Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser

Guest
Mijn Propaganda werpt zijn vruchten af Careless;) FOG is gone in the mist en hoe ik mijn propaganda toepas is niet gebasseerd op imago, enkel op resultaat en tot nu toe is die altijd doeltreffend geweest. Enkel met woorden kun je veel bereiken als je goed nadenkt waarom en hoe je bepaalde dingen formuleerd op het forum ;) Als je gebakkenlucht gaat verkopen of cowl gevonden wilt worden, dan heeft je toevoeging geen enkele meerwaarde voor de stam waarin je zit, daarom kunnen veel personen waaronder jij ook beter wegblijven van het forum en zich enkel concentrenen op de stam, voordat die uit elkaar valt. One past goed bij jullie nieuwe stam trouwens, een toepasselijke naam voor spelers die enkel aan hun eigen account denken en niet of nauwlijks samen spelen op het volpompen van dorpen na.

FOG weg?
tiens, de stam bestaat nog steeds ze.
alleen andere naam...
 

DeletedUser31563

Guest
Idd stoppende spelers die je wegedelde. Daar moet je wel heel goed voor zijn xD

Thaha :)

Naar mijn weten zijn ze allemaal (buiten RD16) gestopt vanwege de vele aanvallen op hun. Uiteraard is 't hun dekmantel om te zeggen dat ze al gingen stoppen. Wacht maar tot ik aan jou grens :)
 

DeletedUser23429

Guest
FOG weg?
tiens, de stam bestaat nog steeds ze.
alleen andere naam...

Oké als jij gaat ontkennen Dat fog nog niet verleden tijd is dan heb ik de volgende vraag voor jou.

Waarom is er een nieuwe naam gekomen , en konden jullie niet verder met fog ?

-Omdat jullie ingezien hebben dat fog niet meer te redden viel ? En dat jullie dringend aan verandering toe waren ?

-Of ingezien hadden dat jullie niet meer met het imago verder konden dat jullie hebben opgebouwd het laatste half jaar ?

- Of overhaast beslissingen genomen met het fuseren en dat jullie nu inzien dat het niet zo een goed idee was en jullie beter moesten organiseren ?





Maakt niet uit wat voor rede jullie er deze keer weer voor gaan verzinnen .
Het is een trieste zaak wat er gebeurd is met Fog .

Vroeger hoog ingeschat , nu kijkt iedereen er op neer.
De vraag is hoe is dit gekomen :)
 

DeletedUser

Guest
Oké als jij gaat ontkennen Dat fog nog niet verleden tijd is dan heb ik de volgende vraag voor jou.

Waarom is er een nieuwe naam gekomen , en konden jullie niet verder met fog ?

zoals obama zegt: CHANGE

-Omdat jullie ingezien hebben dat fog niet meer te redden viel ? En dat jullie dringend aan verandering toe waren ?

We zijn er toch nog steeds, dus wat valt er niet meer te redden?

-Of ingezien hadden dat jullie niet meer met het imago verder konden dat jullie hebben opgebouwd het laatste half jaar ?

who cares welk imago we hebben

- Of overhaast beslissingen genomen met het fuseren en dat jullie nu inzien dat het niet zo een goed idee was en jullie beter moesten organiseren ?

degenen die het niet zo zeker waren/zijn over de fusie zijn dan ook nog niet gegaan eh...





Maakt niet uit wat voor rede jullie er deze keer weer voor gaan verzinnen .
Het is een trieste zaak wat er gebeurd is met Fog .

Vroeger hoog ingeschat , nu kijkt iedereen er op neer.
De vraag is hoe is dit gekomen :)
:cool:
 

DeletedUser23429

Guest
zoals obama zegt: CHANGE

Obama kwam op het juiste moment , jullie zijn een half jaar telaat .
Leden zijn inactief geworden moraal is gezakt groepsfeer is helemaal weg .

NU een magere poging om Fog nog iets of wat leven in te blazen en als dat niet lukt de fusie maar helemaal door zetten ? Zwak :)

We zijn er toch nog steeds, dus wat valt er niet meer te redden?

Leuke uitspraak , wat fog ooit in het begin van deze wereld was, en als je ziet wat er nu van geworden is zou ik deze woorden nog eens niet durven uitspreken .
 

DeletedUser

Guest
Oké als jij gaat ontkennen Dat fog nog niet verleden tijd is dan heb ik de volgende vraag voor jou.

Waarom is er een nieuwe naam gekomen , en konden jullie niet verder met fog ?

-Omdat jullie ingezien hebben dat fog niet meer te redden viel ? En dat jullie dringend aan verandering toe waren ?

-Of ingezien hadden dat jullie niet meer met het imago verder konden dat jullie hebben opgebouwd het laatste half jaar ?

- Of overhaast beslissingen genomen met het fuseren en dat jullie nu inzien dat het niet zo een goed idee was en jullie beter moesten organiseren ?





Maakt niet uit wat voor rede jullie er deze keer weer voor gaan verzinnen .
Het is een trieste zaak wat er gebeurd is met Fog .

Vroeger hoog ingeschat , nu kijkt iedereen er op neer.
De vraag is hoe is dit gekomen :)

Als deze mensen hun stam nu in een nieuw jasje willen steken, wat heb jij daar dan over te zeggen als je geen details weet :rolleyes:

Btw, een zet als deze krikt de motivatie van spelers sterk op (zou althans bij mij zo zijn) gezien de altijd negatieve kritiek die FOG vroeger kreeg.
 

DeletedUser

Guest
weet je wat de reden was? er zat 1 arrogante speler bij , ra ra wie? ja mercenairylevi, die moest en zou een fusie ondergaan, in het volgende bericht lees je zijn reactie:

mercenairylevi op 07.06. om 14:37 uur
wat vind jij van de fusie?
Best grapig een massa-stam vormen net als VIB en lux
argumenten : jou neus is veel te lang.

hoe zie je de toekomst in?
goed, gezellig ,VIB pesten zoals vroeg bij de gummibeertjes.

argumenten Z.A.K. pm

wie zijn op de fusie tegen en wie zijn er voor? en waarom?
ex fog mensen die naar TSB gingen waren tegen.
waarom:wel in mijn ogen een stelletje drollen ,die veel te impulsief zijn en bovendien een beetje veel dorpengierig. (slechte aanwinst)
mensen die bleven ,waren voor
de vraag is waarom niet?
op wie ga je je nu focussen?
op alle mensen die dorpen kunnen geven.
armgumenten: Tw heet voor iets TW en vandaar dat ik graag dorpen pak van andere mensen vooral met clearen dan :p
wat verwacht je van de fusie?
Dat er weer een aantal stammen gaan krimpen tot 0 leden.
argument: nogmaal zie achterzijde van deze pm.

groetjes Levi.

daarnaast waren er spelers die hier geen trek in hadden en niet akkoord gingen, waaronder careless, djock, the undead emperor en nec-europa, deze spelers wouden de fusie boycotten. Grotendeels gelukt want tja, De nieuwe stam ONE bevat 12 leden. mercenairylevi ging door met zijn plan en zo zijn er een aantal spelers mee gegaan. Waaronder markussen en stone temple giant, die nu een lelijke ligging hebben en makkelijke prooien worden. Ik denk ook niet dat ONE nog enige respect voor ze heeft en ze graag van de kaart veegt. Ik geef ze geen ongelijk.


conclusie?

de fusie was een eenmansactie en wat schaapjes volgde. FOG gedrag ook wel genoemd.
 

DeletedUser23429

Guest
Als deze mensen hun stam nu in een nieuw jasje willen steken, wat heb jij daar dan over te zeggen als je geen details weet :rolleyes:

Dit is een vrij forum ik heb er dus alles over te zeggen.
En ik heb genoeg argumenten/contacten om te weten waar ik over spreek en mijn mening te onderbouwen.

Btw, een zet als deze krikt de motivatie van spelers sterk op (zou althans bij mij zo zijn) gezien de altijd negatieve kritiek die FOG vroeger kreeg.

Daar heb ik de zelfde mening als jou over , enkel moest dit een lange tijd geleden gebeurd zijn . En niet nu op deze momenten.



da mercenairylevi ging door met zijn plan en zo zijn er een aantal spelers mee gegaan. Waaronder markussen en stone temple giant, die nu een lelijke ligging hebben en makkelijke prooien worden.

Laat je niet misleiden vriend.
Als je kijkt naar de opleiding stam en TAoW dan krijg je al een mooier beeld .
En niet vergeten dat Stone heel k43 onder zijn vleugels heeft genomen en dat iedereen daar nog steeds loyaal is .

Daarbij stone en Fog hebben altijd in oorlog geleefd en de verliezen waren telkens groter voor Fog dan voor Stone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Ik denk ook niet dat ONE nog enige respect voor ze heeft en ze graag van de kaart veegt. Ik geef ze geen ongelijk.

Dus we moeten stoppen met het aanvallen van Djock :eek: Het laat wel zien dat sommige spelers van het oude FOG wel ruggegraad hebben en sommige niet.

Mercenairylevi laat perfect zien waarom hij een slechte leider is en was. Voor alle duidelijkheid de echte graaiers zijn over gegaan naar TaOW. Als een stam een beetje inzicht heeft dan laat je iemand met zn verwaarloosd cluster als wereldspeler niet toe tot de stam. Maar goed wat moet je anders bij gebrek aan beter :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat beweer ik niet, ik bekeek het hier vanuit ONE gezien, nu stone temple noob en markussen afgezonder liggen denk ik wel dat hier iets moois uit te halen valt. Wie steunt ze nog? ze laten hun 100derden vriend uit ck in de steek omdat ze naar FOG wouden (wat ik niet begrijp), en dan vluchten ze weer mercs achter na omdat meneer alles zo goed weet. Daarnaast heeft stone temple noob veel afgezonderde clusters, makkelijk dus om aan te pakken.
 

DeletedUser23482

Guest
conclusie?

de fusie was een eenmansactie en wat schaapjes volgde. FOG gedrag ook wel genoemd.

Logische conclusies trekken is zeker niet je sterkste punt.

Ik zal je alvast zeggen dat je er compleet naast zit, er zijn hier andere redenen in het spel.
 

DeletedUser23461

Guest
daarnaast waren er spelers die hier geen trek in hadden en niet akkoord gingen, waaronder careless, djock, the undead emperor en nec-europa, deze spelers wouden de fusie boycotten.

Waar haal je dit? Ik heb niet eens geantwoord op je PM! ;)

Conclusie:

Jij verzint zelf de antwoorden van somige spelers..., laag gevallen. Als je in mijn naam spreekt, doe het dan bij dingen die waar zijn en waar ik mee eens ben.
Want dit slaagt op niets.

En bappos, zwijg toch gewoon. Je weet niets van deze zaak dus ga maar ergens anders me de blokken spelen ;)

Of zoals carless zegt; iemand een lolly, voor de reacties?
 

DeletedUser33959

Guest
als ik partij moet kiezen voor bappos of voor baas van de noobs. dan is mijn keuze idd snel gemaakt:D


CHipzor
waarom heb je me tegen me gekeerd
vorige week was je nog N00b van de eeuw.
En nu vertrek je de noobs?
:S
 

DeletedUser20173

Guest
Prettig dat déze noob iig gebanned is.


En ik vind dat tonnetje is een boek moet kopen met:

''logische conclusie's trekken voor dummie's''

Want deze slaat echt alles;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kant kiezen bepaal je zelf, who cares?

In iedergeval vind ik de antwoorden een beetje vaagjes, onrealistisch en onbelangrijk.
 
Bovenaan