Het moderne boosten. Slim of onsportief?

Wat vind jij ervan?

  • Slim

    Stemmen: 20 19,6%
  • Onsportief

    Stemmen: 58 56,9%
  • Raar dat hier een topic voor wordt gemaakt

    Stemmen: 24 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    102

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Een grondstof compensatie van grondstoffen die ze teruggeven. Boe hoe
 
Reactiescore
634
Een grondstof compensatie van grondstoffen die ze teruggeven. Boe hoe

Dus..............
Hierbij geef jij aan dat er compensatie is in ruil voor iets.
Wie zegt dat jij uit die BB's zoveel GS zou kunnen farmen, met lagere groeven dan ze nu zijn ?
En waarom zou een speler moeten Compenseren, het is toch mede de schuld van Walk dat Misbruik2punt0 zo groot is kunnen worden.

Mijn vraag is dan, wat gaat volgende stap zijn. In ruil voor Nap iemand farmen ?
 

DeletedUser74418

Guest
@Coruscant wanneer ga je is reageren op mn posts? Moet je teveel nadenken over een degelijke reactie? Weet je van jezelf dat je slappe gelul geen antwoord geeft op mijn vragen? :)
 

DeletedUser74418

Guest
Ik hoop dat jullie doorhebben dat alles wat jullie zeggen speculatie is.

Edit: Aan iedereen van one die hier post: vinden jullie dat ruai ook gebanned moet worden? Waarom wel/niet? Verschilt die situatie met de situatie omtrent misbruik? Waarom wel/niet?

@Coruscant
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dus..............
Hierbij geef jij aan dat er compensatie is in ruil voor iets.
Wie zegt dat jij uit die BB's zoveel GS zou kunnen farmen, met lagere groeven dan ze nu zijn ?
En waarom zou een speler moeten Compenseren, het is toch mede de schuld van Walk dat Misbruik2punt0 zo groot is kunnen worden.

Mijn vraag is dan, wat gaat volgende stap zijn. In ruil voor Nap iemand farmen ?
Cacturne farmt dagelijks als een beest en jij denkt dat alles van misbruik komt, best gek. Beetje zoals hier al gezegd, allemaal speculatie. Verder heeft niemand nog oor naar je terugkerende posts dat dit "boosten" echt niet kan etc. Logisch ook, het is een opgeblazen verhaal vanuit jullie kant aan het worden wat best een schrijnend effect heeft.
 
Reactiescore
634
Het gaat in ieder geval niet om iemand een Ban aan te smeren.

Wat heeft ruai gedaan, geef daar ook uitleg over, zodat mensen daarover hun mening kunnen geven.
Nu kan ik dus geen mening daarover geven, aangezien ik niet van die situatie op de hoogte ben
 

DeletedUser74418

Guest
Het gaat in ieder geval niet om iemand een Ban aan te smeren.

Wat heeft ruai gedaan, geef daar ook uitleg over, zodat mensen daarover hun mening kunnen geven.
Nu kan ik dus geen mening daarover geven, aangezien in niet van die situatie op de hoogte ben

Ruai is de rang 2 Grondstoffen geplunderd in een dag. Voor zijn huidge record had hij een 6m record. Zonder twijfel een boostgeval.

Opnieuw dus de vragen:
zou ruai gebanned moeten worden?
Is de situatie vergelijkbaar met misbruik? (Waarom wel/niet)
 
Reactiescore
634
Ruai is de rang 2 Grondstoffen geplunderd in een dag. Voor zijn huidge record had hij een 6m record. Zonder twijfel een boostgeval.

Opnieuw dus de vragen:
zou ruai gebanned moeten worden?
Is de situatie vergelijkbaar met misbruik? (Waarom wel/niet)

Jij wilt appels met peren vergelijken.
Kwestie Misbruik2punt0 wordt farm Boost toegegeven.

Bij ruai weet ik niet of dit tijdens een Massa is gebeurd of tijdens fusie.
Mocht ruai ook een soort gelijke account als Misbruik2punt0 gebruikt hebben en compensatie hebben afgedwongen, dan pas kan er vergelijking komen.

Je bakt er toch niks van. Het elke keer herhalen zorgt er niet voor dat ik sneller kom.

Zal beter mijn best doen :oops:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
@Coruscant je praat los van wat ik zeg en komt dan nog eens met drogredenaties opzetten. Volgende keer beter
 

DeletedUser74418

Guest
Jij wilt appels met peren vergelijken.
Kwestie Misbruik2punt0 wordt farm Boost toegegeven.

Bij ruai weet ik niet of dit tijdens een Massa is gebeurd of tijdens fusie.
Mocht ruai ook een soort gelijke account als Misbruik2punt0 gebruikt hebben en compensatie hebben afgedwongen, dan pas kan er vergelijking komen.

Zal beter mijn best doen :oops:

Waarom maakt het uit of boosten wel of niet wordt toegegeven?

Dus als misbruik2punt0 een fusiegeval is, is er geen probleem?
 
Reactiescore
634
Dus als misbruik2punt0 een fusiegeval is, is er geen probleem?

Is zeker geen Fusie, dit laat de Af berichten duidelijk zien.
Nu iets proberen te verdraaien heeft dus geen nut, beter kunnen jullie de berichten verwijderen waarin duidelijk wordt aangegeven dat Misbruik2punt0 voor Boost wordt gebruikt.

Daarnaast is Fusie geen overtreding van de spelregels
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Is geen boost, is grondstof compensatie. Dringt niet door ofwel?
 
Reactiescore
634
Is geen boost, is grondstof compensatie. Dringt niet door ofwel?

Is Boost !
Want wie ben jij om compensatie af te dwingen ?
Wat gaat volgende stap zijn. In ruil voor Nap iemand farmen ?

Als Misbruik2punt0 jullie zo dwars zat, dan had Walk hem maar niet zo groot moeten laten worden,
En nu niet gaan Boosten met dorpen die hogere groeven hebben dan een gemiddelde BB.

*
Iemand IG afpersen staat sws BAN op, dus beter opletten met wat je verder gaat typen op AF
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Boosten is helemaal niet verboden?
 
Bovenaan