-HGK- VS tanken

DeletedUser57908

Guest
Je hebt echt problemen met lezen beste Predator.
Lees mijn post alsjeblieft eens opnieuw en probeer dan eens te bedenken wat ik zou bedoelen. Daar heb je ook vaker last van. Lees ons gesprek maar terug als je me niet gelooft.

ik reageerde op Bart.
Jouwe had ik nog geeneens gezien

Hans was op vakantie he kulletje, ik was in die tijd amper op skype en dan kunnen we elkaar eens mislopen ;)

Was hij toen nog niet, jochie
 

DeletedUser57908

Guest
:D :D :D.
Het mooiste is dat we The Predator niet proberen zwart te maken. Ik eigenlijk totaal niet. Ik verwoord wat er gebeurt is in Tanken waardoor het mis is gegaan.

Dat het voor de buitenwereld lijkt dat dat we hem zwart proberen te maken, is iets voor The predator om over na te denken. Misschien als wij redelijk de feiten op tafel leggen en er conclusies uit trekken, en dat daaruit iedereen denkt dat we hem zwart proberen te maken, dat het toch niet zo'n moraalridder is als iedereen dacht. Eerder een vies stabbertje maja, dat was allang duidelijk van de Fruit-clique.


Daarom dat je momenteel half Tanken er nog bij recruit? Het mooiste is nog gewoon dat je zei dat je even er tussenuit wou toen je leavede.
Ach, dat je je nog niet schaamt voor alles wat je doet zegt denk ik genoeg. Maar zoals karma werkt krijg je het vanzelf terug, is het niet op w24 dan op een andere wereld :). Dat zien we vanzelf wel.

Het zou pas stabben zijn als ik iemand zou aanvallen en dat doe ik niet. Ik ben geen moraalridder dat weet ik onderhand ook wel maar een stabber ben ik niet en zal ik ook nooit worden.

Ik schaam me niet voor alles wat ik heb gedaan. Ik heb voor deze ene keer voor mezelf gekozen omdat Tanken toch zo goed als dood was. Dat weet ik dat weet jij. Je kan nu geeneens meer zorgen dat er mensen zijn die vv doen is Tanken, kijk naar Bruges & Darth Revan.

Maarja ik ga er niet meer op reageren, ik heb alles al 30x verteld. Als je nog iets van me wilt moet je maar teruglezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Het zou pas stabben zijn als ik iemand zou aanvallen en dat doe ik niet. Ik ben geen moraalridder dat weet ik onderhand ook wel maar een stabber ben ik niet en zal ik ook nooit worden.

Ik schaam me niet voor alles wat ik heb gedaan. Ik heb voor deze ene keer voor mezelf gekozen omdat Tanken toch zo goed als dood was. Dat weet ik dat weet jij. Je kan nu geeneens meer zorgen dat er mensen zijn die vv doen is Tanken, kijk naar Bruges & Darth Revan.

bruges » aanmelden
» aanmelden (hetzelfde venster)
Darth Revan » aanmelden
» aanmelden (hetzelfde venster)

:) :).
Alles onder controle, maar dat weet jij natuurlijk ook wel. Je valt mss niemand aan maar je realiseert je volgens mij totaal niet wat je doet. Je bent net een klein kind in Amerika wat een pistool in handen heeft gekregen en geen idee heeft welke schade hij aanricht. Je langertermijn visie is totaal om te huilen, je strategisch inzicht is totaal van de zotte.

Maar zoals ikzelf gemerkt hebt kan alles wat zekerheid lijkt op w24 in een paar dagen veranderen. Dit keer was ik de lul, de volgende keer "misschien" jij of iemand anders. Dat zien we vanzelf wel gebeuren hè.
 

DeletedUser

Guest
Ik kruip niet weg. Integendeel tot jou jij wou w24 uitspelen door elke dag alleen even in te loggen. Ik zal hier spelen tot het einde.
Wat ben je weer geweldig, weken terug wilde je nog stoppen :'). Daarbij wil ik deze kans natuurlijk niet laten gaan om even te melden dat jij hier ook pas heel laat begon, en het account van oude toppers misbruikt ^^.

the predator. zei:
Ik edel liever barbaren met een leuk clubje dat iets voor elkaar over hebt dan dat ik me kapot moet vv'en en alles bijna in mijn eentje moet doen. Dus ja.

Je hoevde niet te vv'en, je deed het. Maarja leuk bb's edelen, en dan zeggen dat je voor je plezier speelt.

the predator. zei:
Heel leuk he, het is de waarheid. Ondertussen blijven er inderdaad maar sollicitatie's komen van verschillende Tanken leden. En ja dat is idd triest maar ik kan er niks aan doen dat allesaan mij word doorgespeeld. Ik vraag nergens om.
Deze is wel heeeeel oud.


Was hij toen nog niet, jochie
Zegt de 16 jarige VMBO'er ;).

Owja door al dit bashen vergeet ik bijna mijn punt te vertellen. Het is wel een stab, want jouw stam valt volgens mij wel Tanken aan? Als ik naar Ante kijk, en ja daar ben jij verantwoordelijk voor.

Je probeert alleen je stab te verantwoorden omdat je zogenaamd veel werk hebt gedaan zonder dank voor Tanken.

Maar ik zal niet verder bashen, jullie zullen het toch niet begrijpen.
Toedels ;)
 

DeletedUser

Guest
ik reageerde op Bart.
Jouwe had ik nog geeneens gezien



Was hij toen nog niet, jochie

Wil ik hier nog een ding op zeggen. Mijn respect, toen ik gister terugkwam van mn vakantie was nog steeds 85% van wat ik had, en ik had heel veel respect voor je, echt waar. Echter de afgelopen 2 dagen heb ik het forum doorgelezen. Me verdiept in de situatie en nu is mijn respect echt helemaal 0. Maar jij bent of een maand lang achter elkaar stoned of je IQ is drastisch gedaald. Je hebt het voor je eigen, en voor je stam compleet verpest. Tanken was, is, en zal altijd W24 blijven. Voordat ik in Tanken kwam, wist ik dat op W24 de stam Tanken speelde.

Wat jij nu doet, is een zwaarbevochten overwinning uit handen geven. Dit puur door je gigantische ego, met de arrogantie van Remko, en dan de lachende derde. Die Jonas, met zijn onuitputtelijke haat voor Tim, die wederzijds was. En nu staan ze zij aan zij. Timmy is lekker aan het stabben. Puur omdat je ietwat bevriend was met iemand die verloren heeft verneuk je het voor de andere 20+ mensen die in Tanken speelde.

We hebben gevochten, de dreiging verslagen, de overwinning was zeker binnen, of de wereld moest samen gaan werken. Ik heb er echter geen moment aan getwijfeld dat dat niet zou gebeuren. Dat zooitje noobs zou nooit wat kunnen inbrengen tegen het machtige Tanken... Ik was van plan om samen met Hans seko nog zo hoog mogelijk te boosten op de ranking. En nu is er dit. Een grote chaos met haat voor mensen waarmee je samen hebt gespeeld en hebt overwonnen. Hoe kan dit? Vraag ik mij dan af...

Ik trek iniedergeval de volgende conclusie. Tanken had teveel egoisme, met te weinig eergevoel en moraliteit. Helaas, het is niet anders. Tenzij W24 weer gaat verschuiven, wat het zeker gaat doen met al het gestab wat hier plaatsvind. Gaat Tanken deze wereld niet winnen. Ik kan je ook vertellen dat Fruit het ook niet gaat worden. Sterker nog, ik denk dat deze wereld nog lang niet gaat eindigen.

Ik hoop iniedergeval dat je 'spelplezier' terug is door al je banden compleet te verwoesten. Iedereen die gejoind is na de originele Fruit core doet dat niet omdat ze jou zo'n toffe gozer vinden of het zo'n topstam is. Ze zijn weer gretig naar die winst, die binnen was, die alleen nog een paar maanden nodig had om het uit te spelen. Die winst gaat echter niet naar jullie want door gebrek aan tegenstand gebeurt gewoon weer hetzelfde gekanker en begint het weer opnieuw.

WAT en RFresh gaan fuseren en samen met MMJO en co winnen ze deze wereld, (jij verdient hem samen met zaletio het meest, ookal kom je nooit op het AF) watch my word. Nogmaals, well played jonas.. well played.. Tanken van buitenuit kapotmaken zonder maar 1 clear te versturen.. Ik hoop dat je nog vele malen gestabt zal worden, zoals karma hoort te werken.

Ben ik gefrustreerd? Ja, dat ben ik. Maar met reden. Succes met je barbaren wereld vol gestab. Fruit ga ik de komende weken niet eten.
 

DeletedUser26046

Guest
Het zegt genoeg dat de enige die hun beweringen onderbouwen met argumenten in het huidige Tanken kamp zitten. De "tegenstand" kan amper beargumenteren waarom ze iets doen of hebben gedaan XD.
 

DeletedUser

Guest
Het zegt genoeg dat de enige die hun beweringen onderbouwen met argumenten in het huidige Tanken kamp zitten. De "tegenstand" kan amper beargumenteren waarom ze iets doen of hebben gedaan XD.

Dan zouden ze hen eigen graf graven :eek: (in deze discussie dan)
 

DeletedUser

Guest
Het zegt genoeg dat de enige die hun beweringen onderbouwen met argumenten in het huidige Tanken kamp zitten. De "tegenstand" kan amper beargumenteren waarom ze iets doen of hebben gedaan XD.

Of hebben geen zin om al jullie onzin te lezen :p
 

DeletedUser26046

Guest
Of hebben geen zin om al jullie onzin te lezen :p

:D :D :D.
Je bevestigt precies mijn punt. Een mooie populistische one-liner waarbij je alle inhoud volledig negeert.

Dat is duidelijk het verschil tussen degene die nog in Tanken zitten en degene die er niet meer zitten. De ene beargumenteert en overweegt keuzes op rationele wijze voordat ze overgaan tot actie. De andere handelt uit emotie en onnadenkendheid, zonder consequenties te overzien, second thoughts te hebben ergens over of hun beslissingen te beargumenteren.

Nogmaals bedankt voor het ondersteunen van mijn post Speedbarbaar :).
 

DeletedUser

Guest
:D :D :D.
Je bevestigt precies mijn punt. Een mooie populistische one-liner waarbij je alle inhoud volledig negeert.

Dat is duidelijk het verschil tussen degene die nog in Tanken zitten en degene die er niet meer zitten. De ene beargumenteert en overweegt keuzes op rationele wijze voordat ze overgaan tot actie. De andere handelt uit emotie en onnadenkendheid, zonder consequenties te overzien, second thoughts te hebben ergens over of hun beslissingen te beargumenteren.

Nogmaals bedankt voor het ondersteunen van mijn post Speedbarbaar :).

Het ging niet om een populistische one-liner, het is wat ik nu eenmaal doe. Jullie typen dagelijks veel te grote teksten, dus doe ik de moeite niet meer om ze te lezen.

Daarbij zat ik nooit in tanken, dus ik denk niet dat ik argumenten moet geven waarom ik daar niet zit? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het ging niet om een populistische one-liner, het is wat ik nu eenmaal doe. Jullie typen dagelijks veel te grote teksten, dus doe ik de moeite niet meer om ze te lezen.

Daarbij zat ik nooit in tanken, dus ik denk niet dat ik argumenten moet geven waarom ik daar niet zit? :eek:

Je helpt hem alleen maar hé ;). 'Jullie typen dagelijks veel te grote teksten, dus doe ik de moeite niet meer om ze te lezen.' Dit zegt een hoop over jouw manier en niveau van discussieren, een betoog zit er niet in, laat staan het van een ander lezen. Mooie is dat je nu niet merkt hoe dom je wel niet overkomt :D
 

DeletedUser

Guest
Wow, wat, fuseren met WAT en Rfresh en MMJO en CO?
Nah.

Max een stabber, nah.

Tim! een backstabber.
JA!
 

DeletedUser17072

Guest
Die winst gaat echter niet naar jullie want door gebrek aan tegenstand gebeurt gewoon weer hetzelfde gekanker en begint het weer opnieuw.

Dat je gefrustreerd bent oké, maar dat geef je nog niet het recht om met kanker te spotten.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, Wauw, Dennis, die opmerking moet een grap zijn.
KANKEREN
1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zich moreel beklagen 10) Zeuren.

Een gewoon woord, dat in elke encyclopedie en ieder woordenboek staat.
Zeggen dat hij met kanker spot, dat is meer dan onzin.
 

DeletedUser

Guest
Je helpt hem alleen maar hé ;). 'Jullie typen dagelijks veel te grote teksten, dus doe ik de moeite niet meer om ze te lezen.' Dit zegt een hoop over jouw manier en niveau van discussieren, een betoog zit er niet in, laat staan het van een ander lezen. Mooie is dat je nu niet merkt hoe dom je wel niet overkomt :D

Ik zeg nergens dat ze ongelijk hebben, echter zeg ik ook niet dat ze gelijk hebben, aangezien ik de posts toch niet lees doe ik daar geen oordeel over. Ik ben dus niet aan het discussiëren dus neen ik help hem niet. En zoals ik net al zei, ik zou sowieso geen argumenten moeten geven omdat ik niet uit tanken kom. Voor mij is dit dus een zinloze discussie.
 

DeletedUser17072

Guest
Hahaha, Wauw, Dennis, die opmerking moet een grap zijn.
KANKEREN
1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zich moreel beklagen 10) Zeuren.

Een gewoon woord, dat in elke encyclopedie en ieder woordenboek staat.
Zeggen dat hij met kanker spot, dat is meer dan onzin.

Tomasje, zoek jij nou maar eens het goede woord op.:eek:

gekanker zelfst.naamw.
'~ op' heftig gescheld uit protest over iets Voorbeeld: `Het gekanker erop bleef nog lang duren. `
 

DeletedUser

Guest
Dennisje, alsnog is het geen gespot met kanker ;).

Het maakt niet uit wat het betekent.
En daarnaast is gekanker het zelfstandig naamwoord wat bij het werkwoord kankeren hoort.
Schelden - Gescheld
Zeuren - Gezeur
Kankeren - Gekanker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Dennisje, alsnog is het geen gespot met kanker ;).

Het maakt niet uit wat het betekent.
En daarnaast is gekanker het zelfstandig naamwoord wat bij het werkwoord kankeren hoort.
Schelden - Gescheld
Zeuren - Gezeur
Kankeren - Gekanker


GEKANKER
1) Aangeboren gemelijkheid 2) Basvetterij 3) Geklaag 4) Gemekker 5) Gescheld 6) Geeft zwartkijkers een vreemd houvast (crypt.) 7) Geeft een mopperpot bijzonder houvast (crypt.)

Moet ik nog doorgaan Tomas?
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag je doorgaan met bewijs leveren tegen jou eigen opmerking en bewijs blijven leveren voor de mijne.

Gekanker en kankeren, betekent gewoon het zelfde.
Gekanker wordt in het algemeen gezeur, gescheld.
Kankeren voor Zeuren, schelden.

Het heeft niks met de ziekte te maken.
Vooral oude mensen gebruiken het, omdat het een oud woord is.
Ook wordt het in genoeg literatuur en dergelijke gebruikt.
Heeft niks met de ziekte te maken, ook wel, het is geen gespot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Van mij mag je doorgaan met bewijs leveren tegen jou eigen opmerking en bewijs blijven leveren voor de mijne.

Gekanker en kankeren, betekent gewoon het zelfde.
Gekanker wordt in het algemeen gezeur, gescheld.
Kankeren voor Zeuren, schelden.

Het heeft niks met de ziekte te maken.
Vooral oude mensen gebruiken het, omdat het een oud woord is.
Ook wordt het in genoeg literatuur en dergelijke gebruikt.
Heeft niks met de ziekte te maken, ook wel, het is geen gespot.

Prima Tomas, hier gaan we niet uitkomen. Maar nu wat anders. Als ik tegen mijn baas zeg hou eens op met dat gekanker. Dan weet ik wel zeker dat ik ontslag krijg. Daarnaast is het werkwoord kankeren wel afgeleid van de ziekte kanker. In ieder geval het klinkt gewoon respectloos en is gewoon niet netjes.
 
Bovenaan