Het spel TW / W4 Vraag??

DeletedUser26646

Guest
Ben je bang jochie om te vertellen wie je Ingame bent.. en niet nu naar gimly verwijzen:)

je hebt zo alweer heel w4 tegen je, behalve Domte natuurlijk:D:D

maar komop vertel, wie ben je ingame:)

Zoals ik al eerder heb gezegd, als je dat zo graag wilt weten moet je dat aan gimly de alwetende vragen;)
 

DeletedUser26646

Guest
Je hebt blijkbaar heel wat gemist......vooral datgene dat je er nu niet bij vermeldt......



En daar zit nu net het probleem. Dat je iemand een halve gare noemt, gaat al ver (verder geen problemen mee, aangezien ik ingame wel wat zwaardere beledigingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen heb), maar je zegt nu iets dat je niet kan bewijzen, of te wel je laat overkomen dat die persoon alleen maar TW speelt de hele dag en in RL niets belangrijkers te doen heeft. Dat noem ik een belediging.

Misschien was dat niet zo slim maar vind het niet zo erg klinken. Als die gene weet dat hij geen tw verslaafde is of als hij er blij mee is dat hij tw verslaafde is wat maakt het dan uit wat ik (een lomp knulletje die zomaar wat tegen iedereen zegt zonder na te denken) daarover zeg?
 

DeletedUser26928

Guest
Ach het kleine jochie will niet night angel 2 worden :D:D

Als ie nou zegt wie ie was was ie al weer stuk groter en volwassener geowrden ware.....

Kijk ik zeik mensen ook af maar in game ben ik heel anders.....en ik heb me toch wel langzamer hand aardig bewezen ingame....

Jij nog niet want we weten niet wie je bent:p:p:p:p
 

DeletedUser26928

Guest
moet je je ook weer ff laten horen dj? :mad:

Wat moet ik anders.....maar ik weet al gedeeltelijk wie het is...het is speler met geen tot enkele dorpen aan het front...

Ds dat wordt effe zoeken maar komen er wel uit!
 

DeletedUser

Guest
Het is als het goed is stunning..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26928

Guest
Dus stunning moeten we allemaal jouw eens een bezoekje gaan brengen:D
 

DeletedUser

Guest
ik heet geen judas :D dus ik luister daar ook niet naar :D
schreeuwerd :D
 

DeletedUser

Guest
Beste W4 spelers,


Bij deze vraag ik jullie om weer gewoon on-topic te gaan zonder mensen te gaan beledigen.
Anders zal ik genoodzaakt zijn om dit topic te sluiten en de nodige waarschuwingen en infractions uit te delen waar nodig.


Groeten,


Zolid
 

DeletedUser48166

Guest
Krijg ik een berisping als ik loser zeg? Loser= verliezer, en heb dit ing. al zovaak aan bod laten komen zonder dat ik daar iets op kreeg ... :eek:
 

DeletedUser16443

Guest
Het is als het goed is stunning..

Je bedoeld de man, die alleen maar barbaren dorpen edelen kan:D:D:D:D

Die ligt tegen Order.. dat wordt nog eens leuk hehe.
Heb je al een paar bouwers aangenomen?

Al een def verzoek op jullie forum?:D
 

DeletedUser26646

Guest
Je bedoeld de man, die alleen maar barbaren dorpen edelen kan:D:D:D:D

Die ligt tegen Order.. dat wordt nog eens leuk hehe.
Heb je al een paar bouwers aangenomen?

Al een def verzoek op jullie forum?:D

Ja ik heb al een paar wanhopige posts geschreven op ons forum:eek:
 
Bovenaan