Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser

Guest
Idd, het niveau van FOG is edelvoer, valt me nog mee dat Stone Temple Def.noob nog niet bij jullie in de stam zit, als hij stopt kun jij hem immers internen Djock, of kijken jullie daar niet na? Verder is PrinceV nog een speler vergeten, The Great General, ik heb zijn soll ooit is hier op het forum gezien en ik snap dat jullie hem hebben aangenomen, die speler past goed in jullie team. Verder zou ik als stamleider van FOG een nieuwe naam doorvoeren:
De Firma Broekenpoepers...

DeletedUser21298

Guest
Idd, het niveau van FOG is edelvoer

Haha dat is daarom dat jullie oorlog strop kwam te zitten? De oorlog begon met een verrassingseffect en nog had het niet veel effect. Duizenden aanvallen om een paar dorpen over te nemen + waarvan er enkele gratis waren...

Ga nu niet beginnen over inactiviteit want dat is Bull-Shit.

DeletedUser

Guest
Haha dat is daarom dat jullie oorlog strop kwam te zitten? De oorlog begon met een verrassingseffect en nog had het niet veel effect. Duizenden aanvallen om een paar dorpen over te nemen + waarvan er enkele gratis waren...

Ga nu niet beginnen over inactiviteit want dat is Bull-Shit.

uuuuhm dorpen volgooien is ook echt skilled :rolleyes: Daarom vind ik het raar dat Stone Temple Def.noob nog niet geworven is voor jullie super stam.

Volgende cijfers zeggen wel genoeg denk ik ;) Jullie staan zelfs lager dan een Rim stam xD

Rang Stamnaam Verslagen
1 Gummiberen 368,12 Mio.
2 Patience 247,18 Mio.
3 CHIQUITA 224,23 Mio.
4 The Silver Blades 163,75 Mio.
5 East Side Pain 151,08 Mio.
6 Foreign Offensive Gaming 149,86 Mio.

Zoek de 10verschillen :O

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
[18] Fluiter!! (381|489) K43 9,262 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 30th March 2009 - 07:19:28
[25] Fluiter!! (378|493) K43 9,216 GrapeXX [Gummi] GrapeXX [Gummi] 30th March 2009 - 03:54:25
[25] Fluiter!! (378|493) K43 9,216 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 30th March 2009 - 00:12:16
[17] Fluiter!! (378|492) K43 9,381 GrapeXX [Gummi] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 20:20:27
[19] Fluiter!! (379|491) K43 9,215 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 19:37:52
[12] Fluiter!! (384|500) K53 9,122 GrapeXX [Gummi] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 18:26:32
[12] Fluiter!! (384|500) K53 9,122 GrapeXX [Gummi] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 18:26:24
[17] Fluiter!! (378|492) K43 9,410 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 14:49:03
[12] Fluiter!! (384|500) K53 9,122 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 13:32:53
[21] Fluiter!! (379|484) K43 9,200 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 11:00:47
[09] Fluiter!! (386|500) K53 9,389 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 03:26:18
[33] Fluiter!! (383|492) K43 9,089 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 29th March 2009 - 00:34:57
[32] Fluiter!! (380|491) K43 9,200 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 22:44:12
[08] Fluiter!! (392|494) K43 9,381 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 21:58:26
[13] Fluiter!! (383|486) K43 9,129 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 21:32:35
[15] Fluiter!! (384|492) K43 9,593 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 17:04:53
[04] Fluiter!! (389|499) K43 9,344 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 13:18:34
[10] Fluiter!! (387|500) K53 9,130 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 13:12:47
371 Gummi! (392|499) K43 9,211 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 09:36:49
375 Gummi! (387|499) K43 9,186 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 28th March 2009 - 00:24:56
377 Gummi! (387|490) K43 9,792 GrapeXX [Gummi] GrapeXX [Gummi] 27th March 2009 - 22:44:59
370 Gummi! (388|499) K43 9,274 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 27th March 2009 - 22:06:44
377 Gummi! (387|490) K43 9,792 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 27th March 2009 - 21:00:20
369 Gummi! (390|499) K43 9,486 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 27th March 2009 - 20:46:10
373 Gummi! (389|501) K53 9,381 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 27th March 2009 - 20:03:32
018 Gummi! (393|491) K43 9,309 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 27th March 2009 - 19:01:57
374 Gummi! (381|491) K43 9,415 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 27th March 2009 - 15:15:19
372 Gummi! (389|494) K43 9,593 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 24th March 2009 - 18:41:02
246 Gummi! (389|495) K43 9,254 Stone Temple Giants [~CK~] GrapeXX [Gummi] 24th March 2009 - 11:02:59
246 Gummi! (389|495) K43 9,237 GrapeXX [Gummi] Stone Temple Giants [~CK~] 24th March 2009 - 03:52:15

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21298

Guest
uuuuhm dorpen volgooien is ook echt skilled :rolleyes: Daarom vind ik het raar dat Stone Temple Def.noob nog niet geworven is voor jullie super stam.

Volgende cijfers zeggen wel genoeg denk ik ;) Jullie staan zelfs lager dan een Rim stam xD

Ok ons gemiddeld ODA is idd wel laag, maar dit is vooral te wijten aan de verschillende fusies die nog altijd bezig zijn.

PS: Ik weet niet waarom je STG altijd linkt aan FOG? Het kan mss zijn dat hij gevraagd werd samen te werken met 1 lid van ons maar dit geeft je het recht niet om het aan de hele stam te linken...

DeletedUser16768

Guest
ik kan niet anders dan eens goed lachen princeV want bij grote delen kloppen stukjes niet...

Iedereen moet leren op W8 ,zelfs gummi
Daarom willen we bepaalde mensen wel eens een kans geven.
Als ik me niet vergis werd er ook met een invitatie naar mij toe gezwaaid ,of werd er toch zeker aanstalten gedaan tot het recruuteren van DE NOOB van w8.

Haha dit is wel een leuke. Je probeert nu als nobele heer uit deze discussie te komen, recruiten om mensen te kunnen leren. Sorry maar dat gaat er bij mij en ik gok bij de rest van het forum niet in. Als mensen leren de nieuwe doelstelling van FOG is kan je beter pannenkoeken gaan bakken.

Wij hebben nec-europa wel een pak slaag gegeven en ook nec zelf is ooit een dorp aan mij kwijt geraakt ,maar het punt is: deze jongen is waarschijnlijk meer alert en actief dan jou hij moet gewoon even wat bijleren voor hij echt aan de slag kan.

Na zijn skills is hij bijna zo goed als ferdy in mijn ogen.

Na zijn skills? Het duurt maanden (misschien zelfs jaren) om de perfecte skills te krijgen. Hiervoor moet je niet alleen een beetje kunnen timen etc, je moet het inzicht hebben in het spel. Je moet elk truucje kennen, je moet kunnen anticiperen op situaties en je moet met je tegenstanders kunnen spelen.
Ik gok dat NEC eerder europa in gaat dan dit eindelijk gebeurt is.:rolleyes:

Necronoxz is voor mij een beetje een onbekende speler maar hij heeft toch wel bewezen van tegen gummi te weerstaan?(indien ie dat niet had gekund zou ie nu al lang niet meer spelen.)

Hebben wij tegen Necro gevochten?

ditgene in het zwart was vooral met 1 speler afgesloten (naar verluid) en niet met een hele stam.
Ik denk dus niet dat iedereen daarmee akoord ging en ze staan trouwens ook helemaal niet als BG/nap weergegeven.
Ik betwijfel zelfs of deze informatie corect is...

Deze informatie is zo correct als dat jij 2 ogen hebt. Bewijzen staan al in het andere topic, als je het wilt kan je ze zo krijgen. Verder is die brief gestuurd naar enkele leden van CK met de bedoeling om heel CK mee te laten doen in de oorlog tegen Grape.

DeletedUser21298

Guest
Deze informatie is zo correct als dat jij 2 ogen hebt. Bewijzen staan al in het andere topic, als je het wilt kan je ze zo krijgen. Verder is die brief gestuurd naar enkele leden van CK met de bedoeling om heel CK mee te laten doen in de oorlog tegen Grape.

En door welke FOG leden is deze uitnodiging tot samenwerken dan verstuurd?

DeletedUser16768

Guest
Wel zijn er geen anderen dan? Dit bewijst enkel dat dit maar het handelen was van een speler :rolleyes:

Dus sinds kort representeer Djock niet meer Fog.

Oke leuk om te weten, bij volgende dingen zal ik dan Djock buiten mijn argumenten houden. Dan blijft er nog minder over van Fog, lekker easy om nu de andere n00bs te beschuldigen.

DeletedUser21298

Guest
Dus sinds kort representeer Djock niet meer Fog.

Oke leuk om te weten, bij volgende dingen zal ik dan Djock buiten mijn argumenten houden. Dan blijft er nog minder over van Fog, lekker easy om nu de andere n00bs te beschuldigen.

Alsof dat jij niet weet dat Djock al maandenlang geen leiding meer is ;)
Het is nl. niet het geval dat de speler met de meeste punten in een stam ook de leider is he :p

Mooie poging maar helaas heeft het geen effect :rolleyes:

DeletedUser16768

Guest
Alsof dat jij niet weet dat Djock al maandenlang geen leiding meer is ;)
Het is nl. niet het geval dat de speler met de meeste punten in een stam ook de leider is he :p

Dus je moet nu leider zijn om je te representeren voor de gehele stam?
Dus elke actie die een individu doet kan je niet terugkaatsen op de stam?

Dan kunnen we net zo goed stoppen, als alleen de leiders ervoor mogen zorgen. Schaf het forum maar af mensen, convictje heeft de perfecte oplossing gevonden!! Alleen de leiders beschuldigen.:rolleyes:

DeletedUser

Guest

hahahaha wedden dat dit allemaal negatief voor jullie uitpakt ;) Jullie zijn gewoon een stel pannekoeken, wat heeft het voor nut om bij jullie in de stam te zitten? Zelfstandigeheid, lol xD Maar goed probeer maar is een vv naast mij te krijgen, dan zul je zien dat ik Ondersteuning weiger als ik aangevallen wordt door meerdere stammen of spelers ;) Dat is in mijn ogen zelfstandigheid ;) Verder idd domme move om TSB te leaven voor FOG, het feit dat ze die NEC of zoiets aanvallen omdat hij richting FOG verhuisde getuigd van al meer activiteit dan dat FOG al in maanden gepresteerd heeft ;)

DeletedUser21298

Guest
hahahaha wedden dat dit allemaal negatief voor jullie uitpakt ;) Jullie zijn gewoon een stel pannekoeken, wat heeft het voor nut om bij jullie in de stam te zitten? Zelfstandigeheid, lol xD Maar goed probeer maar is een vv naast mij te krijgen, dan zul je zien dat ik Ondersteuning weiger als ik aangevallen wordt door meerdere stammen of spelers ;) Dat is in mijn ogen zelfstandigheid ;)

Haha, Gummi heeft veel meer schade geleden door de oorlog dan FOG. Ik herinner me namelijk dat Gummi ook een paar mill meer had aan dorpen voor de oorlog en nog hebben jullie hier geen voordeel uit kunnen halen.

Ik vond het trouwens ook mooi van die vele aanvallen die toekwamen tijdens de nachtbonus, daar was ik wel van verrast om dit te zien te krijgen van "het grote Gummi" :rolleyes:

PS: Over NEC: Hij heeft de aanvallen van een tiental spelers op zijn eentje afgeslagen zonder os ;)

DeletedUser16768

Guest
Haha, Gummi heeft veel meer schade geleden door de oorlog dan FOG. Ik herinner me namelijk dat Gummi ook een paar mill meer had aan dorpen voor de oorlog en nog hebben jullie hier geen voordeel uit kunnen halen.

Ik vond het trouwens ook mooi van die vele aanvallen die toekwamen tijdens de nachtbonus, daar was ik wel van verrast om dit te zien te krijgen van "het grote Gummi" :rolleyes:

Het gaat hier over Fog en niet over Gummi.
Als je over Gummi wilt klessebessen is daar een heel mooi topic over.

DeletedUser21298

Guest
Dus je moet nu leider zijn om je te representeren voor de gehele stam?
Dus elke actie die een individu doet kan je niet terugkaatsen op de stam?

Dan kunnen we net zo goed stoppen, als alleen de leiders ervoor mogen zorgen. Schaf het forum maar af mensen, convictje heeft de perfecte oplossing gevonden!! Alleen de leiders beschuldigen.:rolleyes:

Ga jij als je iemand gaat edelen het telkens binnen je stam vragen of je een samenwerking mag starten?

DeletedUser16768

Guest
Ga jij als je iemand gaat edelen het telkens binnen je stam vragen of je een samenwerking mag starten?

Nee maar je gaat me niet vermelden dat Bruno geen enkele hulp heeft gevraagd om Grape te clearen.
Denk je nou echt dat Bruno zo dom, dat hij denkt dat hij samen met enkele n00bs van CK een grote spelers als Djock te kunnen clearen en ook nog eens edelen?

Beetje laf om je eigen spelers zo voor schut te zetten.

DeletedUser21298

Guest
Het gaat hier over Fog en niet over Gummi.
Als je over Gummi wilt klessebessen is daar een heel mooi topic over.

Jullie goede speller Prince heeft dit topic aangemaakt, in mijn ogen zit hij nog steeds bij Gummi. Ik zie dus niet in waarom Gummi er ook niet bij te betrekken, dit topic is tenslotte aangemaakt door een Gummi lid.

Bovendien mag ik elk argument bovenhalen dat bewijst dat FOG geen Push-over is ;)

Nee maar je gaat me niet vermelden dat Bruno geen enkele hulp heeft gevraagd om Grape te clearen.
Denk je nou echt dat Bruno zo dom, dat hij denkt dat hij samen met enkele n00bs van CK een grote spelers als Djock te kunnen clearen en ook nog eens edelen?

Beetje laf om je eigen spelers zo voor schut te zetten.

Neen we gaan Djock niet clearen :D

Hoezo voor schut zetten? Als hij iemand wil clearen samen met iemand die dezelfde interesse hierin heeft, waarom mag dit niet dan?

DeletedUser16768

Guest
Jullie goede speller Prince heeft dit topic aangemaakt, in mijn ogen zit hij nog steeds bij Gummi. Ik zie dus niet in waarom Gummi er ook niet bij te betrekken, dit topic tenslotte aangemaakt door een Gummi lid.

Bovendien mag ik elk argument bovenhalen dat bewijst dat FOG geen Push-over is ;)

Je mag inderdaad argumenten gebruiken.
Het enige wat je nu gebruikt is en jij dan, en gummi dan en die dan.
Mijn argumenten verdedig je met onzinnige antwoorden die bedoelt zijn om niet te verdedigen maar met slechte argumenten naar de tegenstander te komen. Daar reageer ik niet op, ik reageer op Fog waar dit topic bedoelt voor is.

Verder zijn typfouten sneller verbetert dan dorpen terug genomen.

EDIT:

Je zet Djock voor schut omdat je nu aangeeft dat hij geen hulp heeft gevraagd van Fog, maar alleen van het (nog) lagere niveau CK. Oftewel je geeft aan dat hij slechtere spelers boven iets minder slechtere spelers verkiest.

DeletedUser21298

Guest
Je mag inderdaad argumenten gebruiken.
Het enige wat je nu gebruikt is en jij dan, en gummi dan en die dan.
Mijn argumenten verdedig je met onzinnige antwoorden die bedoelt zijn om niet te verdedigen maar met slechte argumenten naar de tegenstander te komen. Daar reageer ik niet op, ik reageer op Fog waar dit topic bedoelt voor is.

Verder zijn typfouten sneller verbetert dan dorpen terug genomen.

Dit topic was kritiek op het "falen" van FOG, ik mag best de goede punten aanhalen om dit te verleggen. Als het over Gummi ook ging had ik er wel meer pittige details bij aangehaald maar dit heb ik nog beperkt gehouden.

Typfouten zijn in mijn ogen erg, laat ook veel zien over de spelers zelf.

EDIT:

Je zet Djock voor schut omdat je nu aangeeft dat hij geen hulp heeft gevraagd van Fog, maar alleen van het (nog) lagere niveau CK. Oftewel je geeft aan dat hij slechtere spelers boven iets minder slechtere spelers verkiest.

Moet dit dan? Dit bewijst enkel dat hij het alleen af kan.

Bovendien doe jij je huiswerk niet goed, djock ligt als enige tegen Grape aan van FOG. Als er andere spelers zouden meedoen zou dit alleen maar langer aanslepen.

DeletedUser

Guest

PS: Over NEC: Hij heeft de aanvallen van een tiental spelers op zijn eentje afgeslagen zonder os ;)

Al zou gummi in het verleden meer schade hebben geleden, als ik de stats van de laatste week van fog eens bekijk zie ik toch echt wel bij een paar spelers een aardige punten daling. King richard 2, hoeveel heeft hij al verloren? en dat moet dan FOG voorstellen? ccsandokan is de laatste dagen ook niet gegroeit.. En dat moeten dan perfecte leden voorstellen? Uberhaupt als ik het goed begreep ging FOG in onderhandeling met ~ck~? Is Fog dan niet heel erg gezonken... Ik ga nog liever dood dan dat ik met het laagste van het laagste zou samenwerken om een overwinning te behalen...

Bovenaan