Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser

Guest
Dat FOG toch,


Waar is deze top?stam mee bezig?
Sinds kort zijn er heel wat nieuwe recruten bijgekomen waardoor ze de nummer 1 positie op onze geliefde wereld 8 hebben veroverd:

NEC-Europa Joined 28th March 2009 - 19:00 2,031,488
king richard 2 Joined 26th March 2009 - 22:00 2,069,614
Necronoxz Joined 25th March 2009 - 19:00 2,256,273
careless Joined 25th March 2009 - 16:00 3,264,702
ccsandokan Joined 24th March 2009 - 19:00 2,656,068


Ik heb enkele bevindingen gedaan bij het bekijken van deze 'aanwinsten'.

Te beginnen bij de eerste, NEC-Europa
Een speler die sinds een reeds lange tijd tegen FOG vocht is dan toch bezweken aan de roep van de macht?
Deze speler wist lang dorpen te veroveren van FOG (en de moraalbrekerstam) zonder zelf echte verliezen te lijden.

Gisteren verliet hij zijn stam TSB en wat tonen de stats meteen? Deze jongen krijgt slaag van zijn ex-stam.
Wat FOG nooit heeft gekund, presteert TSB wel.


Dan king richard 2, nog een van hun fantastische recruteringen.
Deze fantastische recruut kreeg meteen na de overstap slaag van zowel TSB als van Vip. Wat een prachtige aanwinst?:rolleyes:


Goede vriend Necronoxz heeft tegenwoordig als tijdsverdrijf het edelen en opbouwen van minieme barbarendorpen.
Wat een skills die jongen...


Careless is de account die er het minst slecht voorstaat op dit moment, hij laat hier en daar wat steken vallen maar schijnt het verder wel te redden.


Het recruten van karen90 verastte mij nog het meest. Deze lieve dame ligt namelijk mooi omringt door Chiq. Is het een tactische zet of een tactische blunder? Haar positie lijkt mij in ieder geval alles behalve veilig. Het edelen van minieme barbarendorpen is blijkbaar in daar in FOG want ook deze lieve dame edelt van die dorpen dat het een goddelijke lust is.


Het niveau van deze top?stam daalt met ziender ogen. Ze hebben zich ondertussen ook al beroepen op de steun van nog een top?massastam, namelijk CK, om nogmaals een poging te doen om GrapeXX pijn te doen. Helaas was de snugger Djock zo slim om deze mededeling ook naar GrapeXX zelf te sturen:rolleyes:


Elke stam heeft zo haar tactiek en visie om de dingen aan te pakken. Maar bij de manier van FOG stel ik me toch serieus vragen....
 

DeletedUser22017

Guest
Mooie beginpost! :)

Je bent niet de enige die zich vragen stelt hoor, meermaals knipperde ik met mijn ogen toen ik zag wie zich bij FOG voegde. ;)

Je moet dus duidelijk geen massa stam zijn om slecht te recruteren..
 

DeletedUser

Guest
PrinceV, perfect verwoord. king richard verliest erg veel zie ik, nec-europa word ook hard aangepakt. Ik denk dat die hun eigen doodvonnis hebben getekend. Geen medelijden.
 

DeletedUser27114

Guest
Een 'Topspeler' die niet eens niveau kan spellen...
 

DeletedUser

Guest
wat heeft dat met een topspeler te maken?

misschien een typ fout?
moet je perse goed zijn in Nederlands om een topspeler te zijn?

nutteloze post..
 

DeletedUser

Guest
ik kan niet anders dan eens goed lachen princeV want bij grote delen kloppen stukjes niet...

Iedereen moet leren op W8 ,zelfs gummi
Daarom willen we bepaalde mensen wel eens een kans geven.
Als ik me niet vergis werd er ook met een invitatie naar mij toe gezwaaid ,of werd er toch zeker aanstalten gedaan tot het recruuteren van DE NOOB van w8.

Wij hebben nec-europa wel een pak slaag gegeven en ook nec zelf is ooit een dorp aan mij kwijt geraakt ,maar het punt is: deze jongen is waarschijnlijk meer alert en actief dan jou hij moet gewoon even wat bijleren voor hij echt aan de slag kan.

Na zijn skills is hij bijna zo goed als ferdy in mijn ogen.

Necronoxz is voor mij een beetje een onbekende speler maar hij heeft toch wel bewezen van tegen gummi te weerstaan?(indien ie dat niet had gekund zou ie nu al lang niet meer spelen.)

Het niveau van deze top?stam daalt met ziender ogen. Ze hebben zich ondertussen ook al beroepen op de steun van nog een top?massastam, namelijk CK, om nogmaals een poging te doen om GrapeXX pijn te doen. Helaas was de snugger Djock zo slim om deze mededeling ook naar GrapeXX zelf te sturen
ditgene in het zwart was vooral met 1 speler afgesloten (naar verluid) en niet met een hele stam.
Ik denk dus niet dat iedereen daarmee akoord ging en ze staan trouwens ook helemaal niet als BG/nap weergegeven.
Ik betwijfel zelfs of deze informatie corect is...

en over het niveau van fog daar kan altijd nog aan gesleuteld worden zelfs bij gummi.
(probee rnu gummi eens te bestoefen ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooi princev, echt mooi geschreven met feiten;)
Fog recruteerd zich nar de eerste plaats , maar op welke manier...
Je bent btw spyboy vergeten , ook zo een rare recruit
 

DeletedUser

Guest
ik vermoed dat vip zich prima vermaakt met king richard 2 aangezien het spelaktre.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het nieuwe niveau van Fog

Hmm, hier moet ik toch even op reageren:

Te beginnen bij de eerste, NEC-Europa
Een speler die sinds een reeds lange tijd tegen FOG vocht is dan toch bezweken aan de roep van de macht?
Deze speler wist lang dorpen te veroveren van FOG (en de moraalbrekerstam) zonder zelf echte verliezen te lijden.

Gisteren verliet hij zijn stam TSB en wat tonen de stats meteen? Deze jongen krijgt slaag van zijn ex-stam.
Wat FOG nooit heeft gekund, presteert TSB wel.

Ik heb tot nu toe drie dorpen verloren inderdaad. Pak slaag kan ik het niet noemen, ze hadden bij goed handelen veel meer kunnen pakken.
Ik beloof |TSB|* bij deze in de toekomst meer dorpen af te pakken dan dat ze ooit van mij zullen doen.
Net zoals FOG dat in het begin bij mij deed, heb ik zelf meer schade aangebracht dan dat mij is toegebracht.

Ik vind dit topic nogal snel geopend. De genoemde leden hebben amper nog wat kunnen bewijzen, voordat de leiding van FOG meteen een lading van kritiek over zich heen krijgt.

*Het zijn momenteel maximaal tien leden die me aanvallen, die namen zal ik (samen met mijn stamgenoten) zeker onthouden.
Met een aantal leden ben ik nog steeds bevriend, zoals het hoort. Want in mijn ogen heb ik |TSB| niets misdaan.
Ik heb voor de eerste keer op W8 bij een belangrijke beslissing voor mezelf gekozen en de stap hogerop gemaakt.
Iedereen weet dat |TSB| voor 80% uit matige spelers bestaat. In FOG is dat een heel ander verhaal.
 

DeletedUser

Guest
tsb werkt beter samen dan fog hoor;)
Ik denk dat het ook een kwestie is van kwaliteit.
Bij TSB hebben ze samenwerking nodig om succes te bereiken.
In FOG zijn we denk ik zelfstandiger en hebben de kwaliteit om zelf dingen te bereiken.
 

DeletedUser

Guest
tsb werkt beter samen dan fog hoor;)

Ik vind dat tsb eerder rang 1 verdient dan fog. zoals princev al zo mooi zei: Sinds kort zijn er heel wat nieuwe recruten bijgekomen waardoor ze de nummer 1 positie op onze geliefde wereld 8 hebben veroverd.

kortom, ze hebben zich naar rang 1 gerecruteerd, ik geef ze nog niet eens 2 weken de tijd, of ze staan alweer rang 2.
 

DeletedUser

Guest
Nuja nu kan je zelfstandig dorpjes verliezen . Herinner je je nietmeer die massaondersteuning van TSB tegen merc. Het is heel laf en een mes in de rug voor tsb dat je dan naar FOG gaat.
 

DeletedUser

Guest
Nuja nu kan je zelfstandig dorpjes verliezen . Herinner je je nietmeer die massaondersteuning van TSB tegen merc. Het is heel laf en een mes in de rug voor tsb dat je dan naar FOG gaat.

jaja ,net jij met je vip effe naar gummi wandelen he :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Het nieuwe niveau van Fog

Ja, ik weet wel meer dingen die laf zijn. Je bent wel erg goed op de hoogte.
Is dat in verband met de goede communicatie met jullie bondgenoot |TSB|?
Of heeft VIP stiekem een spion bij de bondgenoot?

Die massa-ondersteuning was zeker nice, maar die vier edelpogingen zag ik al van ver aankomen. Met alleen eigen troepen had ik dat ook eenvoudig gered. ;)

Nou ja, ik kan je vertellen dat wij ook goed samenwerken. Dat zal later ook nog wel blijken.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het nieuwe niveau van Fog

Ja, ik weet wel meer dingen die laf zijn. Je bent wel erg goed op de hoogte.
Is dat in verband met de goede communicatie met jullie bondgenoot |TSB|?
Of heeft VIP stiekem een spion bij de bondgenoot?

Die massa-ondersteuning was zeker nice, maar die vier edelpogingen zag ik al van ver aankomen. Met alleen eigen troepen had ik dat ook eenvoudig gered. ;)

Nou ja, ik kan je vertellen dat wij ook goed samenwerken. Dat zal later ook nog wel blijken.

hoe later? 2 weken? 2 maanden?
 

DeletedUser

Guest
1) TSB is een prima stam met veel potentiel , ja we kunnen er goed met samenwerken;)

2) bedoel je de nu voorbereidende aanval op stufdoos , hoezo spionnen in FOGIE :D
 

DeletedUser

Guest
haha, Da phoenix, moet je nu alles vertellen? Dat is al oud nieuws.
 
Bovenaan