Het nieuwe forum

Reactiescore
2.508
Wat dachten we hiervan? Alles wat dik gedrukt is staat vast. Updates komen voortaan in de beginpost.

kwqnoaobq4clr.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Gok de top moet wel een uitdaging blijven hé.
 

DeletedUser74966

Guest
Trouwens, de beste profielplaatjes hebben nu maar 1 dag om te stemmen? Volgens mij moet het eind van de inschrijving niet ook op de 18e zijn ;) @The Minion
 
Reactiescore
2.508
Ik ben nu bezig met het opzetten van de beginpost voor "het profiel wat het beste beviel", maar ik loop vast op de beoordeling. Ik had dit in gedachte.

We gaan met een punten systeem werken, aangezien ik niet de grootste excel expert ben dus we het simpel moeten maken. De maximale score zal 200punten bedragen. Dit zal verdeelt worden onder de enquête(200 punten) en van de jury(100 punten). Elk jurylid zal 100 punten per nominatie te verdelen. De snelle rekenaar rekent dan uit dat de jury 400 punten kan verdelen, maar door de eindscore door 4 te delen komen we weer op de 100 punten uit.


Verdeling van de enquête:
Aangezien er bij de enquête 200 punten te verdelen zijn is elke procent simpelweg 2 punent waard. Dus stel 5 stemmen staat gelijk aan 17,5% dan heb je 35punten gescoord.

Verdeling van de jury:
De jury zal uit drie of vier personen bestaan.
- Jurylid 1: Ik
- Jurylid 2: Een andere mod
- Jurylid 3: Een deelnemer van Battle of Designers(klik)
- Jurylid 4: Een oude classic speler naar keus

De juryleden zullen op de volgende catogoriën beoordelen:
- Het profielplaatje(65punten)
- De naam(13punten)
- De tekst op het profiel(12punten)
- Het gekozen thema(10punten)


Al deze punten worden aan het eind per speler bij elkaar opgeteld en wordt gedeeld door 4. Waardoor de maximale score weer 100punten zal zijn.

Rekensom

Enquête: Het percentage x 100 x 2 = verkregen punten
Voorbeeld: 17,8%(0,178) x 100 x 2=35,6punten

Juryleden: Het aantal punten van de juryleden: 4 = verkregenpunten
Voorbeeld: 312(totale juryscore):4= 78punten

Uitslag: Enquête+Juryleden= totale score.
Voorbeeld: 35,6+78=113,6punten
 

DeletedUser75778

Guest
Waarom laat je twee mods jureren als het een grafische contest is? Ik zou eerder twee designers kiezen?
 
Reactiescore
1.049
Verdeling van de jury:
Ik kan als Designer Jasti of TAOL aanraden, Spelen naar mijn weten niet of nauwelijks TW meer en hebben ook geen klessiks gedaan en zijn beiden objectief!
Verder zie je de naam als in het plaatje verwerkt, Of los? Want in een plaatje heeft een best wel moeilijke moeilijkheidsgraad, zeker als het een wat langere naam
En wat is je plan om een oude klessik speler te kiezen? En wat heeft dat uberhaupt met een profiel te maken al vind ik het wel leuk ;)
 
Reactiescore
2.508
Waarom laat je twee mods jureren als het een grafische contest is? Ik zou eerder twee designers kiezen?

Goede vraag, wat ik ook heb zitten overwegen, maar de meeste disigners hebben vast ergens contacten. Daarom heb ik gekozen voor twee mods(objectief) en twee mogelijk wat minder objectieve personen. Dit is een aannamen van mij, maar ik denk dat er een kern van waarheid inzit.

Verdeling van de jury:
Ik kan als Designer Jasti of TAOL aanraden, Spelen naar mijn weten niet of nauwelijks TW meer en hebben ook geen klessiks gedaan en zijn beiden objectief!
Verder zie je de naam als in het plaatje verwerkt, Of los? Want in een plaatje heeft een best wel moeilijke moeilijkheidsgraad, zeker als het een wat langere naam
En wat is je plan om een oude klessik speler te kiezen? En wat heeft dat uberhaupt met een profiel te maken al vind ik het wel leuk ;)

Naam staat er los van, dus hoe origineel/leuk/toepasselijk de gekozen naam is. De naam heeft naar mijn zeggen voldoende met het spelersprofiel te maken om deel te laten nemen in de beoordeling, right?
 

DeletedUser75778

Guest
Goede vraag, wat ik ook heb zitten overwegen, maar de meeste disigners hebben vast ergens contacten. Daarom heb ik gekozen voor twee mods(objectief) en twee mogelijk wat minder objectieve personen. Dit is een aannamen van mij, maar ik denk dat er een kern van waarheid inzit.
Als je je jury met zorg uitkiest dan zit dat wel snor denk ik. Neem bijvoorbeeld @TheArtOfLove en een andere gerespecteerde designer.
 
Reactiescore
2.508
Dan gaan we over tot het volgende argument. Ik heb de tijd niet om uitgebreid een jury te zoeken. Mijn agenda staat vol en plekken die leegstaan worden opgevuld door het modden, lezen en het uitzetten van contesten.
 

DeletedUser69389

Guest
Vanwege de recente discussie over botten zou ik opteren voor het oprichten van een beste botter topic door een contest te starten waarbij de uitdaging is om het strakst te timen en te snipen etc.
 

DeletedUser75892

Guest
- Jurylid 4: Een oude classic speler naar keus

De juryleden zullen op de volgende catogoriën beoordelen:
- Het profielplaatje(65punten)
- De naam(13punten)
- De tekst op het profiel(12punten)
- Het gekozen thema(10punten)

Ik nomineer bij deze @lmnt12 , als je niet binnen de 24u in een vieze vijver springt moet je mij een bak carapils.
 
Bovenaan