Hoe had jij de top 20 gezien?

DeletedUser

Guest
we hebben 1 dorp winst gemaakt hoor:p
maar onze groep is vrij nieuw, de groep ( oudere Huh? ) deed de laatste massa, toen die vernieuwd was.. zijn er nouwelijks massa's geweest binnen onze stam.
er gaan gewoon kleine dingetjes fout bij onze massa op Cas! maar het zijn teveel kleine dingetjes..
met onze nieuwe groep gaan wij veel meer massa's tegemoet & zal het vanzelf beter lopen..
ik moet eerlijk bekennen, dat ik er meer van had verwacht ( kon je aan men reacties wel zien:D )
maar we moeten het gewoon nog wat perfectioneren & dat kunnen we alleen berijken door massa's uit te voeren.
of ze nu falen of niet, voor ons is de massa op cas! geslaagt, dat heeft nuevo testamento ook al gezegt.
de massa is mislukt ( gefaald ) mag gerust gezegt worden, maar kwa groep worden we er enkel sterker door ( eerste massa als stam ).

Als alle leden naar een nieuwe genoemde stam verhuizen, en enkel inactieve leden achterlaten, dan vraag ik me af wat er zo nieuw is aan een stammassa organiseren. Zelfde actieve leden zelfde targets.


Mijn gedacht FAAL
 

DeletedUser62448

Guest
Als alle leden naar een nieuwe genoemde stam verhuizen, en enkel inactieve leden achterlaten, dan vraag ik me af wat er zo nieuw is aan een stammassa organiseren. Zelfde actieve leden zelfde targets.


Mijn gedacht FAAL

kuch kuch, je weet ook niks he?:p
Ik zei het OUDE Huh?, wie zitten daar nog van in? niet veel..
maar ik heb het dan ook weer niet over het alleroudste Huh?
Moari/boendal/nuevo/mickD/stijnmakesware.
deze 4 accounts zijn de enige die het oude Huh? met massa's heeft meegemaakt. & dan heeft boendal & stijnmakesware ook nog andere bespelers ( oude spelers zitten er nog wel op maar minder actief ).
dus eigenlijk maar 2 oude spelers die toendertijd de massa's meemaakten.
de rest is allemaal nieuw. sinds B2B bij Huh? is gevoegd zijn er geen massa's geweest. niet met de hele stam.

Dit was dan ook de allereerste massa met de gehele stam die niet vlekkeloos verliep.
we moeten er nog wat aan sleutelen dat kan.
de massa heeft gefaald idd..

maar de kleine massa's zoals, op same! door maar 2/3 spelers, ging goed. 37 dorpen winst.
massa op TNW door 4/5 spelers, ging goed 87 dorpen winst.

deze spelers spelen al vanaf het begin samen & zijn elkaar dan ook gewend, daar boeken wij ook successen mee.
maar als gehele stam is dat nieuw voor ons & zoals je kunt zien pakt dat nog niet helemaal goed uit:rolleyes:
 

DeletedUser59942

Guest
Als je sinds begin mei al geen massa meer hebt gedaan als stam, gaat er naar mijn idee ook iets fout...
 

DeletedUser62448

Guest
Als je sinds begin mei al geen massa meer hebt gedaan als stam, gaat er naar mijn idee ook iets fout...

domme opmerking, Huh? is toch niet voor niks gevallen? maar wij pakken de draad met elkaar weer op met enkele verliezen, Wak splitst zich in zijn geheel op. wij hadden voor elk lid dat niet mee ging een goede reden.
 

DeletedUser

Guest
domme opmerking, Huh? is toch niet voor niks gevallen? maar wij pakken de draad met elkaar weer op met enkele verliezen, Wak splitst zich in zijn geheel op. wij hadden voor elk lid dat niet mee ging een goede reden.

lol en zo kunnen we altijd maar blijven vertellen. blablabla
 

DeletedUser

Guest
omdat ze je proberen zwart te maken.

Ns is tenminste niet overgelopen naar de vijand :D Die hebben zichzelf herpakt, had wak ook kunnen doen, maar nee antoe moet naar modus, en neemt er een paar mee.
 

DeletedUser32599

Guest
omdat ze je proberen zwart te maken.

Ns is tenminste niet overgelopen naar de vijand :D Die hebben zichzelf herpakt, had wak ook kunnen doen, maar nee antoe moet naar modus, en neemt er een paar mee.

Precies moeite om te lezen?
WAK wou niet hervormen, hebben 3maand geprobeerd, das genoeg!
Oké, Carette heeft 6maand geprobeerd, PROFICIAT daarvoor, maar je ziet waar z'n account staat...
Soms moet je keuzes maken en die hebben we gemaakt en zijn we tevreden om.

Desondanks we worden "afgerekend". We zullen in de toekomst bewijzen dat we het spel wel beheersen!
 
Reactiescore
8
ik denk dat als je zo makkelijk kan overlopen van de ene naar de andere kant dat je nooit een echte stamgevoel gehad hebt

anders steek je je medespelers nooit zo een mes in de rug.

maar dat is mijn mening
 

DeletedUser32599

Guest
ik denk dat als je zo makkelijk kan overlopen van de ene naar de andere kant dat je nooit een echte stamgevoel gehad hebt

anders steek je je medespelers nooit zo een mes in de rug.

maar dat is mijn mening

Lees alles nog eens door voor je post.
Heb al duidelijk gezegd dat er maanden zijn overgegaan voor we overgestapt zijn...

Dus stamgevoel was er zeker en vast!
 

DeletedUser59942

Guest
Dames en heren, houd er nou eens over op.

De algemene mening is dat overlopen naar de vijand niet erg sociaal is.

Maar ten eerste moet er in dit geval naar gekeken worden in hoeverre het overlopen is. WaK is uit elkaar gevallen en iedereen is gaan kijken welke stam voor hem/haar het beste was. AnToe, Jan.Jansen en **Revolution** zagen Modus als de beste optie, dat is dan hun keuze.

Ten tweede weten wij niet hoe het zat binnen WaK, dus over stamgevoel en of spelers wel of niet teamspelers zijn kunnen wij naar mijn mening geen uitspraken doen.
 
Reactiescore
8
Lees alles nog eens door voor je post.
Heb al duidelijk gezegd dat er maanden zijn overgegaan voor we overgestapt zijn...

Dus stamgevoel was er zeker en vast!

als er stamgevoel was waarom steek je ze dan een mes in de rug?
dat zou ik zelf echt niet kunnen namelijk


en wak is inderdaad gevallen maar wak was ook onderdeel van een bondgenootschap en dat viel niet uit elkaar.

dus dat je je ex-stamgenoten laat stikken kan ik eventueel wel begrijpen want er zijn mischien dingen gebeurd binnen wak waar ik geen weet van heb.

maar je keert ook heel dat bondgenootschap de rug toe.

maar jullie moeten het gewoon zelf weten.
ik neem aan dat jullie die afweging gemaakt hebben en dat jullie er geen spijt van zullen hebben.

maar ik had het niet gekunt.
mischien ben ik wel te loyaal
 

DeletedUser62448

Guest
Precies moeite om te lezen?
WAK wou niet hervormen, hebben 3maand geprobeerd, das genoeg!
Oké, Carette heeft 6maand geprobeerd, PROFICIAT daarvoor, maar je ziet waar z'n account staat...
Soms moet je keuzes maken en die hebben we gemaakt en zijn we tevreden om.

Desondanks we worden "afgerekend". We zullen in de toekomst bewijzen dat we het spel wel beheersen!

je vergeet iets.
Wak heeft 3 maand geprobeerd & is gevallen.
Huh?/NS. heeft 6 maanden zitten knokken ( wel meerdere spelers ) maar mich deed gewoon het meeste moeite.
& bestaat nog, mischien als nieuwe stam. maar nogmaals, we zijn met onze gehele stam terug.
dat onze massa gefaald heeft mogen jullie nog lang over napraten hoor, we hadden idd een grote mond erover omdat wij wel dachten dat het samenwerken perfect zou gaan, enkel moet er nog wat geperfectioneerd worden!:)

- lightdj, deze speler is zelfs rood geworden, wou zijn vv aan niemand afgeven & verloor dorpen. toen hij weer online kwam is hij zonder pardon vorteks gaan aanvallen & heeft hij de dorpen die Modus gepakt hebben teruggeist ( toch modus? ) vervolgends was hij weer af & toe geel. ( dit kan gewoon niet! ).

- larsero, miste de activiteit, werd wel 2x per week geel & als account met zoveel front kan dat gewoon niet! zelfs toen er een co bij op is gezet kwam er geen beter resultaat.

- HYEBM?, ikzelf heb niets persoonlijks tegen hem, maar vanwege een false solli & contacten met Modus, was hij niet meer te vertrouwen. als hij de waarheid spreekt, dan spijt het in iedergeval mij echt dat we je hebben laten vallen! maar er was teveel bewijs tegen jou, we konden je niet meer 100% vertrouwen, te begrijpen..

NS. is back, we will enjoy the game!
ik zal ook eens wat serieuzer gaan posten op dit forum:)
 
Bovenaan