DeletedUser
Guest
Maar onze Demo heeft 3 grote accounts als ik me niet vergis..
kan je niet tellen, zijn er 4!
Maar onze Demo heeft 3 grote accounts als ik me niet vergis..
en een gezonde dosis no-lifeTalent, en een goed stapeltje organisatie![]()
en een gezonde dosis no-life![]()
Zo gezond kan dat ook niet zijn.
Maak je om mij geen zorgen. Er zijn maar 2 werelden waar ik echt actief op speel, de andere 3 check ik wel op incomings, maar groei ik alleen in spurts op, dan ben ik weer even een paar dagen actief om het account te laten groeien. Voor de rest zijn er natuurlijk een aantal scripts die het leven een stuk eenvoudiger maken. Je bent eigenlijk alleen heel druk als je vol in de aanval bent of als je flink wordt aangevallen. Dan zijn er altijd nog VV's die je echt wel willen helpen met accountbewaking.
*scriptjes?*
ooww, oké dan! Dat weet ik toch zo nog niet of het legaal is. maar als jij het hier zo open en bloot vernoemd zal dat wel zijn zeker![]()
Ja, zijn gewoon legale scripts en wat jij er verder over denkt, zal me jeuken. Maar geen enkele speler met grote accounts werkt als het goed is zonder massa-recruteer script, ik moet er niet aan denken elke week honderden aanvalsdorpen handmatig uit te moeten bouwen.
Nou, eum, sommigen welwat valt dan onder u cattegorie "spelers met grote accounts". Sommigen mensen hebben immers wel tijd te veel
Maak je om mij geen zorgen. Er zijn maar 2 werelden waar ik echt actief op speel, de andere 3 check ik wel op incomings, maar groei ik alleen in spurts op, dan ben ik weer even een paar dagen actief om het account te laten groeien. Voor de rest zijn er natuurlijk een aantal scripts die het leven een stuk eenvoudiger maken. Je bent eigenlijk alleen heel druk als je vol in de aanval bent of als je flink wordt aangevallen. Dan zijn er altijd nog VV's die je echt wel willen helpen met accountbewaking.
Spelers zoals ik
Maar ga jij maar 1300 dorpen onderhouden. Dan doen wij dat in 1-2 minuten.
Nou, eum, sommigen welwat valt dan onder u cattegorie "spelers met grote accounts". Sommigen mensen hebben immers wel tijd te veel
Ik heb sinds een paar dagen het massa recruit scherm uitgevonden.
Echter de scripts om allemaal in 1 klik te doen ken ik niet
(is dat niet illigaal)