen :p
 
Bovenaan