Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
1.380
Thomas had oorspronkelijk met het verkeerde account contact gezocht. Die is vervolgens doorgestuurd naar het desbetreffende account zodat de leiding er mee bezig kon. Echter is het oorspronkelijke account gewoon casual door blijven praten. Blijkbaar is daarin benoemd dat er geen nap kwam omdat de stemming 0 voor en 30 tegen was. Deze stemming was echter nog niet gesloten en dus nog niet gecommuniceerd naar de alliantie maar wel overduidelijk.

Duidelijk zo? En nu graag capabele zinsopbouw Martijn.

Jij bent echt goed man. Ook echt een toegevoegde waarde die laatste zin. Dat getuigt weer hoe hoog jullie jezelf hebben zien zitten. Echt hoogstaand.
zeker veel vrienden gehad vroeger.
 
Reactiescore
903
Jij bent echt goed man. Ook echt een toegevoegde waarde die laatste zin. Dat getuigt weer hoe hoog jullie jezelf hebben zien zitten. Echt hoogstaand.
zeker veel vrienden gehad vroeger.

Om dan zelf op de persoonlijke tour gaan :redface:
 
Reactiescore
241
In welk opzicht is hij de stabber dan?

Ik heb nog geen enkel bewijs van jullie kant gezien dat hij effectief een keuze had om zijn dorpen te behouden of andere oplossingen hieromtrent.
 
Reactiescore
1.365
Jij bent echt goed man. Ook echt een toegevoegde waarde die laatste zin. Dat getuigt weer hoe hoog jullie jezelf hebben zien zitten. Echt hoogstaand.
zeker veel vrienden gehad vroeger.
Jonge kutnoob, laat jij jezelf eens niet zo opfokken door die domme jankamateurnoobs man. Donders
Je weet dat die aries 0 voorstellen, dus waarom die moeite..
 
Reactiescore
104
Als Cult dat niet snapt houdt het hier op en laat ik het zitten. Ga lekker met een backstabber praten past goed bij de meeste van jullie.

Jongen hou toch eens ff op met deze bullshit.

Ten eerste ging Cult ervan uit dat Thomas op dat moment gebacktsabbed werd.

Ten tweede ben ik er nog altijd niet van overtuigd dat Thomas nog inspraak had het in het voorstel en dus niet opgedrongen werd. Zou inderdaad wel eens dat gesprek willen zien zoals hierboven al aangehaald werd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
stelletje omhoog gevallen kleuters

Jij bent echt goed man. Ook echt een toegevoegde waarde die laatste zin. Dat getuigt weer hoe hoog jullie jezelf hebben zien zitten. Echt hoogstaand.
zeker veel vrienden gehad vroeger.
Ironisch dat je het eerst zelf doet, dan er een opmerking overmaakt en in eenzelfde bericht gewoon hetzelfde doet. Hoe simpel kan iemand zijn?
 
Reactiescore
903
Als Cult dat niet snapt houdt het hier op en laat ik het zitten. Ga lekker met een backstabber praten past goed bij de meeste van jullie.

Cult afschieten voor het praten met een ''Backstabber'' :redface:. Als jullie je interne zaken geregeld hebben, dan zouden wij nooit in aanraking komen met een ''backstabber''. Ten tweede worden wij gecontacteerd en niet andersom ;) Miss je eigen meer focussen op interne zaken i.p.v. derde partijen.

Mvg
 
Reactiescore
1.365
@xKarKiinos heeft blijkbaar al eerder kunnen antwoorden dan dat ik dat zelf kon doen. (WAT IS DIE OOK SNEL HE)
Kan men trouwens stoppen met elkaar kleineren, het voegt vrij weinig toe....
Kom je nu mee xD.
Je weet dat jouw stam voor een groot gedeelte bestaat uit infantiele kleuters :p
 
Reactiescore
5.686
kleintje
 
Bovenaan