DeletedUser48166
Guest
Ben liever sloper dan bouwvakker
Malin kan erover mee spreken
Malin kan erover mee spreken
Leuk voor DomTE. Zo'n irritant persoon als die Merijntjeeh in de stam hebben.
Als hij zijn vijanden beledigd en geen respect toont, (Slainky oa) hoort hij niet thuis in een topstam, maar ja, dat is enkel mijn mening.
Ze vragen er gewoon om, om aangevallen te worden.. en uiteindelijk barbaar te worden...
Iets met Night Angel en nummer 2??
He night angel nummer 2 hem noemen was mijn idee Maar ik help mee zijn timing is ook beroerd moest eens deffen op tff noord accountje.... tussen clear en edel zaten wel 5 uren en tussen elke edel nog eens 10 seconde.... wie lukt dat nou niet om te deffen!
He night angel nummer 2 hem noemen was mijn idee Maar ik help mee zijn timing is ook beroerd moest eens deffen op tff noord accountje.... tussen clear en edel zaten wel 5 uren en tussen elke edel nog eens 10 seconde.... wie lukt dat nou niet om te deffen!
Leuk voor DomTE. Zo'n irritant persoon als die Merijntjeeh in de stam hebben.
Als hij zijn vijanden beledigd en geen respect toont, (Slainky oa) hoort hij niet thuis in een topstam, maar ja, dat is enkel mijn mening.
BB's overnemen en internen, dan mag je jezelf pro noemen
we zijn trots op je
@nu krijg ik dit zooo hard trg op me van un order lid :")
Ik val nooit tff aan hoor maatje het enige wat ik doe is internen en bb dorpjes overnemen
Ja egt grof he merijntjeeh zei halve gare!!!!!!! OMG@@@@@@@@
(Dat is sarcastisch bedoelt)
Ik val nooit tff aan hoor maatje het enige wat ik doe is internen en bb dorpjes overnemen
Ja egt grof he merijntjeeh zei halve gare!!!!!!! OMG@@@@@@@@
(Dat is sarcastisch bedoelt)
Wel, ik vond het niet om te lachen om eerlijk te zijn. Bovendien dat je nu probeert er grappen over te maken zegt al wel genoeg. Ik denk dat niemand ook maar het begin van een glimlach op zijn of haar gezicht krijgt van deze mislukte poging tot lollig zijn. Laat het maar eens zien dan allemaal. Misschien moet je eens proberen aan te vallen.
Wel leuk trouwens dat je mij probeert te beledigen terwijl ik de enige ben waaraan je ooit, vijandig, dorpjes bent verloren.
Wel, ik vond het niet om te lachen om eerlijk te zijn. Bovendien dat je nu probeert er grappen over te maken zegt al wel genoeg. Ik denk dat niemand ook maar het begin van een glimlach op zijn of haar gezicht krijgt van deze mislukte poging tot lollig zijn. Laat het maar eens zien dan allemaal. Misschien moet je eens proberen aan te vallen.
Wel leuk trouwens dat je mij probeert te beledigen terwijl ik de enige ben waaraan je ooit, vijandig, dorpjes bent verloren.
Vind je het gek dat hij dorpjes verliest, hij is veel te druk op het AF aan het vervelen.
In plaats dat hij zijn tijd steekt in zijn 11 miljoen accountje, steekt ie tijd om heel W4 op zijn nek te krijgen
Die poging lukt al aardig
Het was toch egt niet bedoelt om je te beledigen en ik vind het vreemd dat je dat zo extreem opneemt.
Overigens heb IK nog nooit dorpjes aan je verloren gaat misschien nog wel gebeuren maarja
Ik heb de opdracht gekregen om te zorgen dat malin en karen een beetje minder vuur liggen. Lukt al aardig ik heb al 4 clears van nemisses op me af gekregen die misschien anders naar andere Domteleden gingen
heb je t nou tegen mij nem?
WOOOWW !!! 4 CLEARS !! ZOT !!
Amai, en heb je die kunnen blokken ?
Allé joh, da's buitengewoon nog nooit gezien!
Persoonlijk zou ik nu een artikel in het TWw plaatsen