Het spel TW / W4 Vraag??

DeletedUser

Guest
Deze week....

Kreeg ik info van innogames/ TW.. over een wereld. Op Die wereld heeft een stam 80% domination gehaald!!!
Behalve felicitaties kwam daarbij ook een verzoek! Of wij spelers van die winnende stam met respect op andere werelden wilden behandelen. Immers. Die stam, op die wereld. Had dit spel tot een eind gebracht.

Daar... en op die wereld.

Ik ken die wereld niet!
Ik weet niet hoe ze tot 80 % gekomen zijn!
Ik zal ze dus op zichzelf en op hun speelstijl beoordelen.
Mocht ik ze uberhaupt tegenkomen.


Fijn vond ik! Dat er een uitspraak gedaan is. Over wanneer een stam tot winnaar uitgeroepen wordt.
Één criterium is 80 % domination!

Hoe je daar aan komt... Dat boeit niet!
Tenminste als je maar niet gepakt wordt.

Zo kan het zijn dat!!!!

Binnen DomTe spelers van hun account gegooid werden. Omdat de mailinstellingen bij de leiding in bewaring waren.
De leiding daar hield er andere regels op na dan de regels van TW. De leiding gebruikte die om macht uit te oefenen over accounts én spelers. Dit desnoods met bedreiging van geweld. behalve drieging met geweld is er dan ook sprake van multiaccounting.
Ik heb geen bewijs dat dit nog het geval is. dus wil het verder ook laten rusten.

Wel heb ik ondertussen bewijs... Dat feedboy op dezelfde manier accounts in macht heeft.
Hij heeft mail instellingen van andere accounts dan zijn eigen account. Een support aanvraag ligt nu ook bij TW.

De gemiddelde speler van meer dan 10 mil... Die loopt toch al tijdje mee op TW.
Die weet wat kan... Die weet hoe het mogelijk is om de regels te omzeilen!!!

Bow past precies dezelfde minne en verachtelijke praktijken toe als DomTe tot voor kort.
(geen wonder dat ze tot elkaar veroordeeld zijn)

Mijn vraag...

Is dit hoe we wereld 4 willen spelen?


Door dreigementen?
Het afpakken van accounts?
Leiding die meer email adressen heeft dan onderbroeken?

Als mij over ruim een jaar gevraagd word om respect te hebben voor een stam van W4.
omdat die meer dan 80 % domination heeft!

Dan zal dat alleen zijn voor een stam die niet tot in het trieste vals gespeeld heeft!!!

Ik doe dus geen oproep aan innogames / TW... Innogames en de forum moderators zijn te makkelijk voor de gek te houden!!
Wisten jullie dat Duckje een RL friend is van Feedboy?


Ik doe een beroep op het gezond verstand .


Ik speel een spelletje!
en winnen is wat ik wil!
Verliezen is een optie (NOT :p)

Maar als ik niet tegen stammen vecht!
Maar tegen wat feitelijk multi accounts zijn, achterbaksheid / dreigementen en vriendjespolitiek.
Dan speel ik geen online game, Tribal Wars

Maar een spelletje ter meerdere eer en glorie van valsspelers!


Ik vraag dus geen ingrijpen van TW / Innogames!
Die zitten blijkbaar zelf te dicht bij het vuur!
Als Duckje werkelijk een bekende is van Feedboy in RL!
dan moet hij de eer aan zichzelf houden!
Al was het maar om de schijn van partijdigheid te vermijden!

daarnaast verwacht ik / hoop ik dat:

W4 ondertussen volwassen genoeg is om zich niet meer te verlagen tot bedreiging, structurele multi accounts, afpakken van accounts door de leiding en door het aannemen van een account via hulp op afstand!!!

Ik weet dat dit soort dingen gebeuren!

Het maakt dat TW tot een spel wordt dat gewonnen gaat worden door degene die het meest gehaaid kan vals spelen.


Als je denkt dat je dat ergens, ooit werkelijk respect gaat opleveren...
Dan hoop ik dat je gezond genoeg bent om niet te kunnen genieten van dat respect!!

Mijn vraag..

zullen we leuk en eerlijk gaan spelen?


Als je dan toch respect gaat krijgen...
Dan graag omdat je het werkelijk verdient!!

Jay
 

DeletedUser7172

Guest
/ care.

Onder dreiging van geen account een account bespelen is nutteloos, die ga je toch niet naar het beste van je kunnen verdedigen.
De spelers die samen door een deur kunnen en plezier hebben in het spel zullen uiteindelijk overwinnen.
(en daarmee bedoel ik niet dat ze winnen omdat ze plezier hebben)
 

DeletedUser

Guest
hmmm!
ik zie wel veel lezers... maar geen reacties!

Ben niet gewend dat TW- spelers wel lezen maar geen mening geven!
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik het erg triest vind gebeurt dit helaas ongeveer in elk spelletje jay. Veel mensen blijken toch die neiging te hebben. In DomTe is dat wel héééél erg gebleken toen de oorlog net begon en het hardst was.

Hopelijk word FeedBoy wel gewoon bestraft word. Het is gewoon triest als je op deze manier wilt winnen. Regels zijn er gemaakt om voor IEDEREEN het plezier er in te houden!

Maargoed. Meestal als zo'n thread hier aangemaakt word blijkt er opeens een forum mod te zijn (die we anders nooit zien) die alles maar voor alle gemak verwijderd.
 

DeletedUser16443

Guest
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het met je eens bent Jay:)
 

DeletedUser

Guest
Een paar opmerkingen.

1. Dit heeft eerst en vooral niets te maken met de Nederlandstalige versie van Tribalwars.

2. In den tijden van DomTe had je ook 'bewijs'. Ligt het daarbij aan mij of had je toen ook geen support ingediend.
En toen was het gevolg dat? Oh ja geen gevolg, het bewijs? Verder als spelers stoppen, en ze geven hun email-account en pass-woord aan de leiding is dat niet verboden volgens de regels van Tribalwars.nl
Zie hierbij de regels. Enkel het verkopen van account is niet toegestaan, dat gebeurt nu eenmaal niet.
Ook wil ik even verduidelijken dat binnen nadat deze praktijken bekend waren bij DomTe er meteen ingegrepen was.

3. Je kan spreekt hier over dat Duckje en Feedboy elkaar kennen buiten TW. Dat het bekenden zijn, je hebt het verschil tussen bekenden en vrienden. Een bekende is iemand dat je kent van gezicht/spraak/kleding etc. Een vriend is een persoon waarop je kan bouwen, een persoon die je helpt. Gelieve hierover dan even duidelijk te zijn.

4. Tribalwars zal nooit eerlijk kunnen gespeeld worden, er zitten in elke stam wel spionnen zoals dat vroeger in de middeleeuwen ook was.

5. Je hebt het hier dan wel over dominante leiding, maar persoonlijk zie ik jou hier eenmaal niet anders gebruiken dan uitroepingstekens? Ik schat dat je eer een stuk of 20 gebruikt hebt in een normale post, beetje veel en een beetje dominant overkomen vind je niet? Ook de zin : 'Ik verwacht dat'. Is ook een uitdrukking van wat jij verwacht van jou persoonlijk. En dan wil jij spreken over dominante spelers.
 

DeletedUser

Guest
2. In den tijden van domte had je ook 'bewijs'. Ligt het daarbij aan mij of had je toen ook geen support ingediend.
En toen was het gevolg dat? Oh ja geen gevolg, het bewijs? Verder als spelers stoppen, en ze geven hun email-account en pass-woord aan de leiding is dat niet verboden volgens de regels van tribalwars.nl
zie hierbij de regels. Enkel het verkopen van account is niet toegestaan, dat gebeurt nu eenmaal niet.
Ook wil ik even verduidelijken dat binnen nadat deze praktijken bekend waren bij domte er meteen ingegrepen was.

Regels zei:
§1) één account per speler

iedere speler mag per wereld met maximaal één account deelnemen. Het doorgeven van je wachtwoord aan andere spelers is verboden. Het is niet toegestaan om een account enkel te gebruiken om andere spelers te bevoorraden met grondstoffen of troepen.

:p
 

DeletedUser48166

Guest
Een paar opmerkingen.

1. Dit heeft eerst en vooral niets te maken met de Nederlandstalige versie van Tribalwars.

2. In den tijden van DomTe had je ook 'bewijs'. Ligt het daarbij aan mij of had je toen ook geen support ingediend.
En toen was het gevolg dat? Oh ja geen gevolg, het bewijs? Verder als spelers stoppen, en ze geven hun email-account en pass-woord aan de leiding is dat niet blablablablablablablabla ....

Hoe subjectief... Ben je soms een ex-TeDommer ? Heb je hier nog nooit gezien. :p
 

DeletedUser

Guest
En weer die oude koeien uit de sloot Jay beetje jammer vind ik dat.Volgens mij is alles toen op een redelijke wijze opgelost,of is dit weer een van je propaganda activiteiten van kom laten we Domte weer eens een keer in de zeik zetten. Dominantie kun je ook behalen door gewoon de hele wereld in je stam te halen,als je dat maar lang genoeg doet heb je vanzelf 80% van de wereld in je handen of dat de manier is waarop je het zou moeten doen daar laat ik me verder niet over uit dat moet iedereen maar voor zich zelf weten.

Gr Koi
 

DeletedUser16443

Guest
En weer die oude koeien uit de sloot Jay beetje jammer vind ik dat.Volgens mij is alles toen op een redelijke wijze opgelost,of is dit weer een van je propaganda activiteiten van kom laten we Domte weer eens een keer in de zeik zetten. Dominantie kun je ook behalen door gewoon de hele wereld in je stam te halen,als je dat maar lang genoeg doet heb je vanzelf 80% van de wereld in je handen of dat de manier is waarop je het zou moeten doen daar laat ik me verder niet over uit dat moet iedereen maar voor zich zelf weten.

Gr Koi

ja je zou ook gewoon continue maar allerlei accounts barbaar laten worden omdat er geen DEF, of VV is;)

Spelers van op die wereld en als ik nu een speler van W17 op W4 laat spelen, das een vraag voor support waard. ^^

@Vikingen: 0+1= tegenwoordig al 2? :eek:

ik vondt dit wel meteen een 2-0 in plaats van een 1-0.

en Justin speelde thuis, dus daarom geen 0-2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maakt mij verder ook niet hoeveel punten het waard is.

Beetje raar vind ik die regel zelf ook.
Alleen zeggen ze dus bij TW dat dit verboden is.

Maar dan zou je dus eigenlijk ook nooit een fusie kunnen doen, want dan geef je je wachtwoord ook door aan een andere speler.
Dus het is een beetje een kromme regel ;)

Maar dat is met wel meer regels binnen TW die niet duidelijk zijn.
Daar heb ik wel vaker een supportje over gestuurd ^^
 

DeletedUser

Guest
Een paar opmerkingen.

1. Dit heeft eerst en vooral niets te maken met de Nederlandstalige versie van Tribalwars.

2. In den tijden van DomTe had je ook 'bewijs'. Ligt het daarbij aan mij of had je toen ook geen support ingediend.
En toen was het gevolg dat? Oh ja geen gevolg, het bewijs? Verder als spelers stoppen, en ze geven hun email-account en pass-woord aan de leiding is dat niet verboden volgens de regels van Tribalwars.nl
Zie hierbij de regels. Enkel het verkopen van account is niet toegestaan, dat gebeurt nu eenmaal niet.
Ook wil ik even verduidelijken dat binnen nadat deze praktijken bekend waren bij DomTe er meteen ingegrepen was.

3. Je kan spreekt hier over dat Duckje en Feedboy elkaar kennen buiten TW. Dat het bekenden zijn, je hebt het verschil tussen bekenden en vrienden. Een bekende is iemand dat je kent van gezicht/spraak/kleding etc. Een vriend is een persoon waarop je kan bouwen, een persoon die je helpt. Gelieve hierover dan even duidelijk te zijn.

4. Tribalwars zal nooit eerlijk kunnen gespeeld worden, er zitten in elke stam wel spionnen zoals dat vroeger in de middeleeuwen ook was.

5. Je hebt het hier dan wel over dominante leiding, maar persoonlijk zie ik jou hier eenmaal niet anders gebruiken dan uitroepingstekens? Ik schat dat je eer een stuk of 20 gebruikt hebt in een normale post, beetje veel en een beetje dominant overkomen vind je niet? Ook de zin : 'Ik verwacht dat'. Is ook een uitdrukking van wat jij verwacht van jou persoonlijk. En dan wil jij spreken over dominante spelers.

1. Wat niet?
2. Als je heel eventjes echt gelezen had in plaats van 5 totaal zinloze punten te posten had je dit ergens in jay's post gelezen :

''behalve drieging met geweld is er dan ook sprake van multiaccounting.
Ik heb geen bewijs dat dit nog het geval is. dus wil het verder ook laten rusten.''


En ja. Dat is verboden.

3. Zelfde als punt 2. Lees toch eens voordat je iets post. Jay zet er een vraagteken bij. Nou weet jij natuurlijk alleen wat uitroeptekens zijn, maar meestal als iemand een vraagteken achter zijn zin plaatst dan weet hij dit niet zeker, en hoopt hier antwoord op te krijgen. Maar mijn dank is groot voor jou zeer interessante uitleg over het verschil tussen een bekende en een vriend.

4. Dit is van al jou punten de meest domme. Spioneren is niet tegen de regels. In de middeleeuwen had je overigens niet eens regels, wist je dat?

5. Ik kan nergens een zin vinden waaruit blijkt dat jay 'dominant' is. Zelfs de uitroeptekens storen me niet. Dat wat jay verwacht/HOOPT verwacht/HOOP ik ook.. Niet zo gek als je betaald om zo'n spelletje te spelen.
 

DeletedUser50722

Guest
Even een kleine opmerking van mij....

Dit hele gebeuren is zoals Koi het al aangaf in alle redelijkheid afgehandeld. Dat het blijkbaar wéér de aandacht nodig moet hebben doe ik maar af als zijnde "Jay heeft effe aandacht nodig". Okay, die heb je nu gehad..... Kan deze ouwe koe ipv uit de sloot gehaald worden deze keer maar direkt naar het slachthuis gebracht worden ???

Jay, laat het verleden eens rusten of ga anders in therapie ipv steeds weer met dit verhaal aan te komen zetten, begint ondertussen op dit gebied strontvervelend te worden !!! Ja, vind je op dit gebied behoorlijk vermoeiend.....
 

DeletedUser26646

Guest
4. Dit is van al jou punten de meest domme. Spioneren is niet tegen de regels. In de middeleeuwen had je overigens niet eens regels, wist je dat?

Waar zegt hij dan dat het tegen de regels is:O? zie het zelf nergens staan hoor;)

En idd in de middeleeuwen waren er geen regels als je toen de koning van een land vermoorde werd je totaal niet gestraft:confused:
 
Bovenaan