Hoe zit het nu met Thomas?

Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.918
oke we geven het toe

ik ga niet met vingers liggen wijzen maar
dit is allemaal wederom het werk van de spiejon @Combino Pastasaus
 
Reactiescore
1.365
Ja zo nu dan spiek ik eens wat je te zeggen hebt, 0 progressie tov paar jaar geleden iig.
Aahhww janknoobje tochh..
Scheelt dat t bij jou alleen maar bergafwaarts gaat xD.
Dus ik doe t beter
 
Reactiescore
903
Reactiescore
524
Fijne titel @DenDuvel ik zit er gelijk helemaal in!! ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ik snap deze vergelijking naar account Leone niet, echt verre van haha. 'flex geen fijne stamgenoot en trekt veel naar zichzelf toe' was ook totaal niet de reden dat hij weg moest? Nice try tho, je weet het zelf wel beter mag ik hopen. Met flex heb ik constant goed contact gehad, dingen aangeboden, zelfs terug genomen in de stam na een bepaalde actie. Dat je je dan vervolgens niet aan hele duidelijke normale afspraken kan houden die we samen gemaakt hebben (en ja in goed overleg) en vervolgens je stam stabt is echt een ander verhaal. Maargoed, ik bemoei me verder nergens meer mee omtrent de alliantie, helemaal geen zin in ook maar hier wilde ik even op reageren :biggrin:

De vergelijking is alleen naar het feit gemaakt dat er destijds een stamlid gekickt is, voor de rest is het appels met peren vergelijken. :) Het is gewoon zeker niet de eerste keer dat jullie er een wegdoen, de situaties zijn zeer zeker totaal verschillend.

Lekker hoor alle Cult spelers zitten weer elkaars holletje schoon te likken

Haha, niks anders meer te zeggen?
 
Reactiescore
383
Lekker hoor alle Cult spelers zitten weer elkaars holletje schoon te likken

Sterke post man, dacht dat je het netjes wilde houden. Begrijp wel dat je stam(men) chaos zijn als je zo communiceert
 
Bovenaan