Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser16750

Guest
Troepen verliezen hoort bij het edelen van dorpen, tenzij je 100% internt.

Jij zit toch in IMPACT? Wanneer komt er nou een aanval richting TAoW, ipv aanvragen tot fusie?

misschien lig ik 2 continenten verderop, lijkt me niet echt de moeite waard om aanvallen te sturen
 

DeletedUser16750

Guest
Je reageert nu enkel zo omdat ik 'm gepoowned heb.

Niet echt skills? Ik heb AL zijn defence gekilld zodat hij geen OS meer kan sturen, wat is er daan geen skill aan? :) Dan heb ik lekker vrij spel.
Ik ben gisteren 3m+ oda punten gestegen

Het grootste deel heb ik trouwens alleen gedaan.
Niet opgemerkt dat de dorpen die mc landin genomen heeft door mij gecleard zijn?

Heb je zeker ook niet opgemerkt dat carbonneke ook nog heel wat clears stuurde, op zich had hij elke keer de OS van dorp tot dorp kunnen verplaatsen, want het duurde 10± voordat alle clears aan waren gekomen, dus 10 uur tussen de eerste en de laaste!
 

DeletedUser31563

Guest
Heb je zeker ook niet opgemerkt dat carbonneke ook nog heel wat clears stuurde, op zich had hij elke keer de OS van dorp tot dorp kunnen verplaatsen, want het duurde 10± voordat alle clears aan waren gekomen, dus 10 uur tussen de eerste en de laaste!

Wel.. waar wachtte hij dan op? :) Ik heb bijna heel z'n cluster hier weggeëdeld.

Net als die van Dietert, Furyan666, RD16, locdog,...

UN/IMPACT vs Koski

3 - 150
 

DeletedUser15937

Guest
tuurlijk, toch raar he ferdy, dat die titel telkens
wees vernieuwend, zoals obama zegt, CHANGE.
zo breek je enkel je o zo grote imago af.

Mijn Propaganda werpt zijn vruchten af Careless;) FOG is gone in the mist en hoe ik mijn propaganda toepas is niet gebasseerd op imago, enkel op resultaat en tot nu toe is die altijd doeltreffend geweest. Enkel met woorden kun je veel bereiken als je goed nadenkt waarom en hoe je bepaalde dingen formuleerd op het forum ;) Als je gebakkenlucht gaat verkopen of cowl gevonden wilt worden, dan heeft je toevoeging geen enkele meerwaarde voor de stam waarin je zit, daarom kunnen veel personen waaronder jij ook beter wegblijven van het forum en zich enkel concentrenen op de stam, voordat die uit elkaar valt. One past goed bij jullie nieuwe stam trouwens, een toepasselijke naam voor spelers die enkel aan hun eigen account denken en niet of nauwlijks samen spelen op het volpompen van dorpen na.
 

DeletedUser

Guest
Sure, jij hebt de val van FOG helemaal in je eentje voorelkaar gekregen...

PING! een nieuw level van arrogantie, stapje omhoog dit keer..
 

DeletedUser15937

Guest
Sure, jij hebt de val van FOG helemaal in je eentje voorelkaar gekregen...

PING! een nieuw level van arrogantie, stapje omhoog dit keer..

Ik zeg niet mijn persoon mister wizeguy, je lijkt wel een journalist met BSE (gekkekoeien ziekte). Jij leest enkel selectief wat je wilt lezen en anders niet.

Verder ga is op w11 spitten wat voor effect propaganda daar heeft gehad (account FarmTool), met zogenaamde premade topstammen. Verder durf ik 100% te beweren dat de propaganda die wij toepassen op het forum een groot aandeel heeft op de uitwerking van w8 ;) Kijk is de status van de stam Gummie toen Pokerface en mijn persoon nog inactief was, en kijk is wat er gebeurde toen Poker, bappos en ik weer een beetje leven in de brouwerij brachten.

[Ping]!!!!! Weer een goed school voorbeeld wat een aanname is en hoe dom het is om hiermee je eigen conclusies mee te onderbouwen[/ping]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet mijn persoon mister wizeguy, je lijkt wel een journalist met BSE (gekkekoeien ziekte). Jij leest enkel selectief wat je wilt lezen en anders niet.

Verder ga is op w11 spitten wat voor effect propaganda daar heeft gehad (account FarmTool), met zogenaamde premade topstammen. Verder durf ik 100% te beweren dat de propaganda die wij toepassen op het forum een groot aandeel heeft op de uitwerking van w8 ;) Kijk is de status van de stam Gummie toen Pokerface en mijn persoon nog inactief was, en kijk is wat er gebeurde toen Poker, bappos en ik weer een beetje leven in de brouwerij brachten.

[Ping]!!!!! Weer een goed school voorbeeld wat een aanname is en hoe dom het is om hiermee je eigen conclusies mee te onderbouwen[/ping]

Ferdy zei:
Nee hoor, ik reageer enkel zo fel omdat iemand me met Parkinson in verband brengt, wat ik nog al beneden pijl vind. Verder ben ik nergens arrogant of neem ik een ik ben beter houding aan ;)

Wat zijn we weer geweldig vandaag.. Je schijnt het zwak te vinden als iemand met aandoeningen/ziektes vergeleken worden, en de volgende dag zit je op hetzelfde niveau..


W8 Ferdy, geen W7 of W11, W8..
 

DeletedUser15937

Guest
Wat zijn we weer geweldig vandaag.. Je schijnt het zwak te vinden als iemand met aandoeningen/ziektes vergeleken worden, en de volgende dag zit je op hetzelfde niveau..


W8 Ferdy, geen W7 of W11, W8..

Het is de context Janno waarin je het toepast Janno. Je leest weer selectief helaas ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Janno dat jij het niet compleet begrijpt laat je helaas hier weer zien.

Geloof me maar als ik zeg dat elk bericht van Ferdy gekozen is in een groot geheel en altijd met een bepaald doel geschreven is.
 

DeletedUser16750

Guest
Wel.. waar wachtte hij dan op? :) Ik heb bijna heel z'n cluster hier weggeëdeld.

Net als die van Dietert, Furyan666, RD16, locdog,...

UN/IMPACT vs Koski

3 - 150

Idd stoppende spelers die je wegedelde. Daar moet je wel heel goed voor zijn xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om even op ferdy's ego terug te komen:

FOG is totaal niet gevallen ,de stamfuzie was het plan deze gebeurd in mijn ogen langzaamerhand.
Jouw propaganda heeft totaal geen invloed op mijn kippenhersenen, dus laat mij niet lachen dat je FOG hebt uiteen laten vallen door jou ego te distributeren.

Verder is de terugkeer van een leider onverwacht ,en vandaar dat deze stam naamverandering krijgt maar in mijn ogen nog steeds tijdelijk.

verder waren de leavende leden ( van FOG richting oi&TSB ) niet echt een aanwinst voor eender welke stam.(dat heeft de harde kern van FOG wel bewezen=>zie spelersakte peacecraft.)
 
Bovenaan