Het nieuwe forum

DeletedUser75892

Guest
Ik doe een tegennominatie, als jij niet binnen de 24u op de classic speelt moet je me een bak Cara. In dat geval krijg ik hoe dan ook een bak cara.
Hmm, well played. I concede to you.

Was de afspraak trouwens niet dat degene die ging spelen een bak cara moest uitdrinken in het citadelpark?
 
Reactiescore
661
Hmm, well played. I concede to you.

Was de afspraak trouwens niet dat degene die ging spelen een bak cara moest uitdrinken in het citadelpark?
Met zijn broek op zijn enkels ...
 

DeletedUser72857

Guest
Hmm, well played. I concede to you.

Was de afspraak trouwens niet dat degene die ging spelen een bak cara moest uitdrinken in het citadelpark?

Neen, bak cara aan de anderen + naar ne cantus van Comac gaan. Maar dat laatste is wel een erg zware straf.
 

DeletedUser75892

Guest
Neen, bak cara aan de anderen + naar ne cantus van Comac gaan. Maar dat laatste is wel een erg zware straf.

Goh, ge moet da ies meegemaakt hebben vind ik.

Met zijn broek op zijn enkels ...

Tegenwoordig wordt het citadelpark gedomineerd door lijmsnuivende vluchtelingenkinderen. En gezien de hele #metoo-hype zou ik daar toch mee gaan oppassen of we eindigen zoals de geniaalste vlaamse televisiepersoonlijkheid ooit.
 

DeletedUser72857

Guest
Tegenwoordig wordt het citadelpark gedomineerd door lijmsnuivende vluchtelingenkinderen. En gezien de hele #metoo-hype zou ik daar toch mee gaan oppassen of we eindigen zoals de geniaalste vlaamse televisiepersoonlijkheid ooit.
23549746_1503485006373083_1942434824_n.jpg
 
Reactiescore
2.508
Laten we daarmee het onderwerp afsluiten, of het verder bespreken in de praathoek ;)
 
Reactiescore
2.508
Zouden jullie vast willen brainstormen over de volgende contest(en). Is Gok de top een goed idee voor komende week?
 
Reactiescore
2.064
Gok de top lijkt me leuk hier :)
Misschien iets met spotprentjes kan ook ^^
 

DeletedUser3809

Guest
Gok de top is grotendeels wie-is-er-mijn-vriendje-ik-zeg-dat-die-top-is.
Iets met spotprenten is dan veel leuker.
 
Reactiescore
2.508
Gok de top is grotendeels wie-is-er-mijn-vriendje-ik-zeg-dat-die-top-is.
Iets met spotprenten is dan veel leuker.

Ik vrees dat jij het concept niet begrijpt. Lees het topic eens waarheen ik verwijs in mijn openingspost.
 
Reactiescore
2.508
Volgens mij moet ik geen twee vragen in één post stellen xD
 
Reactiescore
2.303
En misschien ook geen xD meer gebruiken.
 

DeletedUser61134

Guest
Heil de xD

Of knijp jij je ogen niet samen en je mond open als je lacht?
 
Reactiescore
2.303
hou es u mond meiske.


Lief doen Emile xx je lieve mod
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Moet je geen commentaar hebben op de meest goddelijke text-emoticon!
 
Bovenaan