Hoe had jij de top 20 gezien?

DeletedUser23778

Guest
Man, die krijgen nog ruzie over een bakje koffie. T'is goed bedoeld Jikkie, maar wordt niks.
 

DeletedUser61518

Guest
Top 20:

1. Grumpy Old Noob
2. El Terror Amenaza (onder Edwin welteverstaan :D)
3. The Striped Pyjama
4. Antoe
5. Boendal Dubbelkling
6. .Lost Cause
7. Atomic Skull
8. Guppert
9. -Lissecity-
10. HaveYouEverBeenMellow? (oude speler)
11. Sharbelz.
12. Vorteks
13. Slither (of in ieder geval het team dat erop speelde :))
14. IamFamous.
15.TheWidowmaker

Dit lijstje gemaakt op basis van kennis over speler(s) die erop gespeeld hebben en de top gehaald hebben/gestaan hebben. Zo is hij naar mijn mening redelijk gerechtvaardigd.

Blijft staan dat ik ook van mening ben dat de top 15/20 zoals hij nu is prima is, interns of niet, farmen of niet, jullie spelen het spel goed en dat betaald zich uit. Top 20 gefeliciteerd ;)

De eerste, terecht, dan op nr. 2 mist er een accountje en voor de rest prima volgorde :D
 

DeletedUser59942

Guest
Herkenbaar, doe ik ook nooit.
Maar ik was nieuwsgierig wie het was en dan begin ik op linkjes te klikken:p
 

DeletedUser59624

Guest
De eerste, terecht, dan op nr. 2 mist er een accountje en voor de rest prima volgorde :D

Nou ik weet niet wie jij bent, maar ongetwijfeld een Modus account dat in mijn lijstje staat maar niet op de goede plek :p
 

DeletedUser59942

Guest
Heb jij nu net een reactie van jou verwijdert?

Ik zou toch zweren dat ik ergens op reageerde, maar ik kan de post niet meer terugvinden:O
 

DeletedUser61518

Guest
Nu ik weet wie je bent, oké maar je kwam ook zo rap opzetten in de top ;)

Maar je mag er zijn hoor ^^

Binnenkort kom ik wel eens piepen in de top 20 :D

Was eigenlijk op weg naar top 20, stond 21ste even geleden, maar was iets tussengekomen toen :rolleyes:
 

DeletedUser59942

Guest
Captain Obvious! :p

En ja inderdaad, ik verwijderde een reactie, maar ik drukte op multicitaat, maar toen was ik al te laat :p

That's who I am^^

Ging die reactie toevallig over opletten in andere topics?
Want dan heb ik daarop gereageerd:p
 

DeletedUser59624

Guest
That's who I am^^

Ging die reactie toevallig over opletten in andere topics?
Want dan heb ik daarop gereageerd:p

Ik wou mijn naam eerst veranderen in Captain Obvious maar Drunk Force wou dat niet :(

Ja, toevallig wel, maarja, hoefde niet meer want ineens stond die accountnaam in dit topic :p
 
Bovenaan