Het nieuwe forum

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Gok de top is grotendeels wie-is-er-mijn-vriendje-ik-zeg-dat-die-top-is.
Iets met spotprenten is dan veel leuker.

Niet helemaal juist. Bij Gok de top is het juist de bedoeling om een accuraat lijstje te maken van mensen die zich waarschijnlijk staande houden van nu tot na een bepaalde periode. Je zou een flink bord voor je kop hebben als je al je vriendjes hoog zet en je grootste concurrenten niet in je lijst op neemt. Gok de top kan best een leuk topic worden waarin je eens naar andere dingen moet kijken dan naar wie de grootste baas is en wie je beste vriend.

Misschien is het zelfs leuk om mensen twee lijstjes te laten maken van de top 15 over 3 weken en de top 15 over 6 weken. Qua puntentelling iets als: correcte daling/stijging van 1-3 rangen krijg je bijv. 1 punt, bij daling/stijging van 3-5, 2 punten, daling/stijging 5-10 is 3 punten. Gelijkblijver 2 punten. Elke correcte nieuwe entree een punt etcetera. Zodoende 'win' je met 'veilige' (lees, niet echt interessante) lijstjes weinig punten en komt vooral het inschattingsvermogen van wie op wie gaan klappen, wie er verdwijnen en wie er keihard gaan opkomen <- geeft ook leukere discussies.
 
Reactiescore
2.486
Schema van de contesten en winnaars zijn bijgewerkt >>klik<<.

Morgen zodra ik wakker ben zal ik 'Gok de Top' opzetten
 
Reactiescore
2.486
Willen we volgende week een 'presenteer je account' of een 'presenteer je stam'?
 
Reactiescore
2.486
Dat kan ik je alleen geven als je eens naar Nijmegen komt Pimmeke
 
Reactiescore
2.486
Doen we ergens in de lente Pim. Misschien tijdens de zomerfeesten?
 
Reactiescore
2.486
Is er nog behoefde aan een contest? Zo ja, welke. Ik ga niet een nieuw concept(quiz) uitwerken, als er toch geen hond meedoet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Contests horen niet op een classic. Gok de top is gewoon een goed idee en daarom draaide het ook goed.

Het heeft ook werkelijk iets te maken met de toekomst van de classic.
 
Reactiescore
2.303
Is er nog behoefde aan een contest? Zo ja, welke. Ik ga niet een nieuw concept(quiz) uitwerken, als er toch geen hond meedoet.
Maak gewoon een goksite. Kan je inzetten op wat paul nu weer gaat verkloten of doen. Timebotten: ods 1.1, VV'en: ods 2, fair spelen: 22
 
Reactiescore
660
Hoe staat het met die coins, stijgen ze nog?
 
Bovenaan