Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser

Guest
1) TSB is een prima stam met veel potentiel , ja we kunnen er goed met samenwerken;)

2) bedoel je de nu voorbereidende aanval op stufdoos , hoezo spionnen in FOGIE :D

Jah jij bent weer mooi aan het gokken ,of jij weet al dingen die ik nog niet weet.
(wat zelden tot nooit voorkomt :eek:)

DeletedUser

Guest
dan had nec-europa toch gelijk.. Jullie zijn in FOG zo zelfstandig dat jullie niet eens weten wat er gaande is, in ieder geval jij niet.

Waar DP het over heeft word niet openlijk op het forum bij jullie besproken, Dit is onderling afgesproken tussen wat leden, waaronder ccsandokan die de planning maakte als ik me niet vergis.

DeletedUser

Guest
tik tak tik tak tik tak.. waar blijft de reactie van onze grote vrienden uit fog??

DeletedUser

Guest
Het zal wel. In ieder geval heb ik er niets mee te maken gezien de ligging. Heb het even druk genoeg met |TSB|.

Overigens neem ik mijn woorden terug over die 80% terug.
Na een herziende blik blijkt het zelfs meer dan 80% te zijn.
Ik kan me namelijk maar vijf spelers in |TSB| bedenken met kwaliteit.
En aangezien ze 31 leden hebben, is dat dus minder dan één op de zes met kwaliteit. ;)
Twee daarvan vallen mij nu ook aan. Overigens zijn zij niet degenen die dorp(en) hebben weten te pakken.

DeletedUser

Guest
Strike?
Gokken doe ik niet
ik berust me op feiten .

Dat is besproken onder leden ,hoogst waarschijnlijk inderdaad.
Maar hebben wij daar iets mee te maken?
=>nee niet echt dus vandaar dat wij daarop niet meer reageren ,logisch toch?

laat ze zich eerst aanpassen aan de stamsfeer laat ze dan wat bijleren en ga dan pas comentaar over personnen geven.

ik ken hem zelf ook maar nauwelijke hij zit ook nog maar amper enkele dagen in onze stam.

bezint voor je begint binnenkort heeft hij al je dorpen :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is besproken onder leden ,hoogst waarschijnlijk inderdaad.
Maar hebben wij daar iets mee te maken?
=>nee niet echt dus vandaar dat wij daarop niet meer reageren ,logisch toch?

zoals ik al zei, ccsandokan nam het plan in handen heb ik gehoord, Alleen cc is een nieuw lid, een nieuw lid maakt daar een plan in FOG onderling met leden, Zonder overleg? en dan plant hij iets op stufdoos? op Vip? dan haalt die de naam van FOG wel hard naar beneden, net nieuw een stam in meteen onderling plannen, Dat is toch echt geen stijl. Waarom verliest king richard eigenlijk zo veel dorpen? hebben jullie daar wel een antwoord op? zucht..

DeletedUser

Guest
Jullie hebben 0,0 % stamgevoel , allemaal individuele spelers .
Fog stelt gewoon niets meer voor . Ik acht CK zelf nu hoger dan jullie.

DeletedUser

Guest
Nouja DP, ck heeft ook wel eens een lek.. vind je het gek met zo veel leden.. Als er iets op hun forum word gepost ligt het 5 min later bij heel w8

DeletedUser

Guest
Ik wilde net 'tik tak tik tak' gaan typen... Maar eindelijk volgde daar het antwoord van mijn grote vriend Tonetje. Moet jij eigenlijk nog niet naar je bedje?:rolleyes:

zoals ik al zei, ccsandokan nam het plan in handen heb ik gehoord, Alleen cc is een nieuw lid, een nieuw lid maakt daar een plan in FOG onderling met leden, Zonder overleg? en dan plant hij iets op stufdoos? op Vip? dan haalt die de naam van FOG wel hard naar beneden, net nieuw een stam in meteen onderling plannen, Dat is toch echt geen stijl. Waarom verliest king richard eigenlijk zo veel dorpen? hebben jullie daar wel een antwoord op? zucht..

Nogmaals, wij van het zuiden van C53/C63 hebben weinig te maken met iemand op C42. Ook zijn wij geen leiding, dus als je je vragen graag beantwoord ziet; PM de juiste persoon.

DeletedUser

Guest
Krijgen julllie dan geen informatie van jullie leider over zulke zaken?
Weten jullie wel dat er spelers van jullie stam geedelt worden door ons?

DeletedUser

Guest
Hier een mooi voorbeeld van een nieuw lid van fog, dit ging om de dorpen van mcool, zoals je tonetje zijn spelerakte kan zien edelt hij mcool helemaal weg, een persoonlijke oorlog, dit is wat brammie er over te zeggen had voor de discussie:

brammie100 op 25.03. om 20:34 uur
ik leg je een deal voor: ik neem de volgende dorpen over en de rest is yours. ik zorg ervoor dat die dorpen leegkomen die voor jou zijn. mijn lijstje:

mcool (031) (215|432) C42
mcool (014) (214|434) C42
tonetje (213|433) C42
tonetje (212|433) C42
tonetje (210|433) C42
tonetje (210|434) C42
tonetje (209|434) C42
mcool (008) (211|435) C42
tonetje (209|434) C42
mcool (028) (209|436) C42
tonetje (212|437) C42
tonetje (214|437) C42
mcool (020) (213|438) C42
tonetje (211|438) C42
tonetje (210|438) C42
mcool (003) (212|432) C42
mcool (034) (211|431) C42

het maakt me niet uit of jij er hiervan een dorp pakt, dan edel ik het vanzelf van je terug. hij heeft aan mij de dorpen gegeven en ik ga ervoor zorgen dat je de andere dorpen leeg kan edelen

Dit was tonetje zijn reactie:

tonetje op 25.03. om 20:57 uur
Sorry Bram, maar ik ga hier niet mee akkoord. Ik wil juist veel van die dorpen, de rest boeit me niet... Kijk, ik vind het belachelijk dat jij nu denkt dat je er recht op hebt omdat je ze "gekregen" hebt. Je krijgt ze van iemand die ze niet kan houden, omdat ik hem aanval... Nou dan heb ik er toch meer recht op? Ik snap dat niet hoor... Waarom vecht je niet voor je eigen dorpen, doe ik nu ook tenslotte...

Na veel discussieren kwam brammie hier dus mee:

brammie100 op 25.03. om 21:56 uur
dat moet mcool (034) (211|431) C42 zijn. idd dat wil ik hebben
tonetje op 25.03. om 21:54 uur
die 4 dorpen (1tje kan ik niet zien) wil jij dan ofzo? (ben de vergelijking ff kwijt... :p)
brammie100 op 25.03. om 21:52 uur
oke, maare ff zakelijk, dit is z'n enkel: Dorp ongeldig
mcool (029) (215|434) C42
mcool (031) (215|432) C42
mcool (003) (212|432) C42

Nou een echte FOG hoor.. eerst zo veel mogelijk dorpen proberen te pakken, en dan terug krabbelen.

DeletedUser

Guest
Krijgen julllie dan geen informatie van jullie leider over zulke zaken?
Weten jullie wel dat er spelers van jullie stam geedelt worden door ons?

DP kan zijn nieuwsgierigheid weer niet de baas...

je weet toch he DP dat nieuwsgierigheid vrouwelijke dwaasheid is :eek:
(no offense vrouwen;))

DeletedUser

Guest
Wat heeft nieuwschierigheid met FOG te maken?
Ga alsjeblieft in op de feiten die hier weerlegd worden...

DeletedUser

Guest
laat ze zich eerst aanpassen aan de stamsfeer laat ze dan wat bijleren en ga dan pas comentaar over personnen geven.

ik ken hem zelf ook maar nauwelijke hij zit ook nog maar amper enkele dagen in onze stam.

bezint voor je begint binnenkort heeft hij al je dorpen :rolleyes:

is goed, gaan we op wedden of het hem lukt. Dan ten tweede, lees de regels van het forum even door, je mag niet 2 x posten achter elkaar, dan moet je op bericht aanpassen drukken, Waarschijnlijk krijg je nu een waarschuwing tenzij je het ongedaan krijgt.

DeletedUser23461

Guest
Weer goed beig Gummi:cool: , cusual day nadoen. En dan dingen zeggen waar je niets over weet.
Jullie laatste recruits, waren die zo goed?
Demunck. juist bij jullie en gestopt of toch ver.
Baszuigtbal, er gaat iets slecht en hij verlaat jullie direct weer...

Dan heb ik liever enkele spelers die op dit moment niet zo een goed niveau hebben, maar wel stamgevoel en mensen die willen bijleren. Of is dat alleen bij mij?

'Jullie hebben 0,0 % stamgevoel , allemaal individuele spelers .
Fog stelt gewoon niets meer voor . Ik acht CK zelf nu hoger dan jullie.'

DP op wat slaagt dit? Als we geen stamgevoel etc hadden, dan waren we niet zover gekomen en hadden we heel wat meer dorpen verloren tegen Gummie en anderen.

Dit is gewoon weer een dom topic om Fog naar beneden te halen, maar het zal niet lukken :D.

Bovenaan