Hoe zit het nu...

DeletedUser

Guest
Ik vind het nog steeds ergens over gaan. we hebben het nu over VAE/thugz.
 

DeletedUser

Guest
Waar blijft je antwoord thugz over de 3 keuzes?
Die negeer je lekker he en dat deed je met verschillende stammen die tijd.
Nu denk ik dat jullie die niet meer doen.
 

DeletedUser624

Guest
@ Kdeb > je bent gewoon niet op de hoogte van wat er allemaal heeft gespeeld.... Ik ga je niet alles uitleggen.

Het ging tussen VAE en Thugz in den beginne over een NAP, maar later over een BND....

@ J.H.305 > gast, jij snapt werkelijk nergens wat van. You' re tweaking. Blinded by your freakin' ideology...

Ik heb 't nooit over 3 keuzes gehad zoals jij het nu presenteerd.
Ik heb hem gevraagd naar de mogelijkheden, maar daarin vrijgelaten. Wij (Thugz) hebben nooit, maar dan ook nooit gedreigd met overname van VAE. Het is duidelijk dat je geen verstand van zaken hebt, en ik weiger dan ook verder in te gaan op jou waanideeën.

Ik heb nooit een hekel gehad aan VAE en altijd respect getoond. Ik vond het geen topstam, maar dat lag meer aan het feit dat er soms chaotische momenten waren, aldus Martinitje. Hij vroeg mij dan om hulp en advies.....

Dus kom nou niet gek doen!
 

DeletedUser

Guest
Mhm volgens mij heeft heel novus ontkenningsles gekregen xD.
of geheugenverlies.
 

DeletedUser

Guest
Misschien zei je niet letterlijk 3 keuzes maar het was wel zo volgens martinitje.
Hij liet zien wat die 3 keuzes waren.
 

DeletedUser624

Guest
Het maakt niet uit hoe het gebracht is door Martinitje. Feit is dat er nooit een ware dreiging van Thugz naar VAE is uitgegaan, en dit wordt dan ook onterecht geroepen...

J.H.305 probeert hiermee een beeld te scheppen waarbij Thugz in een kwaad daglicht komt. Wij hebben gesproken over samenwerking en dergelijke ten tijde van het vertrek van VAE, dus hier is nooit sprake van geweest. Zoals tw-tools duidelijk liet zien lag VAE aan de binnenkring tussen Opus en Thugz in.

Hoe dat verder is gelopen weten we. VAE viel na het vertrek van de leider. De leden verspreidden over een aantal stammen. Thugz fuseerde met <<E onder de nieuwe naam Novus, en de oorlog tegen Opus begon. (voor de Thugz dan).

En hoe het afloopt..... waarschijnlijk met een ;)
 

DeletedUser

Guest
met een blauwe knipogende smiley?

nou generaal, daar zullen we zeker binnen een mum van tijd Berlijn mee overnemen
 

DeletedUser

Guest
Het maakt niet uit hoe het gebracht is door Martinitje. Feit is dat er nooit een ware dreiging van Thugz naar VAE is uitgegaan, en dit wordt dan ook onterecht geroepen...

Thughearted.. er is destijds wel zo'n bericht naar Vae gegaan... door dit bericht is er een hele grote discussie ontstaan in Vae en een week daarna begonnen met uit elkaar vallen... ce.crack kon niet tegen de discussies en is daarom een eigen stam met nog wat andere van Vae gestart..(pro novus side) de rest veel pro opus mensen (en nog wat pro novus achterblijvers) bleven achter.. maar omdat we toen niet meer goed een leiding konden samenstellen is Vae ook weer uit elkaar gevallen met nog een restand (Otium)

Greetz Daeron
 

DeletedUser

Guest
Thughearted.. er is destijds wel zo'n bericht naar Vae gegaan... door dit bericht is er een hele grote discussie ontstaan in Vae en een week daarna begonnen met uit elkaar vallen... ce.crack kon niet tegen de discussies en is daarom een eigen stam met nog wat andere van Vae gestart..(pro novus side) de rest veel pro opus mensen (en nog wat pro novus achterblijvers) bleven achter.. maar omdat we toen niet meer goed een leiding konden samenstellen is Vae ook weer uit elkaar gevallen met nog een restand (Otium)

Greetz Daeron

ik zal je even moeten verbeteren ;) ce.crack kon niet tegen de partijdigheid van de stam! ik en hij zijn dan idd een nieuwe stam begonnen (met een groot succes) en niet met alle pro-novus mensen gewoon mensen die neutraal willen blijven in de oorlog... net als de reden waarom we hem hebben opgericht

ff al je info natrekken voor je iets zegt jongen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo partijdigheid. we konden juist niet beslissen. dat was het probleem.
 

DeletedUser

Guest
idd... maar de stam zou uiteindelijk een kant kiezen... en dat is partijdig, niet?
 

DeletedUser

Guest
helaas wel, hoewel ik had gehoopt dat dat niet gehoeven zou hebben.
 

DeletedUser

Guest
we wouden geen kant kiezen.. en trouwens.... Opus bood ons ook een bondgenootschap aan! daarom kwam er nog meer onrust.. toen heeft Martinitje een soort poll gemaakt..(via mededeling om te meten we een bnd met opus wou en wie een nap met novus wou) en daarop kwam uit dat het volgens mij iets van 49% 51% .. daar konden we dus moeilijk conclusief uit trekken..
 

DeletedUser

Guest
Ik deed de poll ;).
Score staat op
54% voor novus als vijand.
en
46% voor opus als vijand.
 

DeletedUser

Guest
Er waren die gemist hadden,3 hadden er gemist bij opus en 1 bij novus ;).
 

DeletedUser

Guest
Er waren die gemist hadden,3 hadden er gemist bij opus en 1 bij novus ;).

Bewijs?

En dan nog: de opkomst was veels te laag. Dan is dat vanzelfsprekend niet echt representatief voor de gehele mening van •VAE•.
 

DeletedUser

Guest
De gene die voor opus hebben gestemd,maar gemist hebben
Romedude op 18.05. om 18:00 uur
Heb verkeerd geklikt ik bedoelde novus ;)

Insel op 18.05. om 15:35 uur
beste,

ik heb een foutje gemaakt, ik heb op Opus geklikt, omdat ik dacht dat er stond BND xD dus bij opus een eraf en bij nivus en erbij ;-)

sorry voor het ongemak,

GreetZz,

Degene die voor novus als vijand hadden gestemd,maar gemist hadden.
F@ck. Ik heb zojuist verkeerd gestemd. Ik wil Opus als vijand, maar was aan het dagdromen (of beter gezegd, ik wilde even snel vanaf het werk) en heb dus op Novus gestemd. Kun je het nog veranderen.
En bij de eerste ronde heb ik ook al op Opus als vijand gestemd.
groet
K-os

Damn maar ja toch blijkt dat opus meer kans maakte op een bnd.

2de deeltje.

Tuurlijk,sommige wouden niet eens stemmen en sommige hebben ook gewoonweg de mail gegeneerd.

Mvg,
Jens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan