-HGK- VS tanken

DeletedUser6110

Guest
Ik moet eerlijk toegeven, dat Tanken wel één van de sterkste stammen is die ik gekend heb. Ik vond het spijtig dat Tanken viel, want Tanken was wel een grote stam die groot is gebracht door Isi. Zelf hebben isi en ik dikwijls mekaar de haren willen kortwieken, maar ik vind dat we nog altijd maar een spel spelen en dat er plezier moet zijn. En niet continue met modder gegooid moet worden. Iedereen steekt er tijd, geld, plezier etc in en dan moet de ene al wat meer water in zijn wijn doen dan de andere.

Ik wil niet niet gaan slijmen bij spelers ofzo, maar ik vind dat er teveel op persoonlijk vlak wordt geviseerd, terwijl we allemaal mensen zijn die fouten maken. En zoals zale zegt, iedereen heeft zijn sterktes en zwaktes. En daar moet iedereen met leven, ongeacht hoe jong of oud ze zijn.



Ik hoop dat iedereen eens begint te begrijpen dat dit maar een spel is.

Mocht iedereen hier die op persoonlijke dingen aanspreekt mekaar in rl zien, dan zouden er toch serieuze bokswedstrijden zijn. :D

Aan de andere kant, wordt de wereld terug wat spannend. Nu heb je terug de verschillende stammen met iedereen zijn eigen leden en imago's. De ene al wat groter dan de andere, maar bon.
 

DeletedUser

Guest
No shit, sherlock. HGK bestaat niet meer en Tanken is gereduceerd tot een rang 5+ stam. Nogal wiedes dat het dan stil is in het HGK vs Tanken topic.
 
Bovenaan