Hoe zit het nu...

DeletedUser624

Guest
@ J.H.305 .... Blijkbaar weet je alles af van de gesprekken.

VAE kwam dagelijks vragen om een bnd. Daar wilde ik best in tegoedkomen, maar daar moest wat tegenover staan. Zo goed was VAE in die tijd niet!

Heel makkelijk om weer een zinnetje te pakken wat ooit gezegd is, zodat het lekker uit z'n verband wordt gerukt.

- Kwamen wij zeuren om een bnd?

- Mag een bnd een beetje geven van 2 partijen zijn?

- En we moesten wel peilen hoe julie tegenover onze nieuwe vijand stonden, want 1. Jullie lagen in ons gebied (om ons heen) en 2. Er zaten nogal veel geobsesseerde Opus liefhebbers in VAE, waaronder jij.

Uit liefde of respect? > prima
Uit angst? > niet prima
 

DeletedUser

Guest
De wonderen zijn wereld 1 nog niet uit. Vluchtig heb ik deze week iets gehoord over een spion. Zelf heb ik hier weinig aandacht aan besteed, maar had ik dit nou maar wel gedaan.

Nu is er een hoop narigheid ontstaan. Wat mij betreft is het simpel. Wij hebben het beste voor met No Limit Soldiers. De zogenaamde spion heeft mij i.i.g nooit info gegeven, en dit had ook niet gehoeven, want het is idd een lid van een stam waar we een NAP mee hebben. Daar hoeven wij dus ook niet voor te vrezen.

Vanwege drukte met m'n studie heb ik niet de tijd genomen om juist te handelen in deze kwestie, en dit betreur ik ten zeerste. Echter, neemt het niet weg dat ik vertrouwen hoog in 't vaandel heb. 1 van de dingen waar ik voor sta, zowel privé, als zijnde thughearted!

V.w.b. Opus en Thugz. Er waren al gesprekken gaande toen de Thugz nog geen betrekkingen had met andere topstammen van die tijd. Ik kan me nog herinneren dat wij, de leiding van Thugz, niet konden geloven dat Opus bij ons aanklopte. Heerlijk vonden we dat. Maar eigenlijk ook een teleurstelling, want de stammen waar je zo naar hebt uitgekeken, en zo hoog in 't vaandel hebt, die lijken ineens tastbaar te worden, waardoor de mogelijkheden voor Thugz ineens zichtbaar werden: onze grenzen waren eindeloos....

Daarop besloten we na lang beraad om samen te gaan met /FF/, FuS en <<E. De dag dat dit gerealiseerd zou worden bleek dat FuS toch niet op onze eisen in kon gaan. Daarop werden wij bnd met /FF/ en <<E. Niet veel later fuseerden <<E en Thugz.

Wij kozen dus ten tijde van al dit voor hen. Pas bij de tweede keer dat Opus diplomatieke betrekkingen wilde bespreken, werden de bestaande diplomatieke relaties het euvel. Dit was voor ons al duidelijk op het moment dat er gesprekken ontstonden.

Toch moet ik erbij vertellen dat 1 van onze leiding heel graag met Opus had samengewerkt. Echter, vond ik dat we ervoor moesten waken dat we door een samenvoeging de wereld niet spannend zouden maken/houden. En nu.....maanden later..... wordt ons juist dit verweten.

Getracht naar eigen waarheid te delen :)


Typisch, een heel verhaal met allerlei halve waarheden, dingen die helemaal niet kloppen, en een aantal onbelangerijke dingen die nergens verband mee hebben.

Bedankt voor deze nieuwe versie, die kon ik nog niet.
Ik hoop dat je studie er niet onder te lijden heeft als jij voor de spiegel uit je duim staat te zuigen?
 

DeletedUser

Guest
Zucht, over die spion in NLS, hij heeft flink wat info doorgegeven aan Novus. Misschien niet aan jou, maar hij heeft iemand geholpen om heel sneaky een dorp van mij over te nemen ( voegt me in vriendenlijst toe, ik accepteer, ik weet ook niet beter, en zodra ik offline ga worden een paar van mijn dorpen gescout en de zwakste wordt meteen overgenomen ). Verder heeft de spion nog een hoop verdere info doorgegeven. Misschien was hij dus niet zo belangrijk voor jou, Thughearted, maar zeker voor Novus, of in ieder geval een (flink) deel daarvan.

Ik vind het trouwens ook een beetje vreemd ja dat de spion nog steeds actief was, terwijl er al een NAP was afgesloten.
 

DeletedUser624

Guest
Er is contact geweest met de leiding van NLS en alles is uitvoerig besproken.
 

DeletedUser243

Guest
@ J.H.305 .... Blijkbaar weet je alles af van de gesprekken.

VAE kwam dagelijks vragen om een bnd. Daar wilde ik best in tegoedkomen, maar daar moest wat tegenover staan. Zo goed was VAE in die tijd niet!


- En we moesten wel peilen hoe julie tegenover onze nieuwe vijand stonden, want 1. Jullie lagen in ons gebied (om ons heen) en 2. Er zaten nogal veel geobsesseerde Opus liefhebbers in VAE, waaronder jij.


Kwam Vae vragen voor Bondgenootschap? Daar wist ik niets van toen ik erbij was. Maar ja, ik was toen nog mega pro-opus en probeerde samen met martinitje en jh305 ervoor te zorgen dat Vae Opus steunde :p
 

DeletedUser613

Guest
nog over de spion in NLS: Ik vind het ongepast om ons te blijven bespioneren ondanks de NAP en ik vind ook dat het van weinig respect getuigt om je spion als hij ontdekt wordt, niet te ondersteunen en je stamleden te vragen hetzelfde te doen, hoewel het natuurlijk voor ons beter is.
(ps. ik spreek uit naam van mezelf, en ik denk dat de meeste van mijn stamleden deze mening niet delen.)
 

DeletedUser

Guest
spionnen zullen der altijd blijven , alleen de slimme/goedbetaalde spionnen zijn moeilijker te vinden, de spion in onze stam was blijkbaar niet zo slim
 

DeletedUser575

Guest
ow spionen.

daar heb ik best een hekel aan, het is handig maar wel vuil...


volgens mij ken dit topic beter dicht want dit is gewoon een zwart maakt topic waar ledenv an novus (en bnd's) en opus elkaar uitschelde/zwart maken....


bij de thread : novus vs. opus kunnen de reportjes ontopic gepsot worden.


en de vraag van scarry : hoe zit het nu.
mijn antwoord : zowel novus als opus zal nog heel heel lang blijven bestaan en pas uit elkaar gaan als de leden er geen zin meer in hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, the omen heeft helemaal gelijk..

Novus/Opus zal pas uit elkaar gaan als de leden het spel beu gezien hebben :p
 

DeletedUser

Guest
OUTSIDE had toch de briljante ingeving om 6 adels naar 1 dorp te sturen om te kijken of het zo misschien lukte.
HEER VAN STIJN had een nog briljantere ingeven 7 ADELS



Euhmm.., 7 adels?

Ik heb er 4 verstuurd, allemaal na elkaar aangekomen en toen had ik het dorp.

Of je moet bewijs hebben...
 
Reactiescore
2.493
Euhmm.., 7 adels?

Ik heb er 4 verstuurd, allemaal na elkaar aangekomen en toen had ik het dorp.

Of je moet bewijs hebben...


oh inderdaad! excuseer, ik heb me van spelersnaam vergist...

johny the kid is de gelukkige:

clicky


hoe ik me zo vergist kan hebben, geen id maargoed ^^ gefixed en mijn excuses.
 

DeletedUser

Guest
oh inderdaad! excuseer, ik heb me van spelersnaam vergist...

johny the kid is de gelukkige:

clicky


hoe ik me zo vergist kan hebben, geen id maargoed ^^ gefixed en mijn excuses.

Klopt toch niet,
tdgout is de gelukkige met zijn 9 nobels(ja ook al zaten er fake nobels tussen,ook al slaat dat op niks).
 

DeletedUser

Guest
Kwam Vae vragen voor Bondgenootschap? Daar wist ik niets van toen ik erbij was. Maar ja, ik was toen nog mega pro-opus en probeerde samen met martinitje en jh305 ervoor te zorgen dat Vae Opus steunde :p

Ja,martijn vroeg hen om een bnd,en ook leden die niks zeiden op ons forum en bang waren voor hen.
Mhm,thugzhearted wist je nog van de 3 keuzes die je vae gaf?
1.opus aanvallen
2.jullie ondersteunen
3.of jullie namen vae over.
Vae was veel veel beter dan je denkt thugz hoor.
Maar daar kan jij niks van weten aangezien jij nooit vae hebt gekend eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Martinitje was een goede leider. jammer dat hij wegging. door Novus zijn kant te kiezen vielen we uit elkaar. we hadden beter neutraal kunnen blijven,maar ja.
 

DeletedUser624

Guest
VAE heeft nooit een kant gekozen, want de implementatie ontbrak.

Martinitje is gestopt op het moment dat wij instemden met zijn verzoek.
 

DeletedUser

Guest
wat was zijn verzoek. de reden dat we geen kant kozen was door de grote verdeeldheid in de stam. er waren een paar pro-novus leden en een paar pro-opus leden, dus een kant kiezen gaat dan zeer lastig. Martinitje is gestopt nadat hij jullie had aangevallen? de reden ervan is mij onbekend, maar julie waren er niet blij mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser624

Guest
@ kdeb > je schreef zelf dat jullie een kant kozen! En nu zeg je weer van niet....

I.i.g. Martinitje stopte teveel tijd in het spel en de lol was eraf. 1 omdat hij nadat hij in Opus had gezeten er tegen wilde vechten, maar daar niet genoeg animo voor was. Hij kon zelf de knap niet doorhakken....

En twee omdat Thugz niet meteen stond te springen om een bnd, maar hieraan eisen stelden die voor VAE niet gemakkelijk waren te realiseren....

Belangrijkste was dus dat hij vond dat hij teveel tijd in T.wars stopte.

Jammer kdeb dat je dus uitspraken doet die je later weer moet weerleggen, puur omdat je er niet voldoende info over bezit.
 

DeletedUser

Guest
@ kdeb > je schreef zelf dat jullie een kant kozen! En nu zeg je weer van niet....

I.i.g. Martinitje stopte teveel tijd in het spel en de lol was eraf. 1 omdat hij nadat hij in Opus had gezeten er tegen wilde vechten, maar daar niet genoeg animo voor was. Hij kon zelf de knap niet doorhakken....

En twee omdat Thugz niet meteen stond te springen om een bnd, maar hieraan eisen stelden die voor VAE niet gemakkelijk waren te realiseren....

Belangrijkste was dus dat hij vond dat hij teveel tijd in T.wars stopte.

Jammer kdeb dat je dus uitspraken doet die je later weer moet weerleggen, puur omdat je er niet voldoende info over bezit.

nadat martinitje weg was werd er een kant gekozen zei ik. Martinitje leek me trouwens redelijk neutraal. Over dat BND, volgens mij was het alleen nog maar een nap.
 
Bovenaan