-HGK- VS tanken

DeletedUser17072

Guest
Ik draaide volop VV, ik stuurde volop def en clears, en ik ben Noord.
Jij ook, Remko deed volop plannen, en ook Goeie buur vv'de op aanvraag.
Maar van Frederik heb ik stukke minder gezien, en Chief Keef heb ik amper iets van gemerkt, evenveel als van Heerboer en Ante (die leeg stond).


Gelukkig krijg je ook niet alles mee Tomas.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zo te zien de meeste mensen op het AF niet.

Arnorro:
Max was een drijfveer voor alle leden die nog iets wouden doen voor de stam, die leden zijn hem dan ook gevolgd...

Er waren er zat in Tanken die nog iets wouden doen voor de stam, die zitten dan ook nog in Tanken.
Zelf ben ik ook uit Tanken, maar dat komt door de nieuwste plannen, na het vertrek van het zogenaamde veel actievere zuiden.
Gelukkig is 75% van de leden die nu in fruit zitten, minder actief geweest binnen Tanken, dan sommige die er nog wel zitten (of nu in MMJO zitten), gelukkig zijn het die zelfde leden die zich nu op het AF belachelijk maken met de woorden die mensen als Arnorro naar voren brenge.
 

DeletedUser

Guest
* Je stelt een vraag
* In beantwoord hem niet uit evidentie
* Ik maak een foute observatie WANT de vraag was voledig terecht.

* Jouw argument voor de voledig terechte vraag is dat "niemand anders het een domme vraag vond"
* Dit argument is uit de lucht gegrepen en is natuurlijk invalide. Indien je zei dat de mensen die je sprak het een terechte vraag vonden dan komt het dichter in de buurd, echter is die observatie zeer biased en dus ook niet voldoende voor een goede argumentatie.

Nu lijkt het me maar zeer de vraag of je vraag voledig terecht was, en waarschijnlijk lag daar zelfs het probleem waarom ik je vraag ten voorhande niet wilde antwoorden.

Oké had je een beetje teruggelezen had je gemerkt dat ik allang heb gereageerd op "Het antwoord is te evident en ik ga het niet voor je uitspellen, vraag het maar aan je stamgenootjes.". :eek:
Namenlijk dat zij allemaal dezelfde mening hebben: "Neen, de Tanken-leiding heeft niks gedaan om de demotivatie op te lossen.".
Nu als dat antwoord evident is vroeg ik me af waarom jij dan reageerde met "Wat een onzin" toen ik zei: "De Tanken-leiding, met uizondering van Max, heeft niks geprobeerd om de demotivatie op te lossen."? :confused:

En neen dit ("niemand anders het een domme vraag vond") is niet mijn argument waarom het een terechte vraag was.
De rede dat ik het vroeg was omdat ik jouw standpunt niet snap over het optreden, of eerder het niet optreden, van de Tanken-leiding tegen de demotivatie?

Zo te zien de meeste mensen op het AF niet.

Arnorro:
Max was een drijfveer voor alle leden die nog iets wouden doen voor de stam, die leden zijn hem dan ook gevolgd...

Er waren er zat in Tanken die nog iets wouden doen voor de stam, die zitten dan ook nog in Tanken.
Zelf ben ik ook uit Tanken, maar dat komt door de nieuwste plannen, na het vertrek van het zogenaamde veel actievere zuiden.
Gelukkig is 75% van de leden die nu in fruit zitten, minder actief geweest binnen Tanken, dan sommige die er nog wel zitten (of nu in MMJO zitten), gelukkig zijn het die zelfde leden die zich nu op het AF belachelijk maken met de woorden die mensen als Arnorro naar voren brenge.

Double Danger: Gestopt
DYMM: Ging stoppen
Bruges: Gestopt
Isidorus Van Sevilla: Actief maar deed niks meer voor de leiding.
Darth Revan: Nooit gehoord op het forum
Rene 70: Zelden gehoord op het forum
Ayslinn: Actief, zelden gehoord op het forum
Ribeira: Actief, zelden gehoord op het forum

Sekoyasu, Peter en Black Hors, die zitten nu nog in Tanken en die leden waren actief bezig met het forum, met andere leden helpen, etc.

Wat jij in die laatste zin zegt is dat wij deel uitmaken van die 75% van Fruit die minder actief waren in Tanken dan diegene die er nu nog zitten, wat gewoon belachelijk is.

Wij hebben ons altijd ingespannen voor Tanken ondanks ons gebrek aan tijd, ik heb een massa moeten plannen in het midden van mijn examenperiode.
Frederik heeft het uurtje dat hij nog had na zijn werk gebruikt om clears te versturen voor Tanken.
Wij hebben altijd gedeft wanneer het ons gevraagd was, wij lazen altijd het forum en we reageerden ook altijd als het nodig was.
En dat is ver boven wat een gemiddeld Tanken-lid deed, zeker in de laatste maand.

Nu zou jij me eens moeten vertellen met welke "woorden" ik mezelf belachelijk maak Alandor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57908

Guest
Ik heb The predator. (M. dus) toch echt andere dingen zien beweren die ook door Zaletio nog aangehaald zijn op 't AF. Dat M. klaagde over spelers die geen inzet toonde buiten enkele in het noorden. En met welke groep is die nu naar Fruit gegaan? Juist, met de zuidelijke leden die volgens M. z'n eigen woorden, niet de juiste instelling hadden en/of niks voor de stam meer deden.

Verder is het natuurlijk ook respectloos naar Zaletio toe om hem zo de rug te keren. Meer dan een jaar de stam geleid op een bovengemiddeld niveau en altijd in de top van Wereld 24. En wanneer die 2 maanden door redenen niet actief wil/kan zijn, keren jullie hem maar de rug toe, wat een stamgevoel. :eek:



Aangezien jij in je vorige post meldden dat je de nog de enige was die wat deed en je het nu weeral herhaalt (in iets andere zin omdat je het woordje 'bijna' er bij hebt gevoegd) is het sowieso vreemd dat je -volgens je eigen zeggen- met 6 leden die niks uitvoerden in Tanken naar een nieuwe stam bent gegaan. Of wil je dat ontkennen? Dat, dat erg vreemd is.



Minuutje, ik heb wel meer tijd genomen. Maar ik deel de mening van Zaletio in deze. En dit is nog altijd het 'echte W24' waarover ik praat hoor.

Nogmaals over dat noorden dat was een foute redering en daar heb ik mijn excuses voor aangeboden omdat dit niet klopte.

En over dat enige was idd overdreven. Er waren er een aantal die zich nog wel inzetten voor de stam.

Volgens mijn eigen zeggen doen deden deze leden juist wel wat in Tanken op 2 na.
 

DeletedUser

Guest
Arnorro,

Die woorden van net.
Ik heb de quote gegeven, en alsnog vraag je om de woorden.
Scroll naar boven en je leest ze ;).

En daarna ff mijn zin beter interpreteren, idd jij hoort bij die 75% die minder actief voor de stam waren dan SOMMIGE van de leden die toen nog in Tanken zaten.
(MMJO, Il Matto, Harder, BH, Peter).
Er waren er ook veel minder actief, maar genoeg even actief/actiever.

7 leden.
5 leden daarvan = 75%.
Tai-pan en Fanta horen bij die 25%, de overige 5 = 75%
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En Arnorro, ik heb niet alleen kritiek op de ego van sommige van jullie.
Ik heb helemaal geen kritiek op ht feit dat Fruit is ontstaan of iets, en 0 kritiek op Max, maar wel op andere ego's.

Ik heb ook kritiek op het huidige Tanken, i.p.v. dat er een wakeup call is gekomen, na het vertrek van Fruit, MMJO en zelfs verschillende leiden van Chaos, slappen ze nog meer af.
Ribeira, een van de beste spelers die er hier op W24 te vinden was, wordt nu gekraakt, door zijn eigen inactiviteit, ipv actiever te zijn om er iets aan te doen
 

DeletedUser

Guest
Arnorro,

Die woorden van net.
Ik heb de quote gegeven, en alsnog vraag je om de woorden.
Scroll naar boven en je leest ze ;).

En daarna ff mijn zin beter interpreteren, idd jij hoort bij die 75% die minder actief voor de stam waren dan SOMMIGE van de leden die toen nog in Tanken zaten.
(MMJO, Il Matto, Harder, BH, Peter).
Er waren er ook veel minder actief, maar genoeg even actief/actiever.

7 leden.
5 leden daarvan = 75%.
Tai-pan en Fanta horen bij die 25%, de overige 5 = 75%

Ja heb het gelezen maar ik vraag me nog altijd af wat er zo belachelijk aan is?
Max moedigde mensen aan op het forum om terug actief te worden, VV's te draaien, om te deffen en massa's te plannen, hij was de enige actieve leider van Tanken en het is dan ook geen wonder dat er veel leden hem gevolgd zijn.

En we waren even actief als de leden die je daar opsomt, zeker als je die laatste periode bekijkt...
Ik snapte je redenering van de 75% hoor ;)

En ja ze zijn nu ook leden aan het verliezen die naar WAT trekken...
Iemand, van Tanken, heeft me gezegd dat Tanken nu alles behalve een stam nog is.

PS: Oppassen met een dubbelpost daar :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Arnorro,

Die woorden van net.
Ik heb de quote gegeven, en alsnog vraag je om de woorden.
Scroll naar boven en je leest ze ;).

En daarna ff mijn zin beter interpreteren, idd jij hoort bij die 75% die minder actief voor de stam waren dan SOMMIGE van de leden die toen nog in Tanken zaten.
(MMJO, Il Matto, Harder, BH, Peter).
Er waren er ook veel minder actief, maar genoeg even actief/actiever.

7 leden.
5 leden daarvan = 75%.
Tai-pan en Fanta horen bij die 25%, de overige 5 = 75%

Dan is het alsnog geen 75% maar 71%.
 

DeletedUser

Guest
7 * 0.75 = 5,25. Afgerond is dit 5.

Max was een drijfveer voor alle leden die nog iets wouden doen voor de stam, die leden zijn hem dan ook gevolgd...

Noem een naam als Antebellum, die wou niks meer doen voor de stam en was dan ook al gestopt?
En buiten 'die leden die nog iets wouden doen voor de stam en hem dan ook gevolgd zijn', zijn er nog veel meer die hem niet gevolgd zijn en wat wouden doen. Die zin is gewoon belachelijk. Hij was niet mijn drijfveer, en ik deed meer dan 90% van de stam voor de stam, met zowat alleen Max die meer deed dan mij. Ik ben hem niet gevolgd.

Hij heeft al die berichten uitgestuurd, over hoe slecht het ging, wat ook zo was. Maar ik was een van de weinige waar dat bericht niet over ging, omdat ik al meer deed dan zowat iedereen.

En idd, Tanken is geen stam meer. Dat was het voor jullie weggingen, nu niet meer.
 

DeletedUser17072

Guest
7 * 0.75 = 5,25. Afgerond is dit 5.

Dat is het nou juist, je moet niet afronden...:eek:

Want 5/7 = 71,4%. Het zit wel dicht bij die 75%. Maar het is het niet precies. Het gaat er gewoon om dat je gewoon een random percentage hebt genomen, die ook nog eens nergens op slaat.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oké had je een beetje teruggelezen had je gemerkt dat ik allang heb gereageerd op "Het antwoord is te evident en ik ga het niet voor je uitspellen, vraag het maar aan je stamgenootjes.". :eek:
Namenlijk dat zij allemaal dezelfde mening hebben: "Neen, de Tanken-leiding heeft niks gedaan om de demotivatie op te lossen.".
Nu als dat antwoord evident is vroeg ik me af waarom jij dan reageerde met "Wat een onzin" toen ik zei: "De Tanken-leiding, met uizondering van Max, heeft niks geprobeerd om de demotivatie op te lossen."? :confused:

En neen dit ("niemand anders het een domme vraag vond") is niet mijn argument waarom het een terechte vraag was.
De rede dat ik het vroeg was omdat ik jouw standpunt niet snap over het optreden, of eerder het niet optreden, van de Tanken-leiding tegen de demotivatie?



Double Danger: Gestopt
DYMM: Ging stoppen
Bruges: Gestopt
Isidorus Van Sevilla: Actief maar deed niks meer voor de leiding.
Darth Revan: Nooit gehoord op het forum
Rene 70: Zelden gehoord op het forum
Ayslinn: Actief, zelden gehoord op het forum
Ribeira: Actief, zelden gehoord op het forum

Sekoyasu, Peter en Black Hors, die zitten nu nog in Tanken en die leden waren actief bezig met het forum, met andere leden helpen, etc.

Wat jij in die laatste zin zegt is dat wij deel uitmaken van die 75% van Fruit die minder actief waren in Tanken dan diegene die er nu nog zitten, wat gewoon belachelijk is.

Wij hebben ons altijd ingespannen voor Tanken ondanks ons gebrek aan tijd, ik heb een massa moeten plannen in het midden van mijn examenperiode.
Frederik heeft het uurtje dat hij nog had na zijn werk gebruikt om clears te versturen voor Tanken.
Wij hebben altijd gedeft wanneer het ons gevraagd was, wij lazen altijd het forum en we reageerden ook altijd als het nodig was.
En dat is ver boven wat een gemiddeld Tanken-lid deed, zeker in de laatste maand.

Nu zou jij me eens moeten vertellen met welke "woorden" ik mezelf belachelijk maak Alandor?

Wellicht moet je is naar de kern kijken.
 

DeletedUser26046

Guest
En Arnorro, ik heb niet alleen kritiek op de ego van sommige van jullie.
Ik heb helemaal geen kritiek op ht feit dat Fruit is ontstaan of iets, en 0 kritiek op Max, maar wel op andere ego's.

Ik heb ook kritiek op het huidige Tanken, i.p.v. dat er een wakeup call is gekomen, na het vertrek van Fruit, MMJO en zelfs verschillende leiden van Chaos, slappen ze nog meer af.
Ribeira, een van de beste spelers die er hier op W24 te vinden was, wordt nu gekraakt, door zijn eigen inactiviteit, ipv actiever te zijn om er iets aan te doen
:eek: :eek: :eek:.
Alle kneusjes die dankzij Ribeira en mij nog op w24 zitten (ja, toen Tanken vs OTS & HGK vocht was practisch niemand actief en door onze boost en activiteit toen werd Tanken de duidelijke #1 van de wereld) naaien ons nu. Degene die alles aan Tanken te danken hebben steken nu een grote middelvinger op en gaan voor hun eigen ego'tje en strelen die met veel plezier.

Je wilt zeggen dat dat motiveert :p? Dat jij mee bent gegaan naar MMJO geeft genoeg aan. Kijk mijn ligging. Logischerwijze was ik naar Fruit gegaan. Veiligheid boven alles, net als die andere kneusjes. Schapen die de buurman met de grootste bakkes volgt. Zo heb jij ook gekozen voor MMJO, jouw buurt ging daarheen dus jij ook. Dat mag, zoals ik eerder al aan heb gegeven is dat een verschil in morele waarde.

Maar als je langer TW speelde wist je dat het niet bepaald motiveert als je buren waar je op bouwde eruit naaien. Maarja misschien ben jij (vaak) degene die leaved waardoor je niet weet hoe het is om stamtrouw te blijven en te zien dat je stam van een geruime 140mil naar 60 terugvalt?

Ja heb het gelezen maar ik vraag me nog altijd af wat er zo belachelijk aan is?
Max moedigde mensen aan op het forum om terug actief te worden, VV's te draaien, om te deffen en massa's te plannen, hij was de enige actieve leider van Tanken en het is dan ook geen wonder dat er veel leden hem gevolgd zijn.

En we waren even actief als de leden die je daar opsomt, zeker als je die laatste periode bekijkt...
Ik snapte je redenering van de 75% hoor ;)

En ja ze zijn nu ook leden aan het verliezen die naar WAT trekken...
Iemand, van Tanken, heeft me gezegd dat Tanken nu alles behalve een stam nog is.

PS: Oppassen met een dubbelpost daar :p

Wow, ik krijg langzamerhand gewoon medelijden met je. Je argumentatie is even sterk als een retard. Als ik erop inga negeer je de reactie, maar als CWK aangeeft dat je echt een IQ test nodig hebt om te controleren of je ander onderwijs noig hebt dan scheldt hij je opeens uit. Sorry beste Arnorro, ik raad je echt aan om eens je hoofd uit het zand te halen en te proberen iets objectief te zien.

En niet te roepen dat Fantazija en jij opeens de beste vrienden zijn en dat je denkt dat hij je niet weer stabt. Dat alleen al is het meest hilarische eigenlijk, dat je nog achter Fantazija aan gaat ook XD.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zal ik hier ook nog mijn tekstje doen.

Ik was net als veel andere ook inactief, nadat alle dreigingen weggespeeld waren. De winst was in principe binnen en het was alleen nog uitzitten. Max heeft in die tijd met veel inactiviteit inderdaad veel gedaan, maar het kwam nooit over als 'leiderschap'. Max had het meer moeten brengen wilde het effect hebben. Je kan wel VV's gaan doen en mensen gaan sturen maar na zo lang met elkaar in een stam te hebben gezeten is dat imo gewoon een stamspeler, geen leider.

Dan wil ik hier Jonas een applausje geven, jij hebt Tanken aan het wankele gebracht. Waarschijnlijk met een hoop geslijm en ge***** op de tankenspelers heb je hem overgehaald om zijn grote ingame liefde te verlaten. Matige actie, zeer effectief. Ik dacht eerst dat Max ons wilde wakkerschudden, gewoon leaven en dat dan iedereen uit zijn hol is gekomen. Dat is ook gebeurd. Hierna is hij (vgm) doorgeslagen, en heeft hij andere mee genomen. Dít vind ik dan weer wel erg jammer.

Max blamed nu in principe Zaletio, hij was er niet. Maar je moet maar eens nagaan. Zaletio heeft zich sinds dat ik er speel elke dag in gezet voor Tanken, heeft héél veel voor de stam gedaan. Vervolgens geniet Zaletio ook 1 maandje van het normale sociale leven en dan is hij de gebeten hond. Heel erg jammer dit. Maar goed, hier hadden andere mensen in zijn plaats kunnen komen. Dit is een foutje, dat kunnen wij onszelf aanrekenen. DidYouMissMe was volgens mij de vrouw in leiding tijdens zijn leave maar ook hier weinig van gezien vanwege inactiviteit.

Daarna leavede Max echt. Toen werd iedereen wakker. De Tanken-chat kwam weer tot leven. Hierna zijn er echter nog een hoop andere leden geleaved, met verschillende redenen. Sommige zijn Max gejoind, andere zijn vanwege arrogantie van andere leden weggegaan en nog andere uit wanhoop. Ik sluit ook niet uit dat een groot deel uit 'angst' is geleaved. *kuch*remko met zn 600 clears *kuch*

Tanken is nog niet gevallen. We staan er nog steeds, alhoewel minder sterk als voorheen. Wat ik ook opmerkelijk vond is Max' zijn argument: 'Ik ga niet tegen mijn zin in spelen'. Kijken hoe leuk je het vind om straks een jaar lang barbaren te gaan edelen :rolleyes:. De situatie word hier echt niet beter op, althans in de lange termijn.

Dan wil ik Tim nog wel een schoft noemen. Stoppen, vervolgens zijn account niet netjes afgeven bij de stamleiding en dan daarna terugkomen, leaven en gelijk de aanval openen. Matige actie Tim, die ik niet van jouw had verwacht.

Uiteindelijk is mijn respect voor Jonas gestegen, mijn vertrouwen in Max gedaald (nog steeds een prima gozer maar je bent de weg kwijt) en ik heb medelijden met Zaletio. Ik ga iniedergeval de draad op pakken, en hansie ook :D. Tanken is nog niet verslagen boys ;).

Bart- Seko
 

DeletedUser

Guest
De enige reden dat ik MMJO volgde, omdat MMO mij sowieso zou internen en Mr Noob naar MMJO zou gaan.
Daarnaast was ik de genen die met het idee voor deze nieuwe stam kwam, tot alles onder controle kwam en dan terug te gaan naar Tanken.
Ik kwam op dat idee, te samen met Arthur, Mr Noob vond het een goed idee, net zoals Drakaman en MMJO.
Dus je ziet het verkeerd.
Het is niet mijn buurt ging er heen, dus ik ook, maar ik ging er samen met mijn buurt heen na overleg.
En het is ook niet veiligheid tegen MMJO dat ik er heen ging, want geinternt worden zou ik sowieso.

En nee, het is geen random bericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
De enige reden dat ik MMJO volgde, omdat MMO mij sowieso zou internen en Mr Noob naar MMJO zou gaan.
Daarnaast was ik de genen die met het idee voor deze nieuwe stam kwam, tot alles onder controle kwam en dan terug te gaan naar Tanken.
Ik kwam op dat idee, te samen met Arthur, Mr Noob vond het een goed idee, net zoals Drakaman en MMJO.
Dus je ziet het verkeerd.
Het is niet mijn buurt ging er heen, dus ik ook, maar ik ging er samen met mijn buurt heen na overleg.
En het is ook niet veiligheid tegen MMJO dat ik er heen ging, want geinternt worden zou ik sowieso.

En nee, het is geen random bericht

Wacht even:

Je stam zit in de problemen. Spelers leaven, er is gezeik omdat Tai-pan spelers meeneemt en MMJO een meningsverschil had met mijn co S. en daardoor ook leavede. Je denkt dat als jij dan óók de stam leaved, het hele noorden meenement, dat je daarmee Tanken hielp? Dat je Tanken in zadel helpt door met 5 man weg te gaan en te wachten tot de rust is wedergekeerd?

Wejo. Dat had ik echt niet aan zien komen, die logica ... Was misschien ook wel zo fijn geweest als je dat tegen mij / iemand anders van Tanken gezegd had zodat het bekend was in Tanken. Nu wist niemand daarvan in Tanken, de buitenwereld ook niet waardoor het dus leek alsof Tanken de zoveelste klap kreeg. Je weet dat ik je een prima kerel vind Alandor maar had je dit niet kunnen overleggen? Of iig aangeven?
 

DeletedUser

Guest
Tbh, we hadden meer man mee willen hebben.
Darth Revan, Black Hors, Double Danger, Rene, Ribeira en Asylinn.
De rest lag er te benard bij, vooral jij.
Vooral na de backstab van Tim en kevin
 

DeletedUser

Guest
Wow, ik krijg langzamerhand gewoon medelijden met je. Je argumentatie is even sterk als een retard. Als ik erop inga negeer je de reactie, maar als CWK aangeeft dat je echt een IQ test nodig hebt om te controleren of je ander onderwijs noig hebt dan scheldt hij je opeens uit. Sorry beste Arnorro, ik raad je echt aan om eens je hoofd uit het zand te halen en te proberen iets objectief te zien.

En niet te roepen dat Fantazija en jij opeens de beste vrienden zijn en dat je denkt dat hij je niet weer stabt. Dat alleen al is het meest hilarische eigenlijk, dat je nog achter Fantazija aan gaat ook XD.

LOL, zeker dat het geen zelfmedelijden is dat je voelt? :eek:
Ik heb NOOIT gezegd dat Fantazija en ik "beste vrienden" zijn, ik heb ook NOOIT gezegd dat hij me nooit zou stabben dus wat je daar zegt is complete onzin.
Ik heb je gezegd dat de relatie tussen Fantazija en Frederikvdh is verbeterd, zeker sinds WP zich bij Remko en de rest heeft gevoegd... :eek:
Je kunt goed argumenteren Zaletio maar luisteren/lezen wat iemand anders je zegt doe je niet blijkbaar. :confused:

En ik heb je reactie niet genegeerd, genegeerd zou betekenen dat ik er zelfs niet naar gekeken heb.
Zoals ik al zei: ik heb je reactie gelezen, en wat je zei klopte.
Ik heb er dus niks meer aan toe te voegen.
Je hebt bewezen dat ik fout zat, waarom zou ik dan nog er proberen tegen in te gaan?
Dat zou pas retarded zijn...
 

DeletedUser

Guest
De enige reden dat ik MMJO volgde, omdat MMO mij sowieso zou internen en Mr Noob naar MMJO zou gaan.
Daarnaast was ik de genen die met het idee voor deze nieuwe stam kwam, tot alles onder controle kwam en dan terug te gaan naar Tanken.
Ik kwam op dat idee, te samen met Arthur, Mr Noob vond het een goed idee, net zoals Drakaman en MMJO.
Dus je ziet het verkeerd.
Het is niet mijn buurt ging er heen, dus ik ook, maar ik ging er samen met mijn buurt heen na overleg.
En het is ook niet veiligheid tegen MMJO dat ik er heen ging, want geinternt worden zou ik sowieso.

En nee, het is geen random bericht

Jij gaat altijd te ver met het uitspreken van je ideeën. Hier zie je maar weer, niet over nagedacht.

EDIT: Lees net dit:

Nee dat zou ik nooit doen, jullie wel blijkbaar want jullie spraken al meteen over massa's op mij. En niks dumpen. nogmaals ze zijn naar mij gekomen. Ik heb ze niet aangesproken hiervoor.

Daarbij zijn deze 7 spelers wel mensen die zich inzetten voor de stam. Dat deden ze allemaal al op Heerboer en ante na in Tanken al.
Remko plande massa's.
Goeie buur vvt als je hem pmt.
Chief keef deed wel vv, vooral op het einde maar daar heb jij niks van mee gekregen blijkbaar.
frederik regelde een mass.

& ik zei toch dat ik met veel co's zou komen. Die heb ik nu ook omdat w27 is afgelopen.

Dit is dus precies de morele waarde van jouw toppertjes, ze schuwen het niet om nog even in de stam te blijven en dan alsnog alles wat ze weten door te spelen. Zaletio heeft dus duidelijk gelijk.. Iemand met eergevoel zou dit niet doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57908

Guest
Ik ga gewoon niet tegen mijn plezier in spelen.

Het was ik quit met tanken of met w24. Ik had genoeg gedaan voor Tanken de laatste tijd en had niet gevoel dat het een stam is dus waarom zou ik dan niet voor mezelf kiezen. Het is idd niet morele waarde. Maar het is ook zwak om zo op het af te doen en dan wel een NAP aanvragen..
 
Bovenaan