Hoe had jij de top 20 gezien?

DeletedUser36068

Guest
Ik denk dat je je dan af moet vragen:

Stel dat ze dit niet zouden doen, maar handmatig zouden farmen, zouden ze dan nog top 20 staan? Zo ja, horen ze er te staan. Zo nee, dan niet.
En als ik héél eerlijk ben, denk ik dat de meesten er nog steeds wel zouden staan.

Dus je cheat in een spel, en toch behoor je tot de top? Ik begrijp je, maar daar heb ik een andere mening over.
 

DeletedUser41642

Guest
Dus je cheat in een spel, en toch behoor je tot de top? Ik begrijp je, maar daar heb ik een andere mening over.

Carette, wij hebben nooit gecheat. Onze farmtool was, zoals antoe al aangeeft, gewoon legaal en goedgekeurd. Dus houd er nu maar 'ns over op en ga zelf aub farmen. (nee nee ik weet wel dat je daar niet aan doet). Geen idee wat je daarmee wilt bewijzen, maar dat is aan jou. Wij farmen wel en dat is aan ons.
 

DeletedUser62448

Guest
ik farm niet, dat betekent dat ik het saai vind zoals velen anderen;)
 

DeletedUser58575

Guest
Dus je cheat in een spel, en toch behoor je tot de top? Ik begrijp je, maar daar heb ik een andere mening over.

Als je zonder te cheaten ook al tot de top zou behoren, dan veranderd het cheaten niks aan je vaardigheden, vermogens, activiteit, of whatever. Als zo iemand zonder te cheaten nog steeds bijna iedereen van de kaart zou vegen, dan blijft het een topspeler. Dat heeft niets te maken met het al dan niet eens zijn met de morele afwegingen die ze maken. Ik sta niet achter cheaten en zou zelf nooit een illegaal farmscript gebruiken (ik farm sowieso niet, daar heb ik co's slaven voor.

Ik begrijp dat je minder respect voor ze hebt, en dat ben ik wel voor een groot deel met je eens, maar dat maakt hun vaardigheden en potentie niet minder. Het zijn en blijven dan topspelers.
 

DeletedUser41642

Guest
Jikkie, je hebt gewoon de huidige top-20 gekopieërd:p
Klopt precies!

dat zegt ie ook "gewoon de stand van nu" ;)
Dankjewel

oh, overheen gelezen:p
Noobje

Ik ben het gewoon met hem eens
Ik ben een zij/haar.

je heb volledig gelijk ;)
alleen het enige punt is dat er tegenwoordig andere spelers op het acount zitten dan de orginele spelers van de acounts zo zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat
Dat is ook zo, maar daarom heeft zo'n lijst als dit al helemaal geen nut.
 

DeletedUser36068

Guest
Carette, wij hebben nooit gecheat. Onze farmtool was, zoals antoe al aangeeft, gewoon legaal en goedgekeurd. Dus houd er nu maar 'ns over op en ga zelf aub farmen. (nee nee ik weet wel dat je daar niet aan doet). Geen idee wat je daarmee wilt bewijzen, maar dat is aan jou. Wij farmen wel en dat is aan ons.

Hohoho, rustig blijven jikkie;) Mijn post had helemaal niets te maken met het Modus-farm-ding ;) Alweer schat je me verkeerd in :p

Als je zonder te cheaten ook al tot de top zou behoren, dan veranderd het cheaten niks aan je vaardigheden, vermogens, activiteit, of whatever. Als zo iemand zonder te cheaten nog steeds bijna iedereen van de kaart zou vegen, dan blijft het een topspeler. Dat heeft niets te maken met het al dan niet eens zijn met de morele afwegingen die ze maken. Ik sta niet achter cheaten en zou zelf nooit een illegaal farmscript gebruiken (ik farm sowieso niet, daar heb ik co's slaven voor.

Ik begrijp dat je minder respect voor ze hebt, en dat ben ik wel voor een groot deel met je eens, maar dat maakt hun vaardigheden en potentie niet minder. Het zijn en blijven dan topspelers.

True, maar hoe kun je het zeker weten dat ze er zonder die illegale scriptjes ook zouden staan?
 

DeletedUser58575

Guest
True, maar hoe kun je het zeker weten dat ze er zonder die illegale scriptjes ook zouden staan?

Sinds wanneer is 'Hoe had jij de top 20 gezien?' een vak van zekerheden? Dat kun je toch nooit zeker weten, wat voor lijstje je hier ook post.

De enige wetenschap die in mijn woordenboek bestaat, is dat 1 op de 6 mensen, 5 anderen om zich heen heeft.
 

DeletedUser41642

Guest
Hohoho, rustig blijven jikkie;) Mijn post had helemaal niets te maken met het Modus-farm-ding ;) Alweer schat je me verkeerd in :p

Nou ja in je eerste post in dit topic had je het over illegaal farmen en dat daar zoveel over te doen was geweest. Hmmmm tja er is heeeeeeeeeel veel gesproken over het farmen van modus en vaak gezegd dat het illegaal farmen was. Vandaar.... mijn wilde reactie :p
Wie farmt er wel "illegaal" dan?
 

DeletedUser

Guest
het spijt me.

Ik heb wel eens illegaal gefarmd dacht ik, maar dat wist ik niet. Bovendien was ik het na 5 minuten zat haha
 

DeletedUser36068

Guest
Nou ja in je eerste post in dit topic had je het over illegaal farmen en dat daar zoveel over te doen was geweest. Hmmmm tja er is heeeeeeeeeel veel gesproken over het farmen van modus en vaak gezegd dat het illegaal farmen was. Vandaar.... mijn wilde reactie :p
Wie farmt er wel "illegaal" dan?

Ik wijs toch niemand aan? Was een vraag in het algemeen, omdat ik zelf ook iemand ken die illegale scriptjes gebruikt die niet te traceren zijn, dus de kans dat w22 helemaal cheat-vrij is, is gewoon nihil ;)
 

DeletedUser

Guest
ah jongens, toch illegaal of legaal het zou eigenlijk nog allemaal het zelfde moeten zijn denk ik zo, tenzij er echt iets bestaat waar je met 1 of enkele klikken duizende farmtroepen verstuurd, ma voor zover ik weet bestaat er geen zo'n script, in het andere geval pm me effe ;)



Wil je veel grondstoffen farmen, dan moet je veel klikken op c en dat is onze enige methode
 

DeletedUser

Guest
Carette weet gewoon niet waarover hij anders moet kutten.. Over Betty kan die nu niet meer kutten want ze hebben geen dorpenwinst na hun massa dus moet die nu terug gaan naar 'illigaal' farmen. Wat bij mijn inziens nog nooit gebeurd is binnen Modus.
 

DeletedUser62448

Guest
Carette weet gewoon niet waarover hij anders moet kutten.. Over Betty kan die nu niet meer kutten want ze hebben geen dorpenwinst na hun massa dus moet die nu terug gaan naar 'illigaal' farmen. Wat bij mijn inziens nog nooit gebeurd is binnen Modus.

we hebben 1 dorp winst gemaakt hoor:p
maar onze groep is vrij nieuw, de groep ( oudere Huh? ) deed de laatste massa, toen die vernieuwd was.. zijn er nouwelijks massa's geweest binnen onze stam.
er gaan gewoon kleine dingetjes fout bij onze massa op Cas! maar het zijn teveel kleine dingetjes..
met onze nieuwe groep gaan wij veel meer massa's tegemoet & zal het vanzelf beter lopen..
ik moet eerlijk bekennen, dat ik er meer van had verwacht ( kon je aan men reacties wel zien:D )
maar we moeten het gewoon nog wat perfectioneren & dat kunnen we alleen berijken door massa's uit te voeren.
of ze nu falen of niet, voor ons is de massa op cas! geslaagt, dat heeft nuevo testamento ook al gezegt.
de massa is mislukt ( gefaald ) mag gerust gezegt worden, maar kwa groep worden we er enkel sterker door ( eerste massa als stam ).
 
Bovenaan