Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser16256

Guest
Kijk eens de ligging na ;-)
Maar je hebt gelijk wat je zegt, dorp verloren is dorp verloren.
Mensen gaan vaak zeggen inactief, vv, andere zaken.
Dus laten we het op een 33-33 houden met dit in ons achterhoofd:)

Inderdaad, over elk dorp/speler kunnen we zo wel beginnen.
In principe hebben we voor TCA ook een excuus, maarja, met excuses win je geen dorpen terug.

DeletedUser

Guest
Inderdaad, over elk dorp/speler kunnen we zo wel beginnen.
In principe hebben we voor TCA ook een excuus, maarja, met excuses win je geen dorpen terug.

Hier heb ik respect voor, iets wat FoG nooit zou kunnen.
Ze zijn nu al over de 1000 dorpen kwijt en praten alles wat krom is nog steeds recht...

DeletedUser

Guest
Hier heb ik respect voor, iets wat FoG nooit zou kunnen.
Ze zijn nu al over de 1000 dorpen kwijt en praten alles wat krom is nog steeds recht...

zoals?
het enige wat klopt aan jullie pleidooien is hetgene over djock, de rest weten jullie gewoon niets van af.

DeletedUser

Guest
Dat lijkt me niet eens nodig in jullie geval, iedereen kan het constateren;)

DeletedUser15937

Guest
ja idd ik heb weinig verwachtingen van Lux:)
Komt ook omdat ze niet ver zullen komen:)

Dit vind ik wel meevallen. Lux staat immers nog altijd 1e. Wel kun je de verwachting scheppen dat andere stammen het beter gaan doen dan Lux maar uiteindelijk staat LUX wel verdiend nummer 1 op deze wereld na hun spectucalaire fusie. Ook zullen er nog genoeg dingentjes gebeuren waarin diverse spelers van Vib of LUX zich zullen moeten gaan bewijzen tegenover elkaar omdat we immers aan elkaar grenzen en onze BG morgen afloopt.

DeletedUser

Guest
Dit vind ik wel meevallen. Lux staat immers nog altijd 1e. Wel kun je de verwachting scheppen dat andere stammen het beter gaan doen dan Lux maar uiteindelijk staat LUX wel verdiend nummer 1 op deze wereld na hun spectucalaire fusie. Ook zullen er nog genoeg dingentjes gebeuren waarin diverse spelers van Vib of LUX zich zullen moeten gaan bewijzen tegenover elkaar omdat we immers aan elkaar grenzen en onze BG morgen afloopt.

Naja ieder zijn mening he:). Verder vind ik het niet echt een spectulaire fusie,, meer nagebootst van Gummi en ViP

DeletedUser

Guest
Naja ieder zijn mening he:). Verder vind ik het niet echt een spectulaire fusie,, meer nagebootst van Gummi en ViP

dat moeten hun weten dat hun gummi en vip nabootsen;)

daardoor zijn ze nu wel nummer 1. zo kan er na een tijdje wel is een oorlog komen denk ik maar zo en is er een grote actie gaande met 2 topstammen VIB vs LUX.

DeletedUser

Guest
dat moeten hun weten dat hun gummi en vip nabootsen;)

daardoor zijn ze nu wel nummer 1. zo kan er na een tijdje wel is een oorlog komen denk ik maar zo en is er een grote actie gaande met 2 topstammen VIB vs LUX.

1 Lux 168.025.881 176.268.738 45 3.917.083 17997 9.794
2 ViB 160.494.342 160.494.342 33 4.863.465 16208 9.902

Als je naar de beste 40 kijkt hebben hun er 7 meer met maar 8 mil verschil;).
Als ViB er 2 bij recruit van 4 a 5 mil komen ze meer verdiend nummer 1 te staan dan lux!

DeletedUser

Guest
1 Lux 168.025.881 176.268.738 45 3.917.083 17997 9.794
2 ViB 160.494.342 160.494.342 33 4.863.465 16208 9.902

Als je naar de beste 40 kijkt hebben hun er 7 meer met maar 8 mil verschil;).
Als ViB er 2 bij recruit van 4 a 5 mil komen ze meer verdiend nummer 1 te staan dan lux!

Wij kijken niet naar de punten ;).

Bovenaan