DeletedUser
Guest
Laat ik het maar zo zeggen: wij kijken niet naar cijfers.
Internkunst. Ja, dat is pas elite ^^
Laat ik het maar zo zeggen: wij kijken niet naar cijfers.
Wie heeft Lux eigenlijk allemaal uitgeschakeld kwa goeie spelers![]()
VIP en Gummi toonden het voorbeeld, ik denk dat dit nog vaak gebeuren zal dat er andere grote stammen zich gaan vormen, al is het maar voor 'het gedacht'Naja ieder zijn mening he. Verder vind ik het niet echt een spectulaire fusie,, meer nagebootst van Gummi en ViP
Wie heeft Lux eigenlijk allemaal uitgeschakeld kwa goeie spelers![]()
Zoals PrinceV al zegt, spelers uit onze stam.
Anders weet ik het niet, ik weet het ook niet van ViB, dus kunnen we moeilijk daarover discussiëren.
Naja ieder zijn mening he. Verder vind ik het niet echt een spectulaire fusie,, meer nagebootst van Gummi en ViP
slaafjes van VIBxD
Prince Arthur zei:zal best, maar deze 2 fusies leken wel erg veel op elkaar, en kwamen ook vlak achter elkaar. al is het natuurlijk wel een hele goeie zet geweest van Lux.
1 daarvan ben jij
en jij![]()
1 daarvan ben jij![]()
1 Lux 168.025.881 176.268.738 45 3.917.083 17997 9.794
2 ViB 160.494.342 160.494.342 33 4.863.465 16208 9.902
Als je naar de beste 40 kijkt hebben hun er 7 meer met maar 8 mil verschil.
Als ViB er 2 bij recruit van 4 a 5 mil komen ze meer verdiend nummer 1 te staan dan lux!
Het puntengemmidelde van beide stammen scheelt 20%, zegt wel genoeg voor het moment denk ik.
en dan zijn we weer bij de stelling die zegt dat punten niks zegt over skills ik kan ook gemakkelijk naar drie x zo groot worden als ik fuseer met men twee buren ...
Al wil ik hiermee niet zeggen dat lux beter is als vib. daarvoor is er te weinig gebikkel tussen de 2![]()
Hoeveel fusieaccounts kent VIB volgens jou dan? Ik denk dat het nog wel meevalt. Ik speel van het begin af aan solo, amper interns (wel dorpenruil, voor iemand daar over begint) en geen fusies.
No-lifer.