Het spel TW / W4 Vraag??

DeletedUser

Guest
Ik heb geen idee waar de mods zijn maar ik ben hier niet om beledigd te worden door wie dan ook. Wel schattig voor je dat je een 8 krijgt van je Nederlands docent maar je gebruikt niet eens argumenten. Je hebt een stelling (en dat is dat ik een halve gare ben die alleen maar tribalwars speelt) die je met 0 argumenten onderbouwd, erg knap van je. Misschien moet je dan toch eens terug gaan naar die docent denk je niet? Daarnaast klopt je stelling natuurlijk van geen kanten maar ik heb geen zin om dat toe te lichten, dit is ook mijn laatste post die ik aan jouw verspil, succes verder met het kapot maken van dit AF.

Dat je nog tijd aan hem verspilt, gnurkus. Wat mij wel opvalt, is dat als hij al een 8 krijgt van zijn docent Nederlands voor zijn argumentatie opdracht, hoe beroerd moet het dan wel niet gesteld zijn met het onderwijs in dit land......ik maak mij ernstige zorgen daarover.
 

DeletedUser26646

Guest
Dat je nog tijd aan hem verspilt, gnurkus. Wat mij wel opvalt, is dat als hij al een 8 krijgt van zijn docent Nederlands voor zijn argumentatie opdracht, hoe beroerd moet het dan wel niet gesteld zijn met het onderwijs in dit land......ik maak mij ernstige zorgen daarover.

Ik dacht dat een oude verstandige man zoals jij wel zou snappen dat ik me op het tw forum anders gedraag dan op school, op school moet ik de hele dag serieus zijn en als ik dan vervolgens thuis kom heb ik wel eens zin in een lolletje;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan tenminste met dooie wormen praten jij daarintegen kan niet eens met mensen praten (Internet telt niet mee).

Deze opmerking toont weer de volwassenheid van Merijntjeeh... prima jong, ga zo door! Je maakt al een echte naam!

En dit topic mag gesloten worden. Bedankt allemaal voor de waardevolle toevoegingen, maar dit werd toch een spamtopic.
 

DeletedUser26646

Guest
Deze opmerking toont weer de volwassenheid van Merijntjeeh... prima jong, ga zo door! Je maakt al een echte naam!

En dit topic mag gesloten worden. Bedankt allemaal voor de waardevolle toevoegingen, maar dit werd toch een spamtopic.

Ben helemaal nog niet volwassen (dacht dat je dat wel kon zien aan mijn posts:confused:)

En dat zou mooi zijn als dit topic gesloten word, is mijn doel eindelijk behaald:p
 

DeletedUser

Guest
Van mijn nederlands docent heb ik geleerd dat het lastig is om sarcasme te bespeuren op het internet;)

Zeg maar dat jouw Nederlands docent mijn kont kan kussen. Zeg er dan meteen bij dat hij niet zoveel onzin moet vertellen aan jullie wil je? Hartelijk dank.
 

DeletedUser26646

Guest
Zeg maar dat jouw Nederlands docent mijn kont kan kussen. Zeg er dan meteen bij dat hij niet zoveel onzin moet vertellen aan jullie wil je? Hartelijk dank.

Ik zie het al voor me hoe hard ze dan moet lachen:p

Een of andere verslaafde tw gek die haar de les wil leren :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het al voor me hoe hard ze dan moet lachen:p

Een of andere verslaafde tw gek die haar de les wil leren :D

Ik niet. En dat hoef ik niet.

En

1. Ik ben niet 'een of andere verslaafde'
2. Ik ben niet gek.
3. Ik lees haar inderdaad de les.

Je toon bevalt me niet knul. Ga je maar in-game bewijzen, ipv hier de grote man uit te hangen. Dat mogen alleen mensen die het al bewezen hebben, jij duidelijk nog niet.
 

DeletedUser26646

Guest
Ik niet. En dat hoef ik niet.

En

1. Ik ben niet 'een of andere verslaafde'
2. Ik ben niet gek.
3. Ik lees haar inderdaad de les.

Je toon bevalt me niet knul. Ga je maar in-game bewijzen, ipv hier de grote man uit te hangen. Dat mogen alleen mensen die het al bewezen hebben, jij duidelijk nog niet.

Je weet volgens mij niet eens wie ik ben ingame:eek:

Ik hang helemaal niet de grote man uit, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling en het spijt me als ik zo over kom.

Je toon bevalt me overigens totaal niet zo arrogant praten noemen wij asociaal!
 

DeletedUser

Guest
Je weet volgens mij niet eens wie ik ben ingame:eek:

Ik hang helemaal niet de grote man uit, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling en het spijt me als ik zo over kom.

Je toon bevalt me overigens totaal niet zo arrogant praten noemen wij asociaal!

Neen, je bent zo'n grote (ahum, kleine) jongen, die nog geen eens durft te zeggen wie die in-game is. En wel hier praatjes komen vertonen, andere afzeiken zonder een weet ervan te hebben, en meteen Real-Life erbij te betrekken? Jij durft.

Tegen jou ben ik inderdaad arrogant. Gespuis als jij verdient niet meer.
 

DeletedUser26646

Guest
Neen, je bent zo'n grote (ahum, kleine) jongen, die nog geen eens durft te zeggen wie die in-game is. En wel hier praatjes komen vertonen, andere afzeiken zonder een weet ervan te hebben, en meteen Real-Life erbij te betrekken? Jij durft.

Tegen jou ben ik inderdaad arrogant. Gespuis als jij verdient niet meer.

Als je echt wilt weten wie ik ingame ben kun je dat altijd aan gimly de alwetende vragen;)

Ik heb graag praatjes dat is waar:p maar ik snap nogsteeds niet waarom je dit zo serieus neemt=/
 

DeletedUser

Guest
Als je echt wilt weten wie ik ingame ben kun je dat altijd aan gimly de alwetende vragen;)

Ik heb graag praatjes dat is waar:p maar ik snap nogsteeds niet waarom je dit zo serieus neemt=/

Komt meneer bijdehandje weer. Top, echt top!

Op W4 heerst de cultuur: eerst daden, dan praatjes. Bewijs je eerst in-game, en dan mag je hier iets komen zeggen met een arrogante toon. Tot die tijd, discussieer lekker mee (met argumenten!) maar houdt die arrogante toon achterwege. En ga niet over andere mensen in RL beginnen, zou je al een stuk meer aanzien hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat een oude verstandige man zoals jij wel zou snappen dat ik me op het tw forum anders gedraag dan op school, op school moet ik de hele dag serieus zijn en als ik dan vervolgens thuis kom heb ik wel eens zin in een lolletje;)

Misschien wordt het dan eens tijd dat je het woord respect eens gaat opzoeken in het woordenboek.........een lolletje mag je van mij maken, anderen beledigen vind ik toch wat minder......als je begrijpt wat ik bedoel.
 

DeletedUser26646

Guest
Komt meneer bijdehandje weer. Top, echt top!

Op W4 heerst de cultuur: eerst daden, dan praatjes. Bewijs je eerst in-game, en dan mag je hier iets komen zeggen met een arrogante toon. Tot die tijd, discussieer lekker mee (met argumenten!) maar houdt die arrogante toon achterwege. En ga niet over andere mensen in RL beginnen, zou je al een stuk meer aanzien hebben.

Waar ben ik dan over RL begonnen?

Ik heb volgens mij hooguit gezegd dat iemand een halve gare is volgens mij vind ik nog niet egt in RL.

Ik zal wat minder arrogant proberen te klinken maar dan moet jij het ook doen:)
 

DeletedUser26646

Guest
Misschien wordt het dan eens tijd dat je het woord respect eens gaat opzoeken in het woordenboek.........een lolletje mag je van mij maken, anderen beledigen vind ik toch wat minder......als je begrijpt wat ik bedoel.

Het ergste wat ik gezegd heb is toch dat iemand een halve gare was?(en dat was eigenlijk meer als een grap bedoelt dan als een belediging) of heb ik nou iets gemist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het ergste wat ik gezegd heb is toch dat iemand een halve gare was?(en dat was eigenlijk meer als een grap bedoelt dan als een belediging) of heb ik nou iets gemist.

Je hebt blijkbaar heel wat gemist......vooral datgene dat je er nu niet bij vermeldt......

Oorspronkelijk geplaatst door Merijntjeeh
Mijn nederlands docent gaf me anders een 8 voor mijn argumentatie opdracht En ik geloof liever mijn nederlands docent dan een halve gare die alleen maar tribalwars speelt.

En daar zit nu net het probleem. Dat je iemand een halve gare noemt, gaat al ver (verder geen problemen mee, aangezien ik ingame wel wat zwaardere beledigingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen heb), maar je zegt nu iets dat je niet kan bewijzen, of te wel je laat overkomen dat die persoon alleen maar TW speelt de hele dag en in RL niets belangrijkers te doen heeft. Dat noem ik een belediging.
 
Reactiescore
30
Pff.... Slotje of mond houden.:(
 

DeletedUser16443

Guest
Het ergste wat ik gezegd heb is toch dat iemand een halve gare was?(en dat was eigenlijk meer als een grap bedoelt dan als een belediging) of heb ik nou iets gemist.

Ben je bang jochie om te vertellen wie je Ingame bent.. en niet nu naar gimly verwijzen:)

je hebt zo alweer heel w4 tegen je, behalve Domte natuurlijk:D:D

maar komop vertel, wie ben je ingame:)
 
Bovenaan