Het moderne boosten. Slim of onsportief?

Wat vind jij ervan?

  • Slim

    Stemmen: 20 19,6%
  • Onsportief

    Stemmen: 58 56,9%
  • Raar dat hier een topic voor wordt gemaakt

    Stemmen: 24 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Reactiescore
1.278
Er wordt dan ook niet gepronkt met internen/bbs edelen door cala/misbruik. Een essentieel verschil dat jullie maar niet kunnen inzien.

Dat er niet gepronkt wordt is niet helemaal juist. Je hoefde toen cala op rang 1 stond niet eens het AF te openen bij een gemist bericht om te zien wat erin stond. Zelfde geval voor misbruik. Die willen maar al te graag hier komen melden wat ze bereikt hebben op deze wereld, dan soms met een wat lacherige ondertoon... toch trek je de aandacht en wijs je op iets wat je bereikt hebt. Geen idee of jij al die posters op negeren hebt staan en anders raad ik aan het AF zonder WALK bril te bekijken.

Voor der rest vind ik wat hier nu op het AF allemaal gebeurd wel komisch. Een hele groep posters wijzen naar de prestaties van coruscant op deze wereld alsof ze niks voorstellen... eerst had je natuurlijk de aanvallen van fear en het wegknallen van deze stam en nu het verdelgen van de spons. Al ga je dan eens goed bekijken wat de posters zelf bereikt op deze wereld kom je vaak op maar drie dingen terecht. Boosten(farm), pp-abuse en internen. Ook gelijk drie dingen die Walk typeren.

Vroeger toen de pp beurs net op ging was er nog iets van schaamte al werd de uitdaging ontweken. Gelukkig werd het toen alleen gebruik om de start door te komen(1 to 10 dorpen) en vaak vielen spelers daarna alsnog door de mand. Wat nu Walk aan doen is op deze wereld is de uitdaging ontwijken tot 100(?) dorpen door een overmaat aan mb's( 2 x je eigen acc grootte aan mb's, het farmen met de halve stam van een top 10 acc en het nu al fuseren of internen van forse accs(kijk lunde of misbruik). Had een hoge pet op van de premade Walk en moet zeggen dat Walk onder mijn skypecontacten vaak als wereldwinst favoriet voor w69 is uitgeroepen. Mijn pet valt wel af al zie ik hoe Walk dit wilt bereiken. Al de dingen die nog niet eens zo lang terug op TW uitgekotst werden zijn nu ineens normaal (want ja premade dus je ontvangt sowieso van voldoende acc's steun IG en op het AF.) Ken best wat mensen in Walk en kan me echt onmogelijk voorstellen dat iedereen in Walk achter dit beleid staan. Want ja het starten met vooraf beoogde boosts en interns bij een premade is natuurlijk een vorm van beleid.

Op zich tot dusver moeten jullie lekker doen wat jullie niet kunnen laten al willen jullie graag zo de wereld winnen, maar kom dan niet hier op het AF stoefen of iemand anders zijn prestaties na beneden lullen. Laat eerst zelf maar is wat zien.

**EDIT Minion: Dit was de eerste goede post over dit onderwerp, vandaar zat ik dit als openingspost heb gekozen**
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69481

Guest
Je kan mijn gebruik van het woord aanhangsels wel wat breder nemen dan enkel co speler of stamspeler tho :)

"niet hebben opgeschept over het wegspelen van Spongebob". Dus jij durft te zeggen dat hier op het forum komen roepen dat Coruscant top is omdat hij net 10 dorpen heeft gepakt (van Spongebob ja) niet opscheppen is over het wegspelen van Spongebob? Please...

Niet vanuit Corus nee. Als ik hier nu neerzet "Cala en Cacturne gezamenlijk 30 interns en 10 slaafjes, beste spelers van heel tw?"

Nu doen Cala en Cacturne volgens jouw interpretatie dus ook opscheppen?
 
Reactiescore
983
Niet vanuit Corus nee. Als ik hier nu neerzet "Cala en Cacturne gezamenlijk 30 interns en 10 slaafjes, beste spelers van heel tw?"

Nu doen Cala en Cacturne volgens jouw interpretatie dus ook opscheppen?

Neen volgens mijn interpretatie zijn het dan Cala en Cacturne aanhangsels die opscheppen.
Heb je mij niet duidelijk zien zeggen dat Corus zelf niet opschept?

Wel blijven volgen he jongen...
 

DeletedUser69481

Guest
Neen volgens mijn interpretatie zijn het dan Cala en Cacturne aanhangsels die opscheppen.
Heb je mij niet duidelijk zien zeggen dat Corus zelf niet opschept?

Wel blijven volgen he jongen...

Ik heb eerder het idee dat jij het niet meer goed volgt, maar dat ter zijde. Mooi dat we het erover eens zijn dat Corus hier geen enkele keer heeft opgeschept over het wegspelen van Spongebob en ze ook niet geblamed kunnen worden dat andere AF accounts het aanhalen.
 
Reactiescore
1.278
We zullen aan het front zien uiteindelijk wie de toppers zijn!
Al was spongebob inactief, het is nog steeds lastiger edelen dan wat internen

Op zich heb je gelijk. Alleen heeft iemand die zich een weg richting het front internet over het algemeen meer groei en kwantiteit doordat hij minder grondstoffen verlies oploopt. Al heb je twee even sterke teams, maar 1 team heeft +40% kwantiteit is het logisch wie wint. Daarom moet je ook niet alleen wegen wat iemand op het front kan, maar ook de weg ernaar toe.
 

DeletedUser79512

Guest
Het is en blijft het AF, dus alles wordt heen en weer opgeblazen.

Als men overigens eens goed naar alle statistieken gaat kijken is er ook heel duidelijk te zien dat niet iedereen in Walk "internt/boost met pp". Maar zoals ik hierboven al zei, alles word altijd lekker opgeblazen en nu wordt elk acc uit Walk over de zelfde streep getrokken als de accounts binnen Walk die wel aan "internen/boosten met pp" doen.

Ja er zijn dingen ongelooflijk uit de hand gelopen, waar eerder een stokje voor gestoken had kunnen worden, maar je kan mij ook echt niet vertellen dat een andere topstam op w69 er wel een stokje voor had gestoken, dat is natuurlijk gewoon de grootste onzin ooit. Alsof men nee zegt tegen gratis dorpen, of foei gaat zeggen tegen iemand die overmatig pp gebruikt.

Daarbij lees ik hierboven wel iets heel grappigs en weet ik ook niet of ik dat serieus moet nemen, maar als men in Walk één ding niet is, zijn het stelletje amateurs.

We zijn een premade ontstaan uit een gewonnen wereld (nog niet omdat de wereld nog niet gesloten is), hebben daar een enorme maar echt enorme overmacht weten te overwinnen dus noobs zijn we zeker niet. Maargoed dat zullen we ingame op w69 naast het volgens jullie internen/pp abusen wel laten zien.
 
Reactiescore
1.278
Het is en blijft het AF, dus alles wordt heen en weer opgeblazen.

Als men overigens eens goed naar alle statistieken gaat kijken is er ook heel duidelijk te zien dat niet iedereen in Walk "internt/boost met pp". Maar zoals ik hierboven al zei, alles word altijd lekker opgeblazen en nu wordt elk acc uit Walk over de zelfde streep getrokken als de accounts binnen Walk die wel aan "internen/boosten met pp" doen.

Ja er zijn dingen ongelooflijk uit de hand gelopen, waar eerder een stokje voor gestoken had kunnen worden, maar je kan mij ook echt niet vertellen dat een andere topstam op w69 er wel een stokje voor had gestoken, dat is natuurlijk gewoon de grootste onzin ooit. Alsof men nee zegt tegen gratis dorpen, of foei gaat zeggen tegen iemand die overmatig pp gebruikt.

Daarbij lees ik hierboven wel iets heel grappigs en weet ik ook niet of ik dat serieus moet nemen, maar als men in Walk één ding niet is, zijn het stelletje amateurs.

We zijn een premade ontstaan uit een gewonnen wereld (nog niet omdat de wereld nog niet gesloten is), hebben daar een enorme maar echt enorme overmacht weten te overwinnen dus noobs zijn we zeker niet. Maargoed dat zullen we ingame op w69 naast het volgens jullie internen/pp abusen wel laten zien.

Het is eigelijk best simpel op het moment dat je een premade start werkt je van te voren al bepaalde zaken uit... accounts die meedoen, spelers die hierop spelen en een tactiek. Dit is eigelijk hetzelfde geval als met Calamity die zegt dat zijn aantal MB's uit de hand is gelopen terwijl die gestart is met 500% meer MB's dan een gemiddeld account. Dan is het logisch dat het uiteindelijk uit de hand loopt en daar kan je dan ook bekritiseerd op worden.

Jullie hebben ervoor gekozen om het account Misbruik2punt0 tot jullie premade te rekenen of althans de accounts die tot het geheel horen(main acc's en hulpjes) terwijl jullie van te voren toch zeker geweten hebben dat deze spelers de wereld niet uit gaan spelen. Het is een bewuste keuze om deze spelers niet op een main account te zetten, maar ze een 'boostacc' te laten vormen. Het kan zijn dat andere stammen ook niet zouden ingrijpen, maar jullie hebben toch zelf de situatie gecreëerd bij het bekokstoven van de premadeplannen.

Ik durf te beweren dat Walk is uitgegroeid tot de boostpremade van w69 en ik denk eerlijk gezegd dat je als stam op zo'n benoeming niet trots kan zijn. Zeker al zeg je dat er toppers binnen Walk zitten, maak het dan ook waar! Nu zijn jullie bezig met spel die de gemiddelde noob nog kan uitvoeren. Zou doodzonde zijn al klappen jullie straks spelers weg puur op kwantitatief voordeel die easy verkregen is. Denk bijvoorbeeld aan QUA(w64) hoe er in Modus gesputterd is over het laffe internen van QUA. Ze gooiden de wereld op slot en verkregen voor de oorlog geen 50/50, maar eerder een 60/40. Kijk met het beeld van toen is naar wat Walk nu aan het doen is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79415

Guest
keuze is inmiddels gemaakt, met een team op een account gejumpt waar daadwerkelijk wel wat moet gebeuren. op een leuke strijd allemaal :)

1ste post AF w64

Clusterfxcks. , ff rechttrekken en gas erop hop hop

vol motivatie (wat logisch is als je ergens aan begint).

we gaan het mee maken , ben niet vies van een uitdaging. op een leuke strijd kerel ;)

3e post AF w64

thanks, gaan ons best doen dit account eens op 2 benen te krijgen. hoe de wereld verder voorheen is verlopen houden wij ons gelieve buiten, wij komen enkel spelen voor een uitdaging :)

4e post AF w64

Je speelt net een jaar TW, uitdaging my ass.

de sukkel him self, 1ste post direct (zoals altijd) vol tegen een speler keren.

Jaartje AF is wat anders dan het spel spelen, misschien niet echt 10 jaar maar zeker genoeg ervaring om te kunnen zeggen dat ik uitdaging zoek om een account proberen recht te trekken in een hele benauwde positie, van waar de haat anyway :eek:. Modus moet blij zijn dat ze tegen een deffer spelen of zijn mensen tegen woordig blij met runners ?? Ik zou dat zeker niet zijn!

5e post AF w64

Nouja, laten we zeggen dat het opmerkelijk is dat je zegt een uitdaging te zoeken maar dan in Qua gaat spelen :p

DBA zat in Nova, die stam is geinternt/gerecruteerd door Qua dus zo raar is dat niet.

dus het is opmerkelijk dat ik naar qua ga nadat w65 klaar is om verder te gaan waar aan ik in eerste instantie was begonnen? Nu werd er gevraagd of ik daar wilde spelen ivm onbemand, front met 4 spelers, een account met enorm veel cf’s en alle tegenstanders waarmee ik front zijn goed bemand (na horen app contacten). Genoeg uitdaging op het account kan ik je vertellen..

6e post AF w64

  • Clusterfxcks., die gebroken is door de massa(s) van Modus deed een hele tijd niet meer. Tot op het moment dat het moraal laag werd, vanaf toen werd het account ineens terug actief, werden er snipes gezet, werden stacks verhoogd en werdt er ineens uit aangevallen. Uit een Pm blijkt dat Jonah er nu nog/terug actief speelt en het account voor Qua omdoopt tot edelbom / moraal misbruik account.
øke øke ik zie veel berichtjes met mijn naam erin..

ik kwam idd terug naar w64 om in een stam te gaan spelen waar ik eerder mijn eigen account intern heb laten gaan om te knokken voor w65 waar ik een late start heb gemaakt en nu lekker mee draai al is de wereld gespeeld een nette positie binnen de top 10.

toen mij werd gevraagd om terug te keren op een account die aandacht nodig had en met de dag slechter ging wist ik het vrijwel direct, ik ga w64 weer spelen. met volle moed begon ik aan w64 op het acc cfx, dit was een account met enorm veel cfx die de naam eren aan deed. echter was ik op dit moment niet heel bang voor een uitdaging en wist ik bij mijzelf ook dat hier veel aandacht aangeschonken moest worden. echter ben ook ik een mens met niet 24/7 capaciteit. toch wilde ik de uitdaging aangaan, dat er bepaalde mensen van modus vonden dat ik een grote mond had ik geef geen ongelijk maar ik wilde er oprecht het beste van maken om er voor beide partijen een leuke speeltijd van te maken.

nu alle inc over zijn ben ik van mening dat het account cfx nog bestaat hoe slecht het ook is gegaan prima.. ik blijf hier spelen. waarom? omdat w65 zo goed als klaar is (mocht iemand zin hebben op een tegenstander account te komen spelen in zelfde staat als cfx gaan we dit regelen), ik hier ooit ben begonnen en graag een wereld bespeel met plezier, omdat ik het enorm zonde vind als het account weg gaat door het edellimiet en doordat ik goeie buren heb die het beste verdienen.

ik heb natuurlijk niet al het ''gezeik'' enzv mee gekregen van de wereld maar daar wil ik mij ook graag niet in mengen en wil graag spelen zoals dat hoort en dat is met plezier.

hierbij wil ik mijn stam qua en ook modus mijn excuses aanbieden dat ik evt na mening van sommigen wat wreed uit de bocht ben gekomen maar wilde enkel voor beide partijen enorm veel speel plezier en genot bieden.

hierbij wil ik ieder van modus een leuke strijd toe wensen en blijf gestackt ;d

mvg,
Jonah

een van de laatste post op af w64


gejank van jullie bitchboys.

run of uitdaging?
grote mond of motivatie?

het interesseert mij geen reet laten we ff on topic blijven vanaf nu en heb je mening over dba, dit kan dus negatief zijn of positief. het maakt mij niet uit ik heb mijn tw vriendjes wel.
 
Reactiescore
1.283
1ste post AF w64



vol motivatie (wat logisch is als je ergens aan begint).



3e post AF w64



4e post AF w64



de sukkel him self, 1ste post direct (zoals altijd) vol tegen een speler keren.



5e post AF w64







6e post AF w64




een van de laatste post op af w64


gejank van jullie bitchboys.

run of uitdaging?
grote mond of motivatie?

het interesseert mij geen reet laten we ff on topic blijven vanaf nu en heb je mening over dba, dit kan dus negatief zijn of positief. het maakt mij niet uit ik heb mijn tw vriendjes wel.

De klapperrrr van de week, en door ❤️
 

DeletedUser79512

Guest
Jullie hebben ervoor gekozen om het account Misbruik2punt0 tot jullie premade te rekenen of althans de accounts die tot het geheel horen(main acc's en hulpjes) terwijl jullie van te voren toch zeker geweten hebben dat deze spelers de wereld niet uit gaan spelen. Het is een bewuste keuze om deze spelers niet op een main account te zetten, maar ze een 'boostacc' te laten vormen. Het kan zijn dat andere stammen ook niet zouden ingrijpen, maar jullie hebben toch zelf de situatie gecreëerd bij het bekokstoven van de premadeplannen.

Dit klopt dus al voor geen kant wat je zegt. Misbruik is nooit onderdeel geweest (zover ik weet als een van de leiders en bedenkers van het plan) van de gestarte premade. Deze is er later inderdaad bijgekomen. In eerste instantie om een extra dorpje neer te leggen voor een van de Walk accs.
Vervolgens bleek het event nergens op te slaan en bleek er met pp gemakkelijk gs pakketjes te halen. De eigenaar van Misbruik heeft vervolgens op eigen initiatief zonder onze toestemming zijn account enorm geboost en ik kan niet op zijn acc inloggen om dat te stoppen oid. Daarnaast kwam na dit event ook naar boven dat de eigenaar van misbruik niet ging stoppen op zijn eigen account en het dus in eerste instantie vertikte om als boostacc verder te spelen.

Zo heeft de leiding meerdere malen bij misbruik aangegeven dat we het niet eens waren met hoe alles ging en dat ze zeker niet doormoesten boosten. Echter kregen we dit bij deze speler (die net zo koppig is als jij Anton, of misschien nog wel koppiger zelfs) niet zn koppie ingedrongen. Er zijn hier zelfs meerdere conflicten tussen leiding en de twee betrokken accounts ontstaan.

Wat hadden we verder dan moeten doen? Het midden van het Walk cluster compleet moeten laten vallen en met een in 2en gesplitst stamcluster verder moeten spelen? Nahah dat zou geen enkele stam gedaan hebben, en er moeten nu ook niet schijnheilige kleine kinderen aankomen met jawel dat hadden we wel gedaan, keiharde bullshit.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dit klopt dus al voor geen kant wat je zegt. Misbruik is nooit onderdeel geweest (zover ik weet als een van de leiders en bedenkers van het plan) van de gestarte premade. Deze is er later inderdaad bijgekomen. In eerste instantie om een extra dorpje neer te leggen voor een van de Walk accs.
Vervolgens bleek het event nergens op te slaan en bleek er met pp gemakkelijk gs pakketjes te halen. De eigenaar van Misbruik heeft vervolgens op eigen initiatief zonder onze toestemming zijn account enorm geboost en ik kan niet op zijn acc inloggen om dat te stoppen oid. Daarnaast kwam na dit event ook naar boven dat de eigenaar van misbruik niet ging stoppen op zijn eigen account en het dus in eerste instantie vertikte om als boostacc verder te spelen.

Zo heeft de leiding meerdere malen bij misbruik aangegeven dat we het niet eens waren met hoe alles ging en dat ze zeker niet doormoesten boosten. Echter kregen we dit bij deze speler (die net zo koppig is als jij Anton, of misschien nog wel koppiger zelfs) niet zn koppie ingedrongen. Er zijn hier zelfs meerdere conflicten tussen leiding en de twee betrokken accounts ontstaan.

Wat hadden we verder dan moeten doen? Het midden van het Walk cluster compleet moeten laten vallen en met een in 2en gesplitst stamcluster verder moeten spelen? Nahah dat zou geen enkele stam gedaan hebben, en er moeten nu ook niet schijnheilige kleine kinderen aankomen met jawel dat hadden we wel gedaan, keiharde bullshit.

Een sterke leiding was hier keihard tegen opgetreden en zijn account weggeedelt. Want na aanleiding van jou bericht zijn ze er wel op tegen maar hebben ze teveel punten/teveel voordelen dat ze eigenlijk wel voor moeten zijn?

Hoe moet dit in de toekomst gaan als een van de Walk account meerdere malen katta’s gebruikt? Moet hij dan niet gekickt worden omdat hij cluster in 2en opsplitst?
 

DeletedUser79512

Guest
Een sterke leiding was hier keihard tegen opgetreden en zijn account weggeedelt. Want na aanleiding van jou bericht zijn ze er wel op tegen maar hebben ze teveel punten/teveel voordelen dat ze eigenlijk wel voor moeten zijn?

Hoe moet dit in de toekomst gaan als een van de Walk account meerdere malen katta’s gebruikt? Moet hij dan niet gekickt worden omdat hij cluster in 2en opsplitst?

Zie jij misbruik nu nog boosten dan? Volgens mij zijn wij binnen de leiding nu duidelijk genoeg geweest en wordt er nu gewoon gehandeld naar wat wij aangeven. En nee, niet omdat er teveel voordelen voor ons aan vast zitten. Maar zou jij een team uit de premade kicken waarvan hun hulpje keihard boost terwijl het mainacc zelf niet bij het boosten van het hulpaccje betrokken is geweest? Lijkt me niet eerlijk om degene van het main acc te straffen voor daden van zijn hulpje waar zij zelf ook geen invloed op hebben uit geoefend.

Daarnaast zijn er duidelijke kata afspraken gemaakt en houden wij ons daaraan. Is op de vorige wereld ook niet verkeerd gegaan en of uit de hand gelopen dus gaat hier ook niet gebeuren. Het kan altijd een keer per ongeluk gebeuren, dat kan iedereen overkomen. Maar mocht er sprake zijn van het schenden van de kata afspraken grijpen wij als leiding direct in en lossen we het gewoon op.
 
Reactiescore
1.278
Dit klopt dus al voor geen kant wat je zegt. Misbruik is nooit onderdeel geweest (zover ik weet als een van de leiders en bedenkers van het plan) van de gestarte premade. Deze is er later inderdaad bijgekomen. In eerste instantie om een extra dorpje neer te leggen voor een van de Walk accs.
Vervolgens bleek het event nergens op te slaan en bleek er met pp gemakkelijk gs pakketjes te halen. De eigenaar van Misbruik heeft vervolgens op eigen initiatief zonder onze toestemming zijn account enorm geboost en ik kan niet op zijn acc inloggen om dat te stoppen oid. Daarnaast kwam na dit event ook naar boven dat de eigenaar van misbruik niet ging stoppen op zijn eigen account en het dus in eerste instantie vertikte om als boostacc verder te spelen.

Zo heeft de leiding meerdere malen bij misbruik aangegeven dat we het niet eens waren met hoe alles ging en dat ze zeker niet doormoesten boosten. Echter kregen we dit bij deze speler (die net zo koppig is als jij Anton, of misschien nog wel koppiger zelfs) niet zn koppie ingedrongen. Er zijn hier zelfs meerdere conflicten tussen leiding en de twee betrokken accounts ontstaan.

Wat hadden we verder dan moeten doen? Het midden van het Walk cluster compleet moeten laten vallen en met een in 2en gesplitst stamcluster verder moeten spelen? Nahah dat zou geen enkele stam gedaan hebben, en er moeten nu ook niet schijnheilige kleine kinderen aankomen met jawel dat hadden we wel gedaan, keiharde bullshit.

Volgens mij zitten er op misbruik gewoon spelers die normaliter bij team Abuser zouden behoren. Uit horen zeggen zelfs de oprichter van abuser. Of je nu start om een dorpje neer te leggen of als main account je behoort tot de premade, je start immers in teken van een bepaalde stam. Blijkbaar was het binnen het Walk premade beleid

In principe is het 'neerleggen' van een extra dorpen met het idee dat het een intern wordt al iets dat tegen de regels ingaat. Je doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is en dat verwonderd mij eerlijk gezegd niet ... dat is logisch gevolg van het boost tolerante klimaat dat rond walk hangt. Misbruik wordt verwelkomt als boostaccount binnen de premade Walk, maar besluit toch zelf geen boost meer te zijn. In principe niks mis mee, want dan doe je gewoon geen zaken meer met hem en dan gooi je hem uit de premade. Walk heeft er toch voor gekozen om samenwerking met deze speler te behouden en laten we eerlijk zijn er zit al geruime tijd tussen het event boosten en de huidige account grootte...

Dus nu niet komen met we hebben er alles tegen gedaan om het boosten te stoppen, want dat is echt klinkklare onzin. Al durf je als leiding nu al niet daadkrachtig op te treden zie ik de toekomst van w64 droevig tegemoet. Ik wil nog wel het voorbeeld aanhalen van nicolas(QQ w64) Die daar tegen alle stamregels inging, maar toch de stam daar geen consequenties aan verbond... want QQ was te belangrijk. Ik hoop dat je te verontwaardiging binnen Modus daarover nog weet.

Ik snap dat het niet fijn is om een premade lid (mogelijk) te verliezen, maar laat je daarom maar over je heen lopen? Of kwam het toevallig wel erg goed uit voor Walk.

Sorry Jordi ik blijf bij mijn punt, jullie hebben het zover laten komen en laten we eerlijk zijn het is natuurlijk te absurt voor woorden dat een lid van Walk blijkbaar koste wat kost deze boost in stand wilde houden.
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Zie jij misbruik nu nog boosten dan? Volgens mij zijn wij binnen de leiding nu duidelijk genoeg geweest en wordt er nu gewoon gehandeld naar wat wij aangeven. En nee, niet omdat er teveel voordelen voor ons aan vast zitten. Maar zou jij een team uit de premade kicken waarvan hun hulpje keihard boost terwijl het mainacc zelf niet bij het boosten van het hulpaccje betrokken is geweest? Lijkt me niet eerlijk om degene van het main acc te straffen voor daden van zijn hulpje waar zij zelf ook geen invloed op hebben uit geoefend.

Daarnaast zijn er duidelijke kata afspraken gemaakt en houden wij ons daaraan. Is op de vorige wereld ook niet verkeerd gegaan en of uit de hand gelopen dus gaat hier ook niet gebeuren. Het kan altijd een keer per ongeluk gebeuren, dat kan iedereen overkomen. Maar mocht er sprake zijn van het schenden van de kata afspraken grijpen wij als leiding direct in en lossen we het gewoon op.

Ik zie Misbruik de accounts Abuser en Cacturne overduidelijk boosten, dus er wordt zeker nog gepusht. Kijk dit staat in de regels van TW

"Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen")."
Bron: https://www.tribalwars.nl/page/rules

In mijn ogen is dit hoe Misbruik gebruikt wordt omdat Cacturne en Abuser elke dag dit account farmen. Dit proces wordt zelfs versneld doordat ze nu allemaal in dezelfde stam zitten zodat Misbruik ook nog GS kan zenden omdat ze dus allemaal in dezelfde stam zitten. Hoop dat Innogames deze situatie keer gaat bekijken maar zal wel niet doordat er zoveel PP inzit.

Over de katta's, ik haalde het katta voorbeeld erbij omdat jij aangaf:

Wat hadden we verder dan moeten doen? Het midden van het Walk cluster compleet moeten laten vallen en met een in 2en gesplitst stamcluster verder moeten spelen?

Ik bedoelde het als een hypothetische situatie als er iemand van Walk meerdere malen kata's zou gebruiken dat hij dan ook niet gekickt zou worden puur omdat het dan zou resulteren dat jullie stamcluster wordt gesplitst. Ik vraag me dus af omdat de leiding van Walk te slap was in het optreden tegen Misbruik omdat ze het er niet mee eens waren (zoals jij al aangeeft), zullen ze dan wel sterk genoeg zijn om iemand te kicken die meerdere malen katta's gebruikt?
 
Reactiescore
89
Dit klopt dus al voor geen kant wat je zegt. Misbruik is nooit onderdeel geweest (zover ik weet als een van de leiders en bedenkers van het plan) van de gestarte premade. Deze is er later inderdaad bijgekomen. In eerste instantie om een extra dorpje neer te leggen voor een van de Walk accs.
Vervolgens bleek het event nergens op te slaan en bleek er met pp gemakkelijk gs pakketjes te halen. De eigenaar van Misbruik heeft vervolgens op eigen initiatief zonder onze toestemming zijn account enorm geboost en ik kan niet op zijn acc inloggen om dat te stoppen oid. Daarnaast kwam na dit event ook naar boven dat de eigenaar van misbruik niet ging stoppen op zijn eigen account en het dus in eerste instantie vertikte om als boostacc verder te spelen.

Zo heeft de leiding meerdere malen bij misbruik aangegeven dat we het niet eens waren met hoe alles ging en dat ze zeker niet doormoesten boosten. Echter kregen we dit bij deze speler (die net zo koppig is als jij Anton, of misschien nog wel koppiger zelfs) niet zn koppie ingedrongen. Er zijn hier zelfs meerdere conflicten tussen leiding en de twee betrokken accounts ontstaan.

Wat hadden we verder dan moeten doen? Het midden van het Walk cluster compleet moeten laten vallen en met een in 2en gesplitst stamcluster verder moeten spelen? Nahah dat zou geen enkele stam gedaan hebben, en er moeten nu ook niet schijnheilige kleine kinderen aankomen met jawel dat hadden we wel gedaan, keiharde bullshit.

Dus je geeft hier toe dat jullie actief geboost hebben wat tegen de regels is? Waarom zijn hier geen gevolgen voor?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Mag ik ook even toevoegen dat Cacturne gewoon elke dag farmt als een beest, bedankt
 
Reactiescore
3.540
Ik zie Misbruik de accounts Abuser en Cacturne overduidelijk boosten, dus er wordt zeker nog gepusht. Kijk dit staat in de regels van TW

"Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen")."
Bron: https://www.tribalwars.nl/page/rules

In mijn ogen is dit hoe Misbruik gebruikt wordt omdat Cacturne en Abuser elke dag dit account farmen. Dit proces wordt zelfs versneld doordat ze nu allemaal in dezelfde stam zitten zodat Misbruik ook nog GS kan zenden omdat ze dus allemaal in dezelfde stam zitten. Hoop dat Innogames deze situatie keer gaat bekijken maar zal wel niet doordat er zoveel PP inzit.

Over de katta's, ik haalde het katta voorbeeld erbij omdat jij aangaf:



Ik bedoelde het als een hypothetische situatie als er iemand van Walk meerdere malen kata's zou gebruiken dat hij dan ook niet gekickt zou worden puur omdat het dan zou resulteren dat jullie stamcluster wordt gesplitst. Ik vraag me dus af omdat de leiding van Walk te slap was in het optreden tegen Misbruik omdat ze het er niet mee eens waren (zoals jij al aangeeft), zullen ze dan wel sterk genoeg zijn om iemand te kicken die meerdere malen katta's gebruikt?


Het account is niet aangemaakt om een ander account te onderhouden ("pushen"). Deze regel is dusdanig vaag dat zelfs een MB'er met 'voorbedachte rade' onder deze regel geschoven kan worden, aangezien het clearen van al je targets toch een soort van onderhouden van een account is (en het een vrij duidelijk voordeel geeft). En je hebt geen idee wat er allemaal gebeurt dus je speculatie slaat nergens op. Ik kan wel wat verheldering bieden omtrent het account Cacturne en de positie in FLOP, we zitten er inderdaad om wat grondstoffen te krijgen ter vergoeding van het farmverlies van de ge-edelde barbarendorpen. Wij zijn slachtoffer van de situatie aangezien we een ruime 50 barbarendorpen in ons farmcluster voor de rest van de wereld kwijt zijn. Inmiddels zijn we hier adequaat voor gecompenseerd door middel van GS leveringen en zijn wij weer tevreden. We zijn NIET 'elke dag het account aan het farmen' zoals jij hier beweert. Af en toe farmen we een dorp (gisteren voor het eerst) omdat de opslagen in de dorpen met lagere markten overliepen.

Wat er verder met het account Misbruik zal gebeuren is voor ons een weet en voor jullie een vraag, en jullie zien het vanzelf maar. Om er hier over te gaan speculeren heb je ook niks aan.

Dus je geeft hier toe dat jullie actief geboost hebben wat tegen de regels is? Waarom zijn hier geen gevolgen voor?

"De eigenaar van Misbruik heeft vervolgens op eigen initiatief zonder onze toestemming zijn account enorm geboost en ik kan niet op zijn acc inloggen om dat te stoppen oid." Hier refereert Jordi naar de boost van Misbruik, deze boost is gewoon 'legaal' aangezien het via PP en pakketjes van het event ging. "In eerste instantie om een extra dorpje neer te leggen voor een van de Walk accs." Dit is niet waar en een foutje van Jordi, Misbruik kwam spelen als MB voor Abuser voor zover ik weet.
 

DeletedUser79415

Guest
Mag ik ook even toevoegen dat Cacturne gewoon elke dag farmt als een beest, bedankt

“Mag ik ook”. Dus er word daadwerkelijk OOK geboost .

Ik geloof direct dat ze goed farmen heb meerdere keren met ze gebabbeld over awards dus dat klopt 100% maar ze boosten dus dood leuk ook wat niet mag...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Neen dat maak jij ervan. Die "ook" wijst niet op een bijstand feit naast het boosten, maar als een extra gegeven naast de discussie waarin jullie ons proberen te betrekken
 
Bovenaan