Hoe had jij de top 20 gezien?

DeletedUser58654

Guest
Na aanleiding van:

mlicka zei:
Oorspronkelijk geplaatst door mlicka
we gaan verder met het kleuterpropagenda!
serieus, je bent echt dommer dan de domste dommerd op de hele wereld!
die ranglijst zegt niks voorbeeldjes:

Nuevo testamento, heeft Antoe begin deze wereld weggespeeld Antoe begint overnieuw & staat nu 3e.
Nuevo testamento is kwa skills gewoon beter, alleen farmt nuevo niet & antoe elke dag boven de tientallen/hondertallen miljoenen.

Ababwa, een die nog geen eens top 100 staat.
Maar hij is beter dan jou & mij, kwa skills behoord hij wel in het top 10 lijstje van w22.

maar blijkbaar gaat alles bij jou om punten, je komt er nog wel achter domkop.
ik ga nog wel grotere spelers op deze wereld wegspelen dan mijzelf, want hoe hoger je in de ranglijst staat hoe beter niet?
dus als dat mij lukt klopt er niks mee van wat jij zegt.

wat is het verschil? w24 is een hoger niveau kwa spelers ( skills ).
ik sta daar op ranking 7 van de wereld. maar hoe hebben we dat berijkt? daar heeft mijn co PA & FA. hierdoor farmen wij veel & kunnen we snel stijgen. daar lukt het mij met farmen om in de top 10 te komen.
ik weet zeker dat het mij hier ook wel was gelukt als ik zou farmen.
dus als ik veel zo farmen was ik beter als jou geweest, wat een grap

Dus nu de vraag, Hoe had jij de top 20 gezien?
welke spelers hebben de skills, het inzicht etc?

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser

Guest
Tja, je farmd dan verdien je in de top 20 vind ik, je kan wel zeggen dat nuevo anders ook beter is dan antoe, maar dat zal je nooit te weten komen.
misschien is nuevo een goeie starter, en antoe een goeie speler bij de 1milj punten ongeveer, dat is gewoon te moeilijk te vergelijken...
 

DeletedUser58654

Guest
Tja, je farmd dan verdien je in de top 20 vind ik, je kan wel zeggen dat nuevo anders ook beter is dan antoe, maar dat zal je nooit te weten komen.
misschien is nuevo een goeie starter, en antoe een goeie speler bij de 1milj punten ongeveer, dat is gewoon te moeilijk te vergelijken...

sinds het begin van W22, heb je de grote spelers van nu gezien Atomic, GON, Antoe.
Je hebt ze gehoord op het forum en zien vechten op het slagveld.
nu zou je eigenlijk wel je eigen top 20 kunnen samenstellen?
 

DeletedUser41642

Guest
Dit is 'm gewoon, de stand van nu. Je kunt het eindeloos hebben over het farmen, maar het is nu eenmaal een onderdeel van het spel. Zo zijn er meer zaken waardoor je eerder in de top 20 kunt belanden. Dat hoort erbij.

Rang
1 Atomic Skull
2 AnToe
3 .lost cause.
4 Grumpy Old Noob
5 -Lissecity-
6 Eleane
7 henk de held
8 Jan.Jansen
9 missions
10 Shaggerino
11 hansgaaltje
12 Thewidowmaker.
13 LORD wales
14 xXx Extreme
15 MickD
16 wildekiller
17 .ReJoin
18 **Revolution**
19 lancel22
20 oKlocK
 

DeletedUser59942

Guest
Jikkie, je hebt gewoon de huidige top-20 gekopieërd:p
 

DeletedUser

Guest
Jikkie, je hebt gewoon de huidige top-20 gekopieërd:p

Ik ben het gewoon met hem eens, je kan wel propaganda maken dat wat de top 20 zal zijn als je niet kon farmen ofzo, maar dat zal je nooit te weten komen, farmen is gewoon een onderdeel van het spel, als je niet kan farmen heb je eigenlijk geen zin om in te top te spelen.
de top20 farmd allemaal wel eens, tuurlijk heb je spelers zoals ababwa, die is net begonnen en die maakt nog mooie kans, maar zoals dat met nuevo vind ik onzin, die speelt al veel langer dan antoe dan bijv. en die komt gewoonweg niet in de top 20 omdat hij niet farmd, als hij wel farmd schat ik die kans van top 20 voor hem groot, maar zolang hij dat niet doet zal het ook niet gebeuren
 

DeletedUser62448

Guest
lol, moet mijn post echt als aanleiding gezet worden?:)
dit is gewoon weer zon topic als raten/dreamteam etc..
er zijn al zoveel van die topics, dus ik vind deze onnodig:p
 

Deleted User - 44652

Guest
"wel of niet top20 waardig" is een interessanter topic :p
 

DeletedUser59173

Guest
Dit is 'm gewoon, de stand van nu. Je kunt het eindeloos hebben over het farmen, maar het is nu eenmaal een onderdeel van het spel. Zo zijn er meer zaken waardoor je eerder in de top 20 kunt belanden. Dat hoort erbij.

Rang
1 Atomic Skull
2 AnToe
3 .lost cause.
4 Grumpy Old Noob
5 -Lissecity-
6 Eleane
7 henk de held
8 Jan.Jansen
9 missions
10 Shaggerino
11 hansgaaltje
12 Thewidowmaker.
13 LORD wales
14 xXx Extreme
15 MickD
16 wildekiller
17 .ReJoin
18 **Revolution**
19 lancel22
20 oKlocK

je heb volledig gelijk ;)
alleen het enige punt is dat er tegenwoordig andere spelers op het acount zitten dan de orginele spelers van de acounts zo zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat

BV : Kees het acount naar rang 5 heeft gebracht maar dat kees gestopt is en klaas erop verder is gegaan maar sinds dat klaas erop zit is het acount nog maar naar beneden gezakt maar staat het nog wel op plek 15.

of

BV : acount op rang 4 heeft alles wat ie heeft geedelt geinternd en heeft 0% skills daarvoor moeten tonen maar staat wel dik in de top 20, is deze speler dan top 20 waardig ?


LET OP DIT ZIJN VOORBEELDEN IK WIJS HIER NEIMAND AAN !
 

DeletedUser

Guest
Ja ma dit zijn zo veel van die factoren, ik vind net als jikkie, de top 20 is zoals hij is. Komt dat door fusie, komt dit door veel te farmen, we kunnen hier nog duizende lijstjes posten ed. Er veranderd toch niks aan de situatie. De een had veel weerstand, had vorteks voorbeeld nog nie zoveel incomings gehad tijdens zijn w22, dan stond die vb heel zeker ook in de top 20. Het is zoals het is.



Bekijk de groeiranglijsten, dit vind ik dan een intressante lijst om bij te houden.
 

DeletedUser36068

Guest
Iedereen die er staat verdient het wel om er te staan. Zitten ook enorm veel toppers in die top20, maar het is niet omdat ze er staan dat ze ook enorm goed zijn..

Nu een vraagje uit mijn kant:) Ik ben het er mee eens dat farmers er gewoon mogen staan hoor, maar hoe zit het met de illegale farmers om het zo te zeggen? Verdienen die het ook of..? Dit vraag ik omdat er op deze wereld al veel rond te doen is geweest.;)
 

Deleted User - 44652

Guest
maakt niet uit wat je doet, als je iets doet wat niet mag hoor je er niet te staan, klaar :p
 

DeletedUser62448

Guest
zijn er nog illegale farmers dan?:)
ze zouden alle farm-scriptjes moeten wegnemen. waarvoor is FA?
juist ja, om makkelijker te farmen:) dan zijn er nog spelers die FA nog makkelijker willen maken of een geheel ander systeem gebruiken:)

of farm op de ouderwetse manier, dan ben je baas:D
 

DeletedUser58575

Guest
Iedereen die er staat verdient het wel om er te staan. Zitten ook enorm veel toppers in die top20, maar het is niet omdat ze er staan dat ze ook enorm goed zijn..

Nu een vraagje uit mijn kant:) Ik ben het er mee eens dat farmers er gewoon mogen staan hoor, maar hoe zit het met de illegale farmers om het zo te zeggen? Verdienen die het ook of..? Dit vraag ik omdat er op deze wereld al veel rond te doen is geweest.;)

Ik denk dat je je dan af moet vragen:

Stel dat ze dit niet zouden doen, maar handmatig zouden farmen, zouden ze dan nog top 20 staan? Zo ja, horen ze er te staan. Zo nee, dan niet.
En als ik héél eerlijk ben, denk ik dat de meesten er nog steeds wel zouden staan.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat er mensen zijn die illegaal farmen, de modus farmtool werd enkel gebruik zolang hij nog niet verboden was. Jammer dat we zo laat in modus kwamen, hadden we hem ook eens kunnen testen vs FA, want volgens mij kan je met FA zeker evenveel farmen. (enkel mss heel eventjes meer werk wat ik nog betwijfel)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je je dan af moet vragen:

Stel dat ze dit niet zouden doen, maar handmatig zouden farmen, zouden ze dan nog top 20 staan? Zo ja, horen ze er te staan. Zo nee, dan niet.
En als ik héél eerlijk ben, denk ik dat de meesten er nog steeds wel zouden staan.

Komt er gewoon op neer wie veel tijd in zijn acc gestoken heeft staat hoog genoteerd
 
Bovenaan