-HGK- VS tanken

DeletedUser

Guest
Ik ga gewoon niet tegen mijn plezier in spelen.

Het was ik quit met tanken of met w24. Ik had genoeg gedaan voor Tanken de laatste tijd en had niet gevoel dat het een stam is dus waarom zou ik dan niet voor mezelf kiezen. Het is idd niet morele waarde. Maar het is ook zwak om zo op het af te doen en dan wel een NAP aanvragen..

Hoezo zwak? Ik zeg 2x wat ik vind. Ik wil idd geen oorlog met je maar wat ik eerder zei vind ik ofc ook zo (<- wauw dat duurde lang om te verwoorden en klopt nog steeds geen hol van :(:eek:)
 

DeletedUser

Guest
Wat bedoel je? :confused:

eerst proberen jullie max zwart te maken op het forum. dat hij geen morele waarde heeft voor de stam, dat hij geen goede leider is etc. (leiderscapaciteiten heb je of niet) en dan vragen jullie wel een nap aan terwijl je diezelfde persoon zwart maakt hier...
hier zit totaal geen logica in of zie ik dit verkeerd?

Ooh, hoe lachwekkend dit :D.

ik ben ook grappig :D
 

DeletedUser

Guest
eerst proberen jullie max zwart te maken op het forum. dat hij geen morele waarde heeft voor de stam, dat hij geen goede leider is etc. (leiderscapaciteiten heb je of niet) en dan vragen jullie wel een nap aan terwijl je diezelfde persoon zwart maakt hier...
hier zit totaal geen logica in of zie ik dit verkeerd?

We maken hem niet echt 'zwart'. We geven kritiek op wat beter had gekund (kon zelf ook beter mja). Dat hij nu de stam leaved en daarom kritiek krijgt is niet meer als normaal. Verder was het eerder een nap tussen de accs sekoyasu en tai-pan. Niet tussen fruit en tanken. Max geeft kritiek op ons en wij geven kritiek op hem. Als je dat zwart maken vind heb jij geen goed beeld van de realiteit. Die NAP heb ik ook vanwege verschillende reden aangevraagd, omdat dat imo tactisch voor ons allebei lijkt.
 

DeletedUser57908

Guest
Hoezo zwak? Ik zeg 2x wat ik vind. Ik wil idd geen oorlog met je maar wat ik eerder zei vind ik ofc ook zo (<- wauw dat duurde lang om te verwoorden en klopt nog steeds geen hol van :(:eek:)

Uiteindelijk is mijn respect voor Jonas gestegen, mijn vertrouwen in Max gedaald (nog steeds een prima gozer maar je bent de weg kwijt)

En dan nog een NAP willen?
Waarom uit angst?

We maken hem niet echt 'zwart'. We geven kritiek op wat beter had gekund (kon zelf ook beter mja). Dat hij nu de stam leaved en daarom kritiek krijgt is niet meer als normaal. Verder was het eerder een nap tussen de accs sekoyasu en tai-pan. Niet tussen fruit en tanken. Max geeft kritiek op ons en wij geven kritiek op hem. Als je dat zwart maken vind heb jij geen goed beeld van de realiteit. Die NAP heb ik ook vanwege verschillende reden aangevraagd, omdat dat imo tactisch voor ons allebei lijkt.

Je mag geen kritiek om mij hebben als je zelf geen zak hebt gedaan vind ik.
Zaletio mag dit dus wel die heeft meer dan een jaar de stam geweldig geleid.
 

DeletedUser

Guest
We maken hem niet echt 'zwart'. We geven kritiek op wat beter had gekund (kon zelf ook beter mja). Dat hij nu de stam leaved en daarom kritiek krijgt is niet meer als normaal. Verder was het eerder een nap tussen de accs sekoyasu en tai-pan. Niet tussen fruit en tanken. Max geeft kritiek op ons en wij geven kritiek op hem. Als je dat zwart maken vind heb jij geen goed beeld van de realiteit. Die NAP heb ik ook vanwege verschillende reden aangevraagd, omdat dat imo tactisch voor ons allebei lijkt.

dus dat hij geen morele waarde is kritiek? nee dat is iemand de rug toekeren na al die moeite die hij heeft gedaan voor de stam.
als hij dan geen spel plezier meer krijgt is het aan hem om te beslissen wat hij wel of niet doet.
de in-game situatie boeit me niet echt, dus daar ga ik niet verder op in, want wat jij tactisch vind en wat ik tactisch vind kan verschillen.
 

DeletedUser

Guest
Uiteindelijk is mijn respect voor Jonas gestegen, mijn vertrouwen in Max gedaald (nog steeds een prima gozer maar je bent de weg kwijt)

En dan nog een NAP willen?
Waarom uit angst?



Je mag geen kritiek om mij hebben als je zelf geen zak hebt gedaan vind ik.
Zaletio mag dit dus wel die heeft meer dan een jaar de stam geweldig geleid.

Als je goed had opgelet vlak voor je leave had je op kunnen maken waarom ik nu een NAP zou willen. En ik vind dat ik, als stamspeler, voor de periode post-hgk/pasta genoeg heb gedaan. Bv de massa op doctor spencer en op juanitoe, die ik zelf gepland had (alleen kevin was er dat weekend opeens niet om te edelen :confused:)

Dus ik mag wel degelijk kritiek geven ondanks een maandje inactiviteit zonder groei
 

DeletedUser57908

Guest
Is er ooit een mass geweest op DS?
En die van juanitoe heb ik meegeholpen en die was erg hard gefaalt.

Maar sws wat je allemaal typte had je niet hoeven zeggen als je gewoon alles door had gelezen. Ik ga het niet nog een keer zeggen allemaal dat heb ik al 30x gedaan
 

DeletedUser

Guest
Is er ooit een mass geweest op DS?
En die van juanitoe heb ik meegeholpen en die was erg hard gefaalt.

Maar sws wat je allemaal typte had je niet hoeven zeggen als je gewoon alles door had gelezen. Ik ga het niet nog een keer zeggen allemaal dat heb ik al 30x gedaan

Juanitoe was gevaald omdat marisjeh blijkbaar er niet was dat weekend, en daar gingen zon driekwart van de clears heen... Op DS is er wel een soort van mass geweest toen tie op blok ging. Toen heb ik daar flink wa geedeld.

Je hoeft niet weg te kruipen hoor max ;)
 

DeletedUser

Guest
Max even serieus, geeft dit jouw meer plezier?
Ik zal even de situaties schetsen:

Eerst: Tanken vs The World - kon zeker spannend worden als de rest goed ging samen werken
Nu: Top Tanken fusie met top oud HgK vs Barbaren en naabs.

Ben benieuwd hoelang jij daar plezier in gaat houden.
 

DeletedUser

Guest
Top?

Niet iedereen in Fruit was van de top uit Tanken hoor :eek:

Wel leuk hoe je je voordoet dat je het liefst in je eentje zou verderspelen, Max. Ondertussen word er rustig doorgerecruteerd waardoor alles weer opnieuw moet beginnen. Alles wat op het forum staat word doorgespeeld vervolgens. Triest. Met al je popi jopi boys heb je alsnog info van binnenuit nodig?
 

DeletedUser57908

Guest
Juanitoe was gevaald omdat marisjeh blijkbaar er niet was dat weekend, en daar gingen zon driekwart van de clears heen... Op DS is er wel een soort van mass geweest toen tie op blok ging. Toen heb ik daar flink wa geedeld.

Je hoeft niet weg te kruipen hoor max ;)

Ik kruip niet weg. Integendeel tot jou jij wou w24 uitspelen door elke dag alleen even in te loggen. Ik zal hier spelen tot het einde.

Max even serieus, geeft dit jouw meer plezier?
Ik zal even de situaties schetsen:

Eerst: Tanken vs The World - kon zeker spannend worden als de rest goed ging samen werken
Nu: Top Tanken fusie met top oud HgK vs Barbaren en naabs.

Ben benieuwd hoelang jij daar plezier in gaat houden.

Ik edel liever barbaren met een leuk clubje dat iets voor elkaar over hebt dan dat ik me kapot moet vv'en en alles bijna in mijn eentje moet doen. Dus ja.

Top?

Niet iedereen in Fruit was van de top uit Tanken hoor :eek:

Wel leuk hoe je je voordoet dat je het liefst in je eentje zou verderspelen, Max. Ondertussen word er rustig doorgerecruteerd waardoor alles weer opnieuw moet beginnen. Alles wat op het forum staat word doorgespeeld vervolgens. Triest. Met al je popi jopi boys heb je alsnog info van binnenuit nodig?

Heel leuk he, het is de waarheid. Ondertussen blijven er inderdaad maar sollicitatie's komen van verschillende Tanken leden. En ja dat is idd triest maar ik kan er niks aan doen dat allesaan mij word doorgespeeld. Ik vraag nergens om.

jammer van je max

Idd, erg jammer.
 

DeletedUser

Guest
Ik kruip niet weg. Integendeel tot jou jij wou w24 uitspelen door elke dag alleen even in te loggen. Ik zal hier spelen tot het einde.

Ja, door jaren BB's te edelen misschien wel. Ik weet iniedergeval zeker dat het Tanken tot het eind is. Het plan was idd om elke dag te loggen en het uit te spelen. Dat komt omdat Hans en ik lui waren en lui zijn. Echter vond jij de situatie teleurstellend. Dus toen had ik met Hans besloten om over een paar weken onze rang te boosten. Er waren nog meer mensen die hadden aangegeven dat ze er weer beter hen best voor zouden doen. Je kon echter weer niet wachten en nu is er dit. Een leuke strijd gaat het sowieso niet worden... Mocht die er überhaupt komen.

Heel leuk he, het is de waarheid. Ondertussen blijven er inderdaad maar sollicitatie's komen van verschillende Tanken leden. En ja dat is idd triest maar ik kan er niks aan doen dat allesaan mij word doorgespeeld. Ik vraag nergens om.

Nee je vraagt nergens om. Je kunt wel aangeven dat je er niet van gediend bent en het niet wilt. Dat is dan ook alleen voor moraalridders weggelegd. Niet dat ik er wel zo ben maar ik heb laatst op een andere wereld nog wel iets dergelijks meegemaakt. Voor geinteresseerden, spoiler hiernaast. Is nvt voor de situatie hier.
na iemand weggebasht te hebben werd hij zelf gestabt door zijn stam en bood mij aanvalsplannen. Ik heb deze echter niet geopend, hoe belangrijk ze voor de stam konden zijn.

Ik vind het alleen erg jammer dat Tanken niet echt opnieuw kan beginnen als er telkens weer mensen aan het zwakste eind moeten trekken. Wij willen ook graag verder.
 

DeletedUser26046

Guest
eerst proberen jullie max zwart te maken op het forum. dat hij geen morele waarde heeft voor de stam, dat hij geen goede leider is etc. (leiderscapaciteiten heb je of niet) en dan vragen jullie wel een nap aan terwijl je diezelfde persoon zwart maakt hier...
hier zit totaal geen logica in of zie ik dit verkeerd?



ik ben ook grappig :D

dus dat hij geen morele waarde is kritiek? nee dat is iemand de rug toekeren na al die moeite die hij heeft gedaan voor de stam.
als hij dan geen spel plezier meer krijgt is het aan hem om te beslissen wat hij wel of niet doet.
de in-game situatie boeit me niet echt, dus daar ga ik niet verder op in, want wat jij tactisch vind en wat ik tactisch vind kan verschillen.

:D :D :D.
Het mooiste is dat we The Predator niet proberen zwart te maken. Ik eigenlijk totaal niet. Ik verwoord wat er gebeurt is in Tanken waardoor het mis is gegaan.

Dat het voor de buitenwereld lijkt dat dat we hem zwart proberen te maken, is iets voor The predator om over na te denken. Misschien als wij redelijk de feiten op tafel leggen en er conclusies uit trekken, en dat daaruit iedereen denkt dat we hem zwart proberen te maken, dat het toch niet zo'n moraalridder is als iedereen dacht. Eerder een vies stabbertje maja, dat was allang duidelijk van de Fruit-clique.
Ik edel liever barbaren met een leuk clubje dat iets voor elkaar over hebt dan dat ik me kapot moet vv'en en alles bijna in mijn eentje moet doen. Dus ja.

Daarom dat je momenteel half Tanken er nog bij recruit? Het mooiste is nog gewoon dat je zei dat je even er tussenuit wou toen je leavede.
Ach, dat je je nog niet schaamt voor alles wat je doet zegt denk ik genoeg. Maar zoals karma werkt krijg je het vanzelf terug, is het niet op w24 dan op een andere wereld :). Dat zien we vanzelf wel.
 

DeletedUser57908

Guest
Dus als iemand op skype iets tegen mij zegt moet ik snel het gesprek verwijderen zodat ik niet kan lezen wat hij heeft gezegt?
Kom op zeg.

Het is gewoon erg slecht dat er mensen zijn die dingen doorgeven zonder dat ik er naar vraag.

En over dat doorspelen omdat ik dat vroeg klopt ook niet want hans zei tegen mij dat hij na de vakantie weer actief ging spelen en daar wist jij toen nog geeneens iets van? Als je me niet gelooft, lees ons gesprek nog is terug.
 

DeletedUser26046

Guest
Dus als iemand op skype iets tegen mij zegt moet ik snel het gesprek verwijderen zodat ik niet kan lezen wat hij heeft gezegt?
Kom op zeg.

Het is gewoon erg slecht dat er mensen zijn die dingen doorgeven zonder dat ik er naar vraag.

En over dat doorspelen omdat ik dat vroeg klopt ook niet want hans zei tegen mij dat hij na de vakantie weer actief ging spelen en daar wist jij toen nog geeneens iets van? Als je me niet gelooft, lees ons gesprek nog is terug.

Je hebt echt problemen met lezen beste Predator.
Lees mijn post alsjeblieft eens opnieuw en probeer dan eens te bedenken wat ik zou bedoelen. Daar heb je ook vaker last van. Lees ons gesprek maar terug als je me niet gelooft.
 

DeletedUser

Guest
Dus als iemand op skype iets tegen mij zegt moet ik snel het gesprek verwijderen zodat ik niet kan lezen wat hij heeft gezegt?
Kom op zeg.

Het is gewoon erg slecht dat er mensen zijn die dingen doorgeven zonder dat ik er naar vraag.

En over dat doorspelen omdat ik dat vroeg klopt ook niet want hans zei tegen mij dat hij na de vakantie weer actief ging spelen en daar wist jij toen nog geeneens iets van? Als je me niet gelooft, lees ons gesprek nog is terug.

Hans was op vakantie he kulletje, ik was in die tijd amper op skype en dan kunnen we elkaar eens mislopen ;)
 
Bovenaan