Hoe zit het nu...

DeletedUser

Guest
ok, dus het is
Opus, Vs Novus + benden toch?

Novus heeft stiff met alles wat ze hadde genobeld,, (bravo !!)

Opus heeft denk ik verschillende novus leeden gehit

ik zie door het forum een hoop gezeur, gewhine, offtopic gelazer dus ik ben de weg kwijt. is er een winnende kant of is het een deeze oorlog duurt voor euwig?

ik zag dat vae de oorlog verklaart terwijl ze uit elkaar valle o_O

wordt dit een TW vs Robac oorlog?? Robac, Opus die standt houde hier en daan nobelen, TW , novus + bende die golf naar golf van aanvallen stuuren waardoor iedereen het zat wordt en stopt?

Of wordt het tog dat novus gebrek aan communicatie + niet ingespeeld opelkaar tog het loodje gaat legge???

pls tell me i'm dying to know!!

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
Denk je niet dat we al genoeg threads over opus vs novus of opus vs andere stammen hebben? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
in al die topics zit offtopic gezever en gedoe zodra dees offtopic gaan moetje hem delete,

dus wie hier offtopic wil praaten kan naar andere threads gaan degenen die ontopic willen zitten kunnen hier fatsoenlijk praate :)

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
dus hier wordt het gehele overzicht geplaatst
bij het begin beginnen?
 

DeletedUser

Guest
Opus vs Novus, PKS, /FF/, VAE, #CoS#.

dan zal ik er vast nog wel ene paar vergeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Edit: Vae=/FF/
Eerst leek novus sterk aan de winnende hand, maar nu is opus terug aan het keren.
 

DeletedUser

Guest
heefd novus nog iemand anders genobeld op stif naar?

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
luciendar,

maar die lang afgelegen en was inactief (als ik het goed begrepen heb) ook zijn er enkele dorpen van holy strider overgenomen.
 

DeletedUser324

Guest
Stiff, Luciendar en Sastr zijn inderdaad gestopt.

Verder zijn er flink wat dorpen afgenomen van Holy strider, Zommy, Serf, Wasserhexe en Death-ville. Wellicht dat ik er nog een paar vergeet ;)

Opus doet wel wat terug, ik ben een dorpje verloren aan Catsby en Dusty 2 aan Alfred. Maar vooralsnog lijkt het me duidelijk dat Novus aan de winnende kant is ;) Maar beoordeel zelf...
 

DeletedUser

Guest
maar ik denk ( hij is al super lang dood maar even een herdenking) dat deichbruch toch wel het meest verandert heeft. en jade ook nog. alleen dan het feit dat ze stoppen... wat een fanatiekelingen:eek:
 

DeletedUser710

Guest
DeichBruch was gestopt wegens tijdgebrek...
Alleen Jade had een hele andere reden...
 

DeletedUser

Guest
Deichbruch was vrijwel zonder verdediging en daarom o.a gestopt :)
Misschien ook wel qua tijdgebrek hoor, maar het zag er toch niet meer positief voor hem uit ;)
 

DeletedUser

Guest
luciendar,

maar die lang afgelegen en was inactief (als ik het goed begrepen heb) ook zijn er enkele dorpen van holy strider overgenomen.

Die had gewoon geen zin meer om te spelen, het laatste wat hij heeft gedaan is mij een berichtje gestuurd om te zeggen dat ie stopte en daarna heeft ie gewoon nooit meer ingelogd. Hij speelde het spel ook al wel heel erg lang.
 

DeletedUser

Guest
kan echt niemand een objectief overzicht geven.
Rush deed het aan het begin goed met laten zien welke dorpen waren overgenomen, maar hij moet er weer per se bijzeggen dat novus aan de winnende hand is. net zoals aron die dan weer zegt dat luciendar inactief was enz... kunnen we niet gewoon alleen de mensen en de dorpen die overgenomen zijn weergeven?
 

DeletedUser324

Guest
kan echt niemand een objectief overzicht geven.
Rush deed het aan het begin goed met laten zien welke dorpen waren overgenomen, maar hij moet er weer per se bijzeggen dat novus aan de winnende hand is. net zoals aron die dan weer zegt dat luciendar inactief was enz... kunnen we niet gewoon alleen de mensen en de dorpen die overgenomen zijn weergeven?

www.tw-tools.com :)

Daar staan in elk geval de overnames.
Dat geeft je een beetje een inzicht.
Verder zijn er natuurlijk ook veel aanvallen waar je niets van hoort, dat is ofwel omdat het niet intressant is, ofwel omdat het niet tactisch is om dat hier te plaatsen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het feit dat novus al durft te beweren dat ze aan het winnen zijn zegt al heel wat over hun strategisch inschattingsvermogen.

Ik zeg inschatten maar ik bedoel onderschatten.

You are a long way from home my friends.
 

DeletedUser

Guest
opus word onderschat, novus overschat mooi is dat.
maar wie word de winnaar ?
 

DeletedUser

Guest
mij gok opus, alsje kijkt met hoeveel man novus is en dat ze nog zo weinig klaarspeele zal het me verbaazen dat ze winnen,,,

-Scarge
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zal de moeilijke periode om aan te passen van Novus de doorslag geven op het einde aan.
 
Bovenaan