Het moderne boosten. Slim of onsportief?

Wat vind jij ervan?

  • Slim

    Stemmen: 20 19,6%
  • Onsportief

    Stemmen: 58 56,9%
  • Raar dat hier een topic voor wordt gemaakt

    Stemmen: 24 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    102

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
O god. Jouw niveau is even hoog als dat van mijn neefje van 10 jaar.

Vast een One speler, ofni?
 

DeletedUser74418

Guest
Is zeker geen Fusie, dit laat de Af berichten duidelijk zien.
Nu iets proberen te verdraaien heeft dus geen nut, beter kunnen jullie de berichten verwijderen waarin duidelijk wordt aangegeven dat Misbruik2punt0 voor Boost wordt gebruikt.

Daarnaast is Fusie geen overtreding van de spelregels

Het is een speculatieve vraag :) dat betekent dat ik een situatie schets en naar jou mening vraag over die situatie (wat de werkelijke situatie is hoeft hierin niet mee genomen te worden) Ik zal hem anders formuleren:

Indien misbruik een account is dat gaat fuseren met abuser, is er dan sprake van een regel die (volgens jou) overtreden wordt.

(Er vanuit gaande dat abuser de dorpen van misbruik farmed)
 
Reactiescore
389
Probeer me tot jouw niveau te verlagen :)

Als het neefje van 10 jaar nu is, dan is het aardig gelukt denk ik
 
Reactiescore
742
Jij wilt appels met peren vergelijken.
Kwestie Misbruik2punt0 wordt farm Boost toegegeven.

Bij ruai weet ik niet of dit tijdens een Massa is gebeurd of tijdens fusie.


dus als ik nu zeg dat misbruik in een fusie zit en zijn inventaris leeg maakt is het allemaal oke bij juliie? ah top kan je dan nu ophouden met dit kansloze gedoe? Mods hebben al gereageerd en daar is niks uitgekomen, stuur nog een supportje als je wilt geen idee of de mods nog de moeite nemen om je kansloze suppje te beantwoorden..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wie praat hier over afpersen? Hier komt weer dat stukje dat alles wat jij zegt speculaties zijn, en je alles opblaast.
Je komt sowieso al na 2x stoten toch?
Woah nog een casual speler die stoer komt doen met persoonlijke opmerkingen. Heel vet
 
Reactiescore
389
Woah nog een casual speler die stoer komt doen met persoonlijke opmerkingen. Heel vet
Oe iemand die altijd persoonlijke opmerkingen maakt, mag je natuurlijk niet 1x een persoonlijke opmerking terug maken, dat zou echt verschrikkelijk zijn.

En dat ik idd 1 casual wereld in m'n handtekening heb, betekend niet dat ik geen gewone werelden speel maar np. Het is je vergeven.
 
Reactiescore
3.540
Afpersen dat is wel de grap van de dag zeg :D

Het was het eigen idee van misbruik om ons te compenseren voor verloren farminkomsten. Dit is niet illegaal en dat zal het ook nooit worden.

Om terug te komen op mijn eerdere statement: Ik vraag aan mijn moraalbreker of hij een dorp wilt clearen en edelen voor mij. Mijn moraalbreker loopt op een stack en verliest al zijn edels. Dit is mijn schuld aangezien ik het van hem vroeg, en stuur hem ter compensatie van de verloren troepen en edelmannen wat grondstoffen zodat hij zich weer kan opbouwen. Dit is geen uitzonderlijke situatie en gebeurt vast en zeker door meerdere accounts op IEDERE wereld. Is dit dan ''boosten"? Waar leg jij de grens @Coruscant? Waarom zit vrij verzenden van grondstoffen in het spel als dit allemaal onder boosten zou vallen?
 
Reactiescore
634
Het is een speculatieve vraag :) dat betekent dat ik een situatie schets en naar jou mening vraag over die situatie (wat de werkelijke situatie is hoeft hierin niet mee genomen te worden) Ik zal hem anders formuleren:

Indien misbruik een account is dat gaat fuseren met abuser, is er dan sprake van een regel die (volgens jou) overtreden wordt.

(Er vanuit gaande dat abuser de dorpen van misbruik farmed)

Jij voelt de bui al hangen en wilt het allemaal nu op een Fusie gooien.
Helaas laten de eerdere berichten op AF duidelijk zien dat Misbruik2punt0 geen MB of DU is.

Iets latere berichten op AF laten duidelijk zien dat er in ruil voor iets gefarmt mag worden.
Wederom dus duidelijk geen fusie.

Beter geef je IG aan je stamgenoten aan, dat ze vanaf nu beter gaan opletten wat ze verder gaan typen in dit topic.
Nog even en het gaat Afpersen van een speler zijn. Dan gaan jullie sws een Ban tegemoet.

Reden waarom ik dit hele gedoe aankaartte was puur over duidelijkheid omtrent de regel:
"Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen")." gehanteerd wordt..

  • Betekent dit enkel dat er niet geboost mag worden door meerdere accounts te hebben onder zelfde IP
  • Of een account onder vv nemen en andere accounts laten boosten
  • Of, zoals het nu blijkt. Account die zijn beurs heeft gevuld met PP en nu zijn dorpen laat farmen.
Deze hele discussie is trouwens niet ontstaan door mij, maar door de posten van Walk leden.
Wat ik mij wel kan herinneren is dat er W67 een account in begin fase -50% had gekregen. Toen hij op AF gaf dat hij andere accounts mocht farmen in ruil dat zij PP mochten farmen.

Hoop dus nog steeds dat een uitvoerder (Game Mod) of @Duckje duidelijkheid hierover gaat geven.
Anders gaat het farmen van een speler in ruil voor een NAP ook legaal zijn.

Fijne avond verder en hou de discussies netjes :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
dus als ik nu zeg dat misbruik in een fusie zit en zijn inventaris leeg maakt is het allemaal oke bij juliie?

Dat is dus letterlijk andere accounts pushen wat tegen de regels is :p

Mods hebben al gereageerd en daar is niks uitgekomen, stuur nog een supportje als je wilt geen idee of de mods nog de moeite nemen om je kansloze suppje te beantwoorden..

Mods bespreken uitkomsten met jou? Of hoe kom jij uberhaupt aan dit soort informatie
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Reactiescore
742
Dat is dus letterlijk andere accounts pushen wat tegen de regels is :p

dan mag internen ook niet? dan mag fuseren ook niet? indien een acc een fusie gaat doen is de bedoeling dat het acc NIET verder speelt dus heeft die zen inventaris ook niet meer nodig of wel dan? wie idioot zal zijn inventaris VOL laten staan terwijl je op grijs/account op del gaat ja dan moet je wel heel stom zijn he geen idee hoe het in ONE zit daarmee.

Mods bespreken uitkomsten met jou? Of hoe kom jij uberhaupt aan dit soort informatie


Lees jij wel of zit je domweg je toetsenbord kapot te slaan? zoals Rob hierboven bevestig


Bericht van Aldo hier ergens op AF al verloren gegaan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Betreft vgm dit:
Ik weet dat er in het verleden op een wereld ooit geband is als je van veel spelers in het begin de vv hebt. Dit is waarschijnlijk nu ook de reden dat er een limiet op het aantal vv's zit. Maar verder is dit van alle tijden. De meeste spelers starten in een groep, waarvan er een aantal stoppen binnen die groep en dus voordelig zijn voor de speler die doorgaat.

Ik denk dat TWTeam niet de oplossing kan/zal bieden om dit 'probleem' aan te pakken. Dit lijkt me echt een situatie die de spelers zelf moeten uitzoeken. Want zoals ik al zei 80% van de bekendere spelers start ben aanhang. Als je wilt dat wij er iets tegen gaan doen (wat voor mij persoonlijk niet te doen lijkt), dan vind ik dat er totaal geen MB's meer mee gaan starten, maargoed doe ga je het controleren. Want dan gaat alles massaal gesupport worden. Dan is het 'ja' tegen 'nee' en komt er alleen maar meer gezaag over support.
 
Reactiescore
581
Ik hoop dat ze een reactie gaan geven op je vraag, maar denk dat je het waarschijnlijker is, dat je antwoord krijgt, als je die vraag InGame aan de support stelt.

Ik vraag mij ook af of in deze situatie niet de onderstaande regel opgeld doet:

§5) Premium Punten
  1. Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel.
-----
Evengoed blijft het een moeilijke zaak, omdat fuserende accounts (wat ze niet doen volgens jou) deze tactiek, farmen van de account om sneller edels te produceren, vaak legitiem toepassen.

De bewijsvoering is dan vaak alleen te verkrijgen door expliciete persoonlijke berichten, waarin ze hun wanpraktijken toegeven. En deze dan door te spelen aan support. Anders is het een zo goed als verloren zaak. Als ze geconfronteerd worden met AF berichten, zullen ze deze als onderdeel van P&P (we wilde ze op een verkeerd been zetten etc) afdoen en er makkelijk onderuit kunnen komen. Gaat geen simpele zaak zijn...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Noobs van Walk.
Ik vraag netjes om de discussie netjes te houden.
Anders jullie klep houden.

Aldo is een Forum Mod, die niet volledig op de hoogte is van de situatie en kaart MB aan

Ik weet dat er in het verleden op een wereld ooit geband is als je van veel spelers in het begin de vv hebt. Dit is waarschijnlijk nu ook de reden dat er een limiet op het aantal vv's zit. Maar verder is dit van alle tijden. De meeste spelers starten in een groep, waarvan er een aantal stoppen binnen die groep en dus voordelig zijn voor de speler die doorgaat.

Ik denk dat TWTeam niet de oplossing kan/zal bieden om dit 'probleem' aan te pakken. Dit lijkt me echt een situatie die de spelers zelf moeten uitzoeken. Want zoals ik al zei 80% van de bekendere spelers start ben aanhang. Als je wilt dat wij er iets tegen gaan doen (wat voor mij persoonlijk niet te doen lijkt), dan vind ik dat er totaal geen MB's meer mee gaan starten, maargoed doe ga je het controleren. Want dan gaat alles massaal gesupport worden. Dan is het 'ja' tegen 'nee' en komt er alleen maar meer gezaag over support.

Misbruik2punt0 is geen MB of DU, dit laten jullie eigen AF berichten duidelijk zien.
Dat jullie nu uit angst iets proberen te verdraaien, gaat die eerdere berichten niet veranderen.

Pas vandaag lees ik trouwens iets over een Fusie, terwijl de helft nog steeds aan het typen is dat het een compensatie is van verloren GS.
In ieder geval is het dus ook geen Fusie
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
kijk rikkert je leest dus niet, lees eerst hele topic voordat je domweg dingen gaat roepen....

Mijn diepste verontschuldiging dat ik niet elke post van het W69 AF lees.

Betreft vgm dit:

Die post betreft toch alleen het onderhouden via VV? Dat is natuurlijk al helemaal illegaal. Bij Misbruik spelen toch vaste spelers die zich laten farmen/boosten door andere Walk spelers, ook illegaal in mijn ogen maar niet de situatie die Aldo schetst.

En ik was veronderstelling dat de mods hebben gereageerd over de situatie Misbruik naar Misbruik toe wat niet de bedoeling hoort te zijn :p
 
Bovenaan