Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser

Guest
@ boston, wat denk je dat ViB bij djock doet? op een gegeven moment vielen 10 mensen aan...
@ ferdy. ik zie geen verband, w8 is w8, haal daar 7 aub niet bij.
en die stats?
leer eerst de spelers kennen, praat dan ng es....

DeletedUser16750

Guest
Ik zie toch vooral dat Grapexx hem edelt in de Stats....

DeletedUser15937

Guest
leer eerst de spelers kennen, praat dan ng es....

Nee idd jullie doen ons dit niet aan :D, waar staat FOG in onderstaand lijstje? Verder 1 actie op een speler die hartstikke inactief..... Uuuhm tja maar wij doen het idd niet na, wel goed dat jullie in ieder geval proberen het ijs te breken, ik kan maar 1 ding zeggen, volhouden ;)

Grootste winnaar:
1 [ally]ViB[/ally] 493
2 [ally]Lux[/ally] 479
3 [ally]TAoW[/ally] 384
4 [ally]A.S.L.[/ally] 321
5 [ally]TCA[/ally] 320

DeletedUser

Guest
Nee idd jullie doen ons dit niet aan :D, waar staat FOG in onderstaand lijstje? Verder 1 actie op een speler die hartstikke inactief..... Uuuhm tja maar wij doen het idd niet na, wel goed dat jullie in ieder geval proberen het ijs te breken, ik kan maar 1 ding zeggen, volhouden ;)

Grootste winnaar:
1 [ally]ViB[/ally] 493
2 [ally]Lux[/ally] 479
3 [ally]TAoW[/ally] 384
4 [ally]A.S.L.[/ally] 321
5 [ally]TCA[/ally] 320

Worden interns ook meegerekend in dit lijstje?

DeletedUser

Guest
Klopt, je stijgt dan in grootste winnaar & verliezers rank. Maargoed, geeft wel een goed beeld van de groei. ;)

DeletedUser

Guest
wat een prestatie, carbonneke en koski samen op iemand van 1 miljoen, echt dikke skills zijn het wel, en TAoW ook nog niet vergeten, jullie vallen met 3 spelers aan

Carbonneke 5mil.
koski 5mil.
mclandin 2mil.

en hij heeft iets meer dan een miljoen... Dat kan ik nou geen prestatie noemen

hmm ik had er 8??
en heb ook een mill punten. geef ik op?? i dont think so.

boston city

Ik zie toch vooral dat Grapexx hem edelt in de Stats....

DeletedUser16750

Guest
zeg ik dat hij opgeeft, niet dus... Maar FOG moet niet zo stoer doen ze vallen eigenlijk met 5 stammen aan op dat gebied, maar zo goed lukt het nou niet... Er zij inderdaad dorpen verloren, maar die stammen zelf hebben ook veel troepen verloren. En ik noem het niet echt skills al je het zo doet zoals koski doet.

En over GrapeXX, dat snap ik wel, maar er zullen er daar toch wel 1 of 2 meer liggen bij Djock?

Heb geen zin om een kaartje te maken xD

DeletedUser31563

Guest
zeg ik dat hij opgeeft, niet dus... Maar FOG moet niet zo stoer doen ze vallen eigenlijk met 5 stammen aan op dat gebied, maar zo goed lukt het nou niet... Er zij inderdaad dorpen verloren, maar die stammen zelf hebben ook veel troepen verloren. En ik noem het niet echt skills al je het zo doet zoals koski doet.

En over GrapeXX, dat snap ik wel, maar er zullen er daar toch wel 1 of 2 meer liggen bij Djock?

Je reageert nu enkel zo omdat ik 'm gepoowned heb.

Niet echt skills? Ik heb AL zijn defence gekilld zodat hij geen OS meer kan sturen, wat is er daan geen skill aan? :) Dan heb ik lekker vrij spel.
Ik ben gisteren 3m+ oda punten gestegen

Het grootste deel heb ik trouwens alleen gedaan.
Niet opgemerkt dat de dorpen die mc landin genomen heeft door mij gecleard zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Troepen verliezen hoort bij het edelen van dorpen, tenzij je 100% internt.

Jij zit toch in IMPACT? Wanneer komt er nou een aanval richting TAoW, ipv aanvragen tot fusie?

DeletedUser15937

Guest
Troepen verliezen hoort bij het edelen van dorpen, tenzij je 100% internt.

Jij zit toch in IMPACT? Wanneer komt er nou een aanval richting TAoW, ipv aanvragen tot fusie?

Tja....een beetje hypocriet vind jezelf niet? Fuseren met de internstam van w8 en dan andere stammen hier beschuldigen van aanvraag tot fusie en beschuldigen van Lafheid, suc6 verder met het organiseren zou ik zeggen want er rest nog een grote taak voor je ;)

DeletedUser

Guest
Waar lees jij dat ik ze beschuldig van internen? Ik geef antwoord op het feit dat je troepen verliest als je een dorpje wilt edelen.
Bovendien heb ik die PM nog liggen van die fusie-aanvraag.

Bedankt voor dat laatste

DeletedUser

Guest
Tja....een beetje hypocriet vind jezelf niet? Fuseren met de internstam van w8 en dan andere stammen hier beschuldigen van aanvraag tot fusie en beschuldigen van Lafheid, suc6 verder met het organiseren zou ik zeggen want er rest nog een grote taak voor je ;)

tuurlijk, toch raar he ferdy, dat die titel telkens verhuist;-)
eerst was het ChiQ, nu FOG, wie is de volgende?
waarschijnlijk ViB wel niet, want die zien internen als het ware als een blijk van zwakte.
Ferdy, kom aub es vernieuwend uit de hoek, je domme gezaag en geleuter over FOG zijn zo oud.
wees vernieuwend, zoals obama zegt, CHANGE.
zo breek je enkel je o zo grote imago af.
want weet dat + 50% van w8 dit allemaal leest he;-)
ik zal es random een peiling doen doorheen w8, we zullen zien wat het opbrengt.

DeletedUser

Guest
tuurlijk, toch raar he ferdy, dat die titel telkens verhuist;-)
eerst was het ChiQ, nu FOG, wie is de volgende?
waarschijnlijk ViB wel niet, want die zien internen als het ware als een blijk van zwakte.
Ferdy, kom aub es vernieuwend uit de hoek, je domme gezaag en geleuter over FOG zijn zo oud.
wees vernieuwend, zoals obama zegt, CHANGE.
zo breek je enkel je o zo grote imago af.
want weet dat + 50% van w8 dit allemaal leest he;-)
ik zal es random een peiling doen doorheen w8, we zullen zien wat het opbrengt.

50% haha denk je dat??

DeletedUser16768

Guest
Fusie is een feit?

Ach ja maakt niks uit. Alleen de naam van de dorpen die we overnemen veranderd van Fog naar TAoW

DeletedUser20173

Guest
FOG is gone..
Nooit gedacht

Het is een onderneming, riskant, maar gedurft.
En durf hebben we.
Ik heb vertrouwen in TAoW:D

Bovenaan