Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser16768

Guest
Wat een luxe is er toch:cool:

Na Gummi en Vip, nu Chiq. en Lone W aan de beurt.

DeletedUser

Guest
Fog kan geen kant op, alleen maar grootmachten om hun heen.. als ze slim zijn worden ze stamloos in de hoop iemand hun nog recruteerd, behalve ck dan

DeletedUser20173

Guest
Fog kan geen kant op, alleen maar grootmachten om hun heen.. als ze slim zijn worden ze stamloos in de hoop iemand hun nog recruteerd, behalve ck dan

Dat slaat echt nergens op. FOG is zelf een grootmacht. (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen)
Ze hebben helemaal niks te maken met Lux, die licht aan de andere kant van de wereld, (mischien trouwens GG wel maarja)
Verder hebben ze nog genoeg edelvoer als er niks is, MERCS MBS enz:p

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik wil zeggen dat fog ingesloten ligt.

uitbreidingsmogelijkheden na de interns/fusies vraag ik me af.

Maar om on-topic te blijven,

ik wil tegen alle lux leden zeggen.

netjes gedaan en ik hoop dat jullie een leuke tijd samen hebben.

jullie ligging is goed;) mooie zet.

ja mensen af en toe blijf ik wel eens sportief.

DeletedUser15937

Guest
Leuke fusie, leuke eventuele vijand voor de toekomst als FOG en CK onze dorpjes hebben uitgebouwd :D

DeletedUser14201

Guest
sowieso een nieuwe nummer 1. Ben toch wel erg benieuwd wat er van gaat komen :) En ook benieuwd wat de rest van de wereld gaat doen. Als het allemaal goed gaat blijven er dus 2 topstammen over :p

DeletedUser22017

Guest
eigenlijk wel ja: geen enkele stam kan qua punten hetzelfde niveau bereiken als Vib of Lux ;)

DeletedUser

Guest
Leuke fusie, leuke eventuele vijand voor de toekomst als FOG en CK onze dorpjes hebben uitgebouwd

Ik verheug me erop.;)
Het is een kwestie van tijd.

Het alternatief is als er nog maar 2 stammen over zijn kunnen we ook
vrede sluiten en W8 opheffen........

met hartelijk groet van Gala

toekomstig stamleider van het Licht uit het Oosten

DeletedUser

Guest
echt he, lijkt me wel interessante wereld

PS: die bappos weet blijkbaar niet dat het NIVEAU is lol

DeletedUser

Guest
Damn....alweer een fusie stam dat in de top komt te staan:S..

DeletedUser15937

Guest
Ben ik even blij dat ik tegen jullie aan lig :p w8 was/is anders voor mij geen uitdaging meer geweest als ik net zoals Djock alleen maar gratis dorpjes hoef te internen :p

DeletedUser

Guest
sowieso een nieuwe nummer 1. Ben toch wel erg benieuwd wat er van gaat komen :) En ook benieuwd wat de rest van de wereld gaat doen. Als het allemaal goed gaat blijven er dus 2 topstammen over :p

Is nog niet zeker of het de nieuwe nummer 1 stam word.. Eerste 40 leden tellen mee en dan ligt het er dus aan wie een betere top 40 heeft.

DeletedUser

Guest
Gister hadden we na berekening 40k punten meer als jullie:p

Daarnaast zullen we boven de 40 leden uitkomen, en zal er bij elke intern en of fusie de punten weer bij de eerste 40 uitkomen, waardoor de stam dus in eerste instantie harder zal groeien.

Bovenaan