Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
280
Ik heb vernomen dat er legendarische spelers op dat account zijn aangeland.

Oeps...
 
Reactiescore
241
Die zaten er .. legendarische stabbers

En waar is het bewijs? We hebben nog steeds niets mogen zien waar Thomas de kans kreeg om zijn dorpen op een of andere manier te behouden. Want wat hij doet is misschien niet correct maar als daarvoor al iets gebeurd wat niet klopt dan is het enigszins nog begrijpbaar.
 
Reactiescore
524
En waar is het bewijs? We hebben nog steeds niets mogen zien waar Thomas de kans kreeg om zijn dorpen op een of andere manier te behouden. Want wat hij doet is misschien niet correct maar als daarvoor al iets gebeurd wat niet klopt dan is het enigszins nog begrijpbaar.


Niet zo tegen Tjerk aub die heeft het al moeilijk genoeg zn account te onderhouden
 
Reactiescore
55
En waar is het bewijs? We hebben nog steeds niets mogen zien waar Thomas de kans kreeg om zijn dorpen op een of andere manier te behouden. Want wat hij doet is misschien niet correct maar als daarvoor al iets gebeurd wat niet klopt dan is het enigszins nog begrijpbaar.

Er komt meer en meer boven tafel dat hij zowiso al niet helemaal eerlijk is geweest de hele tijd.
Feit dat er nog geen aanval liep en hij de info al deeld en al z'n deff wegtrekt bij ons zonder bericht of wat dan ook zegt al genoeg.
 
Reactiescore
417
Hoi ik speel in cult en heb last van mijn teentjes. Wil je daar voortaan niet meer aan zitten.
Bij voorbaat dank,.

TLDR: Tijd voor pils
 
Reactiescore
241
Er komt meer en meer boven tafel dat hij zowiso al niet helemaal eerlijk is geweest de hele tijd.
Feit dat er nog geen aanval liep en hij de info al deeld en al z'n deff wegtrekt bij ons zonder bericht of wat dan ook zegt al genoeg.

Is wel heel gemakkelijk om iemand te beschuldigen zonder enig bewijs.
Maar dus hij mocht pas zijn deff terugtrekken als er een aanval liep van jullie?
 
Reactiescore
383
Er komt meer en meer boven tafel dat hij zowiso al niet helemaal eerlijk is geweest de hele tijd.
Feit dat er nog geen aanval liep en hij de info al deeld en al z'n deff wegtrekt bij ons zonder bericht of wat dan ook zegt al genoeg.

Niemand zegt bij ons dat er vanuit zijn kant niet verkeerd gehandeld is, en allicht hadden we iets beter moeten kunnen handelen richting de alliantie, maar er moet toch wel iets gebeurd zijn wil je zo'n stap zetten. Daarnaast wordt er ook geen open kaart gespeeld vanuit de alliantie hoe het daadwerkelijk gelopen is en moeten we Robert en Tim op hun mooie blauwe ogen geloven terwijl ze ons ook niet geloven.

Het feit dat Thomas zn troepen wegtrekt zonder te communiceren is vies. Echter hem kicken en gelijk beginnen te edelen is ook niet hoe je dit moet oplossen. Laat staan de schuld bij de vijandige partij te zoeken.
 
Reactiescore
55
Niemand zegt bij ons dat er vanuit zijn kant niet verkeerd gehandeld is, en allicht hadden we iets beter moeten kunnen handelen richting de alliantie, maar er moet toch wel iets gebeurd zijn wil je zo'n stap zetten. Daarnaast wordt er ook geen open kaart gespeeld vanuit de alliantie hoe het daadwerkelijk gelopen is en moeten we Robert en Tim op hun mooie blauwe ogen geloven terwijl ze ons ook niet geloven.

Het feit dat Thomas zn troepen wegtrekt zonder te communiceren is vies. Echter hem kicken en gelijk beginnen te edelen is ook niet hoe je dit moet oplossen. Laat staan de schuld bij de vijandige partij te zoeken.

Jullie zijn ook niet schuldig hieraan lijkt me.
En ja Robert kan je op z'n blauwe ogen geloven. Tim minder maar opzich ook niet heel onbetrouwbaar.
Nee maar komen met bewijs lijkt me niet nodig naar een 3e partij die hier niks mee te maken heeft ?

Enkel het contact wat er was over die eventuele nap had te maken met die info die doorgespeeld was en het wel handig is om de koppen even bij elkaar te steken. Dit was volgensmij ook afgesproken dat bij zulke situaties er gehandeld zou worden naar de ernst van de situatie. Oftewel overleg tussen stamleiding lijkt me niet meer dan normaal.

X
 
Reactiescore
1.918
wij van kyuka spelen het in ieder geval heel netjes

1636733283348.png
 
Reactiescore
55
Dat is het hem juist. Er worden zaken verwacht van Cult maar andersom komt er niets. Want dan zijn we ‘maar’ een derde partij die er niets mee te maken heeft.

Dit kan je natuurlijk rechtstreeks bij de leiding opvragen en niet zo op het AF lijkt me.
Maar dat heeft geen zin meer want cult heeft besloten niets te doen en dat is hun groot recht.

Daarmee is dus de vraag om verder bewijs totaal niet relevant meer.
 
Bovenaan