Hoeveel lc heb je?

DeletedUser16309

Guest
5+ nog wat hahahaha, stelletje idioten hier zeg je gaat je LC hier toch niet melden ik zou maar in je buurt zitten :)
 

DeletedUser53985

Guest
3 keer raden boem

Okay stel ik zeg nu dat ik 2000 lc heb. Wat nu?
1) Je weet nog steeds niet waar ik speel.
2) Al wist je waar ik speelde, dan kon je me hooguit aanvallen of spiken.
3) Als je al wist waar ik speelde, en je zou me per se willen spiken of aanvallen, dan had je dat al wel eerder gedaan, ongeacht mijn lc count.

Jouw beweegreden om iemand aan te vallen zou dus puur gebaseerd zijn op de lc count die iemand post op het AF, een getal die 9 van de 10 keer een leugen is? You sir, are retarded.

Ik sta dus met lege handen, maar schroom niet me te verlossen met je wijsheid...
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
ik denk het niet:p

dan meot je je boerderij 30 hebben en echt nolife goed farmen...

ik geloof nauwelijkds dat er al mensen tegen de 2000 aanzitten XD.
 

DeletedUser16309

Guest
Ik constateer gewoon weereens een onzin topic hier,hoeveel LC je ook hebt zegt dus helemaal niets.
Dat er hier spelers zijn die hun troepen melden is aan hun,trouwens zou ik moeten geloven dat men hier de waarheid zegt!!!!!
Nee dus
 

DeletedUser67893

Guest
ik denk het niet:p

dan meot je je boerderij 30 hebben en echt nolife goed farmen...

ik geloof nauwelijkds dat er al mensen tegen de 2000 aanzitten XD.


2000 is mogelijk maar dan leg je daar een hoge focus op.
 

DeletedUser

Guest
Ik constateer gewoon weereens een onzin topic hier,hoeveel LC je ook hebt zegt dus helemaal niets.
Dat er hier spelers zijn die hun troepen melden is aan hun,trouwens zou ik moeten geloven dat men hier de waarheid zegt!!!!!
Nee dus

Nou Grammar-nazi's ga jullie gang...
 

DeletedUser48278

Guest
Ik constateer gewoon weereens een onzin topic hier,hoeveel LC je ook hebt zegt dus helemaal niets.
Dat er hier spelers zijn die hun troepen melden is aan hun,trouwens zou ik moeten geloven dat men hier de waarheid zegt!!!!!
Nee dus

Dorpsgek...
 
Bovenaan