Hoe zit het nu...

DeletedUser

Guest
Zal vast zijn omdat #COS# de dorpen van Toelie heeft geclaert, en jij ze overneemt. Verassend dat je in lege dorpen loopt, zo ben je in de top-20 gekomen toch?

Ehm lol dat is niet echt aardig? Laten we het dan is over jou hebben:

Burnie stopt ofwel geen tegenstand gratis dorpen > 9 dorpen naar amorko
Supers stopt allemaal verlaten dorpen > 3 makkelijk erbij
Deichbruch stopt allemaal lege dorpen > 3 erbij
Flachi stopt en geeft jou een dorp > 1 erbij
Hurl stopt en geeft de dorpen zn dorpen weg > 6 amokro
Verder nog 2 van Doefus (oud opus) en 4 Karchev, was ook al gestopt voor jullie aanvallen. Waarschijnlijk nog een aantal maar dat zal ik wel over het hoofd gezien hebben omdat ik er niet teveel tijd in wil steken verder. Maargoed dit zijn al 28 dorpen erg pro en dan praat je over anderen :confused:

Lever deze arrogante mening voor je houden dan. Want dat sloeg nergens op...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heerlijk hoe je altijd alles verdraaid.

Als jij een dorp verliest is het niet erg.

Als wij aan de winnende hand zijn, is het omdat we iedereen NAP's en dergelijke aanbieden.

Als een speler van Opus stopt heeft hij geen zin/tijd meer.

Als ik wat terug zeg ben ik arrogant.

Oftewel > het heeft geen zin om dit gesprek voort te zetten. Alles wat jij schreef kan ik ook weerleggen. Het blijft jou woord tegen de mijne.

Heel simpel > Ik heb veel respect voor bepaalde spelers van Opus. Serf is daar 1 van. Ongeacht wat hij van mij denkt/vindt....Dat ik wilde stoppen heeft niet alleen te maken met tegenvallende resultaten. Ook m'n studie eist de nodige tijd op, laat staan de dingen waar ik me echt voor interesseer.

Zucht, je bent nog dom ook.
Tuurlijk baal ik dat ik die twee dorpjes kwijt ben.
Maar er was geen redden aan vanaf het moment dat JIJ FUL benaderde om mij en Lillo daar aan te vallen.

Er waren maar liefst 15 aanvalslegers voor nodig om 2 dorpjes van 3k over te nemen, waarvan er 1 zelfs leeg was.
Achteraf blijkt dat de genen die de meeste aanvallen verstuurt heeft, via een ander account ook aanvallen op mij heeft verstuurt, dus illegaal.

Jullie zijn heel niet aan de winnende hand.

Het is al vrij duidelijk dat de actieve leden van Opus jullie veel moeite kosten, dus het argument dat we alleen stoppende leden, en slecht gepositioneerde leden zijn kwijtgeraakt, klopt nog steeds.

Je bent nogal met je zelf ingenomen, dat weet een ieder binnen Opus.
Mischien heb jij wel respect voor Opus, ik denk dat je jaloers bent.
Ik denk dat er meer mensen in Opus respect hebben voor SgeneralX als voor jouw. Dus kan je nagaan hoe wederzijds jouw misplaatste respect is.
 

DeletedUser

Guest
nogmaals, ik baseer mijn uitspraken op teksten die jij zelf geschreven hebt.
en jou treiteren is een aardig plus erbij.

Jij moest zonodig mijn profiel lezen en er gisteravond over beginnen te zeuren.
Het staat er toch al geruime tijd op, dus deze discussie was helemaal niet nodig als jij met je neus uit mijn profiel was gebleven..
wie legt nou wat bij wie neer?
 

DeletedUser

Guest
Allebei volgensmij, een slechte verliezer... Hij verliest namelijk niet veel, dus is hij slecht in verliezen, en hij houd ervan je te treiteren (wie niet)... Ga in een hoekje huilen.
 

DeletedUser

Guest
Ehm lol dat is niet echt aardig? Laten we het dan is over jou hebben:

Burnie stopt ofwel geen tegenstand gratis dorpen > 9 dorpen naar amorko
Supers stopt allemaal verlaten dorpen > 3 makkelijk erbij
Deichbruch stopt allemaal lege dorpen > 3 erbij
Flachi stopt en geeft jou een dorp > 1 erbij
Hurl stopt en geeft de dorpen zn dorpen weg > 6 amokro
Verder nog 2 van Doefus (oud opus) en 4 Karchev, was ook al gestopt voor jullie aanvallen. Waarschijnlijk nog een aantal maar dat zal ik wel over het hoofd gezien hebben omdat ik er niet teveel tijd in wil steken verder. Maargoed dit zijn al 28 dorpen erg pro en dan praat je over anderen :confused: liever deze arrogante mening voor je houden dan.

Tuurlijk, van de 9 van Burnie was er geen 1 leeg.
Van de 3 van Deichbruch moest ik eerst de support van de omliggende FuS knakkers killen, dus waren ook niet leeg.

Van Hurl kreeg ik ze in ruil voor alle support die ik haar altijd heb gegeven, dus
zijn in zekere zin niet gratis, als je goed kijkt op TW-Tools kan je zien dat ik er maar 3 van Hurl heb, en dat de andere 3 kort daarvoor zijn overgenomen van Pietjepret, wie zou die toch hebben aangevallen?

Aan karchev heb ik zeker wel troepen verspild, dus waren ook niet gratis.
Helaas, er blijft niks over behalve Flachi en Doefus.
3 dorpen dus.:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook jij weet donders goed dat dorpen van mensen die niks terug doen ook wel gestopt zijn gewoon bijna gratis dorpen zijn =) maargoed wel mijn fout over Hurl ;)
 

DeletedUser624

Guest
@ Amokro > Ja WIJ benaderen iedereen! Graag een rectificatie. Who's dumb and who's dumber?

Thughearted,

Onze aanval op Opus is inmiddels begonnen, vanwege de langere tijdslijnen van veel stamleden. Uiteraard is daarmee het politieke spel met Lillorigga en Amokro op gang gekomen.

Ik heb contact met Lillorigga, en hij claimt van ons forum te weten van de plannen van de alliantie om aan te vallen. Ik kan niet beoordelen of dat zo is, of dat hij ons probeert uitte spelen. Hij probeert in ieder geval een NAP met ons af te sluiten, iets wat ik niet wil, en waar ik niet aan toe zal geven, namens FUL.

Ik kan nogmaals niet beoordelen of via ons informatie gelekt is, maar áls dat zo is denk ik dat het goed is dat je het hoort, en ten tweede, dat je het van mij hoort.

Groet,

???


En dan nog 1 ding >>> 'hoe wederzijds jouw misplaatste respect is.'
Uhm.....ja, heel duidelijk. Sgeneralx verdiend ook respect!
En ik jaloers? Op wat?

Ik ga weer verder studeren. Kijk morgen wel weer naar de berichten.
 

DeletedUser

Guest
@ Amokro > Ja WIJ benaderen iedereen! Graag een rectificatie. Who's dumb and who's dumber?

Thughearted,

Onze aanval op Opus is inmiddels begonnen, vanwege de langere tijdslijnen van veel stamleden. Uiteraard is daarmee het politieke spel met Lillorigga en Amokro op gang gekomen.

Ik heb contact met Lillorigga, en hij claimt van ons forum te weten van de plannen van de alliantie om aan te vallen. Ik kan niet beoordelen of dat zo is, of dat hij ons probeert uitte spelen. Hij probeert in ieder geval een NAP met ons af te sluiten, iets wat ik niet wil, en waar ik niet aan toe zal geven, namens FUL.

Ik kan nogmaals niet beoordelen of via ons informatie gelekt is, maar áls dat zo is denk ik dat het goed is dat je het hoort, en ten tweede, dat je het van mij hoort.

Groet,

???


En dan nog 1 ding >>> 'hoe wederzijds jouw misplaatste respect is.'
Uhm.....ja, heel duidelijk. Sgeneralx verdiend ook respect!
En ik jaloers? Op wat?

Ik ga weer verder studeren. Kijk morgen wel weer naar de berichten.

Hiermee geef je dus aan dat jullie wel iedereen benaderen?
Goed dat je dat toegeeft, je kon ook niet meer ontkennen natuurlijk.

Ja, Lillo heeft FUL een NAP aangeboden, alleen zou die alleen voor hem en mij gelden, en niet met de rest van Opus.

Jammer he?
 

DeletedUser624

Guest
Geef nou eens gewoon toe>

Sorry, Thughearted. Jij bent idd benadert, en het is niet andersom geweest.

En dat lillo ook nog eens een NAP wilt dat spreekt jullie dus allemaal tegen, want al dat geklaag over Novus en NAP's is hiermee van de kaart. Blijkbaar spelen jullie het spel zo!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een beetje medelijden met hem..

Hij is een beetje kwaad dat ik hem geen toffe gozer vind.

Edit:

hoooo... jij ging toch leren?
wil je nog voor je studie zakken ook?
 

DeletedUser

Guest
Geef nou eens gewoon toe>

Sorry, Thughearted. Jij bent idd benadert, en het is niet andersom geweest.

En dat lillo ook nog eens een NAP wilt dat spreekt jullie dus allemaal tegen, want al dat geklaag over Novus en NAP's is hiermee van de kaart. Blijkbaar spelen jullie het spel zo!

Als je 100 (enorm grof gerekend) tegen 5 staat is dat toch logisch, een "ik-bezorg-jou-geen-problemen-als-jij-er-mij-geen-bezorgt".

Anyway dit weekend100+ aanvallen van hun. Verliezen: weinig langs beide kanten, uitgezonderd die 4 nobels met wat support die verspreid toekwamen.
 

DeletedUser

Guest
Geef nou eens gewoon toe>

Sorry, Thughearted. Jij bent idd benadert, en het is niet andersom geweest.

Oh, dus ze dachten zomaar ineens, he ik denk dat Novus en /ff/ en #COS# dit weekend Opus gaat aanvallen, laat ik Thughearted eens mailen of hij het erg vind als we ook meedoen?

Tuurlijk klinkt vrij aanemelijk
 

DeletedUser1570

Guest
Heel deze topic gaat bijna over het feit dat opus/novus ondersteuning krijgt van andere stammen?

Wat is hier mis mee ? Het spel noemt namelijk tribal wars voor iets...

Stammen voor jou laten vechten is ook een kunst. Het is een teken dat deze stammen respect hebben voor jou. Stammen gaan niet zonder reden andere stammen ondersteunen..

De woorden die hier gebruikt worden vind ik ook maar zozo, het is tenslotte een spel eh mensen!


anyway , gl ;)
 

DeletedUser

Guest
Heel deze topic gaat bijna over het feit dat opus/novus ondersteuning krijgt van andere stammen?

Wat is hier mis mee ? Het spel noemt namelijk tribal wars voor iets...

Stammen voor jou laten vechten is ook een kunst. Het is een teken dat deze stammen respect hebben voor jou. Stammen gaan niet zonder reden andere stammen ondersteunen..

De woorden die hier gebruikt worden vind ik ook maar zozo, het is tenslotte een spel eh mensen!


anyway , gl ;)

Dat heet uitbuiding en zijn willen ons kapot krijgen en moeten daarvoor nog andere stammen erbij halen,een teken van zwaknis heet dat.
Opus zou van de andere helft van de wereld ook support kunnen krijgen maar doen ze dit?
Nee.
 

DeletedUser

Guest
thughearted --> gelul en ontwijkt alles


Als dat het enigste is waarom post je hier dan uberhaupt, als er iets gezegd wordt wat je niet kan hebben ga je domme opmerkingen maken
 

DeletedUser624

Guest
@ The r d .... Ja hoor, ik ontwijk alles.
Lees dan eens goed de vorige posts door.

Kom maar puntsgewijs met opmerkingen die ergens opslaan, en ik zal ze speciaal voor JOU beantwoorden.

J.H.305 vertelt gewoon onzin. Opus krijgt ook de nodige ondersteuning, en dat is altijd zo geweest. Het is ook een element in het spel, dus het is jammer dat het ons nu wordt verweten. Dit alleen maar omdat wij een aantal NAP's hebben afgesloten.

Geloof me > Opus had dolgraag met de Thugz in zee gewild ten tijde van FuS.
Dat komt op hetzelfde neer, en daar is niks mis mee.
 

DeletedUser

Guest
Geloof me > Opus had dolgraag met de Thugz in zee gewild ten tijde van FuS.
Dat komt op hetzelfde neer, en daar is niks mis mee.

Helemaal fout.
We hebben gekeken of er een basis was om een bond met Thugz aan te gaan, die bleek er gezien jullie andere diplomatieke bonden niet te zijn.
En dat had helemaal niks met FuS te maken, want die waren er toen al niet eens meer.
Wij verbinden ons niet zo maar aan een stam.

Maar daar denken jullie heel anders over, ik hoorde btw dat jullie spion in NLS intern geadelt is.
Beetje zielig he, een spion om info vragen in een stam waar je een NAP mee hebt.
Getuigt van vertrouwen, iets wat in onze ogen aan de basis staat van een bond.
Maar iedereen weet onderhand al dat dat jullie geen reet kan schelen.
 

DeletedUser

Guest
J.H.305 vertelt gewoon onzin. Opus krijgt ook de nodige ondersteuning, en dat is altijd zo geweest.

Ja we krijgen ondersteuning van spelers die hun hulp zelf aanbieden maar niet zoals jullie.
Hoe jullie dit doen,zo(met meer gelul enzo natuurlijk):
beste,
Hiermee bied novus u een nap aan maar dit op voorwaarde dat jullie ondersteunen.
Ik zat lang genoeg in vae hoor,
Wij vroegen thugz om bnd waarop we steeds hetzelfde antwoord kregen :nee.
Plots bieden ze zelf een nap aan die kan overgaan tot bnd maar dan moeten we wel oorlog voeren met een stam(dat zeiden ze nog niet,maar ik kon het al raden).
En ja die stam was opus.
Dus als ze mails stuurden naar vae hebben ze er ook wel gestuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser624

Guest
De wonderen zijn wereld 1 nog niet uit. Vluchtig heb ik deze week iets gehoord over een spion. Zelf heb ik hier weinig aandacht aan besteed, maar had ik dit nou maar wel gedaan.

Nu is er een hoop narigheid ontstaan. Wat mij betreft is het simpel. Wij hebben het beste voor met No Limit Soldiers. De zogenaamde spion heeft mij i.i.g nooit info gegeven, en dit had ook niet gehoeven, want het is idd een lid van een stam waar we een NAP mee hebben. Daar hoeven wij dus ook niet voor te vrezen.

Vanwege drukte met m'n studie heb ik niet de tijd genomen om juist te handelen in deze kwestie, en dit betreur ik ten zeerste. Echter, neemt het niet weg dat ik vertrouwen hoog in 't vaandel heb. 1 van de dingen waar ik voor sta, zowel privé, als zijnde thughearted!

V.w.b. Opus en Thugz. Er waren al gesprekken gaande toen de Thugz nog geen betrekkingen had met andere topstammen van die tijd. Ik kan me nog herinneren dat wij, de leiding van Thugz, niet konden geloven dat Opus bij ons aanklopte. Heerlijk vonden we dat. Maar eigenlijk ook een teleurstelling, want de stammen waar je zo naar hebt uitgekeken, en zo hoog in 't vaandel hebt, die lijken ineens tastbaar te worden, waardoor de mogelijkheden voor Thugz ineens zichtbaar werden: onze grenzen waren eindeloos....

Daarop besloten we na lang beraad om samen te gaan met /FF/, FuS en <<E. De dag dat dit gerealiseerd zou worden bleek dat FuS toch niet op onze eisen in kon gaan. Daarop werden wij bnd met /FF/ en <<E. Niet veel later fuseerden <<E en Thugz.

Wij kozen dus ten tijde van al dit voor hen. Pas bij de tweede keer dat Opus diplomatieke betrekkingen wilde bespreken, werden de bestaande diplomatieke relaties het euvel. Dit was voor ons al duidelijk op het moment dat er gesprekken ontstonden.

Toch moet ik erbij vertellen dat 1 van onze leiding heel graag met Opus had samengewerkt. Echter, vond ik dat we ervoor moesten waken dat we door een samenvoeging de wereld niet spannend zouden maken/houden. En nu.....maanden later..... wordt ons juist dit verweten.

Getracht naar eigen waarheid te delen :)
 
Bovenaan