Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser

Guest
Dat nog wel, maar ik volg hem niet zo nauw dat ik alles weet over zijn andere werelden..
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af hoe hij het doet. 4 grote accounts behouden in zijn 1tje, heb ik zelfs niet genoeg tijd om als co de 2 accounts volledig te kunnen ondersteunen -_-.
 

DeletedUser25273

Guest
Maak je om mij geen zorgen. Er zijn maar 2 werelden waar ik echt actief op speel, de andere 3 check ik wel op incomings, maar groei ik alleen in spurts op, dan ben ik weer even een paar dagen actief om het account te laten groeien. Voor de rest zijn er natuurlijk een aantal scripts die het leven een stuk eenvoudiger maken. Je bent eigenlijk alleen heel druk als je vol in de aanval bent of als je flink wordt aangevallen. Dan zijn er altijd nog VV's die je echt wel willen helpen met accountbewaking.
 

DeletedUser

Guest
Maak je om mij geen zorgen. Er zijn maar 2 werelden waar ik echt actief op speel, de andere 3 check ik wel op incomings, maar groei ik alleen in spurts op, dan ben ik weer even een paar dagen actief om het account te laten groeien. Voor de rest zijn er natuurlijk een aantal scripts die het leven een stuk eenvoudiger maken. Je bent eigenlijk alleen heel druk als je vol in de aanval bent of als je flink wordt aangevallen. Dan zijn er altijd nog VV's die je echt wel willen helpen met accountbewaking.

*scriptjes?*
ooww, oké dan! Dat weet ik toch zo nog niet of het legaal is. maar als jij het hier zo open en bloot vernoemd zal dat wel zijn zeker ;)
 

DeletedUser25273

Guest
*scriptjes?*
ooww, oké dan! Dat weet ik toch zo nog niet of het legaal is. maar als jij het hier zo open en bloot vernoemd zal dat wel zijn zeker ;)

Ja, zijn gewoon legale scripts en wat jij er verder over denkt, zal me jeuken. Maar geen enkele speler met grote accounts werkt als het goed is zonder massa-recruteer script, ik moet er niet aan denken elke week honderden aanvalsdorpen handmatig uit te moeten bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, zijn gewoon legale scripts en wat jij er verder over denkt, zal me jeuken. Maar geen enkele speler met grote accounts werkt als het goed is zonder massa-recruteer script, ik moet er niet aan denken elke week honderden aanvalsdorpen handmatig uit te moeten bouwen.

Nou, eum, sommigen wel ;) wat valt dan onder u cattegorie "spelers met grote accounts". Sommigen mensen hebben immers wel tijd te veel
 

DeletedUser16768

Guest
Nou, eum, sommigen wel ;) wat valt dan onder u cattegorie "spelers met grote accounts". Sommigen mensen hebben immers wel tijd te veel

Spelers zoals ik:rolleyes:

Maar ga jij maar 1300 dorpen onderhouden. Dan doen wij dat in 1-2 minuten.
 

DeletedUser

Guest
Maak je om mij geen zorgen. Er zijn maar 2 werelden waar ik echt actief op speel, de andere 3 check ik wel op incomings, maar groei ik alleen in spurts op, dan ben ik weer even een paar dagen actief om het account te laten groeien. Voor de rest zijn er natuurlijk een aantal scripts die het leven een stuk eenvoudiger maken. Je bent eigenlijk alleen heel druk als je vol in de aanval bent of als je flink wordt aangevallen. Dan zijn er altijd nog VV's die je echt wel willen helpen met accountbewaking.

Dus eigenlijk doe je het niet in je 1tje :p.
 

DeletedUser593

Guest
Nou, eum, sommigen wel ;) wat valt dan onder u cattegorie "spelers met grote accounts". Sommigen mensen hebben immers wel tijd te veel

tja jij blijkbaar ;)
trouwens jap jij speelt zelf met mass-recruter :p
 

DeletedUser20173

Guest
Ik heb sinds een paar dagen het massa recruit scherm uitgevonden.

Echter de scripts om allemaal in 1 klik te doen ken ik niet:p
(is dat niet illigaal)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb sinds een paar dagen het massa recruit scherm uitgevonden.

Echter de scripts om allemaal in 1 klik te doen ken ik niet:p
(is dat niet illigaal)

Omg! :eek:

Misschien eens zoeken bij de topic "tools", kan je daar het wel vinden :p.
 
Bovenaan