Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser

Guest
Wie heeft Lux eigenlijk allemaal uitgeschakeld kwa goeie spelers:cool:

DeletedUser

Guest
Naja ieder zijn mening he:). Verder vind ik het niet echt een spectulaire fusie,, meer nagebootst van Gummi en ViP
VIP en Gummi toonden het voorbeeld, ik denk dat dit nog vaak gebeuren zal dat er andere grote stammen zich gaan vormen, al is het maar voor 'het gedacht'

DeletedUser

Guest
zal best, maar deze 2 fusies leken wel erg veel op elkaar, en kwamen ook vlak achter elkaar. al is het natuurlijk wel een hele goeie zet geweest van Lux.

DeletedUser22017

Guest
1 Lux 168.025.881 176.268.738 45 3.917.083 17997 9.794
2 ViB 160.494.342 160.494.342 33 4.863.465 16208 9.902

Als je naar de beste 40 kijkt hebben hun er 7 meer met maar 8 mil verschil;).
Als ViB er 2 bij recruit van 4 a 5 mil komen ze meer verdiend nummer 1 te staan dan lux!

En hier mee wil je bewijzen dat.... ?

1 of 2, ik persoonlijk hecht er niet danig veel belang aan hoor! Vib en Lux vormen mooie concurrenten/tegenstanders, zoveel is zeker, ga dus niet lopen memmen: "maar zij hebben meer spelers", "met een speler meer staan ze op N°1!", ....

@Krepox: Lone W is nooit oud-N|a|N geweest. ;)

DeletedUser25273

Guest
Het puntengemmidelde van beide stammen scheelt 20%, zegt wel genoeg voor het moment denk ik.

DeletedUser30660

Guest
en dan zijn we weer bij de stelling die zegt dat punten niks zegt over skills ik kan ook gemakkelijk naar drie x zo groot worden als ik fuseer met men twee buren ...
Al wil ik hiermee niet zeggen dat lux beter is als vib. daarvoor is er te weinig gebikkel tussen de 2 ;)

DeletedUser25273

Guest
en dan zijn we weer bij de stelling die zegt dat punten niks zegt over skills ik kan ook gemakkelijk naar drie x zo groot worden als ik fuseer met men twee buren ...
Al wil ik hiermee niet zeggen dat lux beter is als vib. daarvoor is er te weinig gebikkel tussen de 2 ;)

Hoeveel fusieaccounts kent VIB volgens jou dan? Ik denk dat het nog wel meevalt. Ik speel van het begin af aan solo, amper interns (wel dorpenruil, voor iemand daar over begint) en geen fusies.

DeletedUser

Guest
Hoeveel fusieaccounts kent VIB volgens jou dan? Ik denk dat het nog wel meevalt. Ik speel van het begin af aan solo, amper interns (wel dorpenruil, voor iemand daar over begint) en geen fusies.

No-lifer :p.

DeletedUser

Guest
als hij al die accounts in zijn handtekening alleen beheerd, heeft Baliarrius wel gelijk:boer:

DeletedUser

Guest
Maar onze Demo heeft 3 grote accounts als ik me niet vergis..

Bovenaan