Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

DeletedUser61134

Guest
Hmm ik dump alle Stokje Saté clears op DaH op W45, maar dat kan er dus niet aan tippen in combinatie met mijn andere acties.

Jammer weer...
Guess my job isn't done yet :eek:
 
Reactiescore
246
Hmm ik dump alle Stokje Saté clears op DaH op W45, maar dat kan er dus niet aan tippen in combinatie met mijn andere acties.

Jammer weer...
Guess my job isn't done yet :eek:
Your journey has just begon young padawan
 

DeletedUser73195

Guest
Is inderdaad compleet doorgeschoten op tw, heb dit ook nooit zo goed begrepen.
Ik vind dit toch zeker een serieuze vereiste. Je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt.. Daarnaast, op het moment dat het effectief rekruteren is i.p.v. een verkregen sollicitatie accepteren, dan is een sollicitatie vaak niet zo'n groot issue meer en kan het gewoon wat afgeraffeld worden, gezien het dan meer een formaliteit is. Een formaliteit van het niet overbodige soort, gezien consequent handelen in deze zaken een pre is.
 
Reactiescore
246
Ik vind dit toch zeker een serieuze vereiste. Je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt.. Daarnaast, op het moment dat het effectief rekruteren is i.p.v. een verkregen sollicitatie accepteren, dan is een sollicitatie vaak niet zo'n groot issue meer en kan het gewoon wat afgeraffeld worden, gezien het dan meer een formaliteit is. Een formaliteit van het niet overbodige soort, gezien consequent handelen in deze zaken een pre is.

Zeer netjes verwoord.
 
Reactiescore
2.039
Met de enorme attack/support gaps waar werelden tegenwoordig mee geopend worden is dit niet echt heel relevant, al snap ik je punt wel.
Daarbij, de mensen die denken dat de farmers met 20k+ dorpen per dag dat allemaal met het handje doen zijn wel heel goedgelovig.



Ik zou dit ten strengste ontraden. Het klinkt wellicht wat afgezaagd maar dit spel is echt dik past its prime, en de nl versie dan nog in het bijzonder.
20k+ dorpen farmen per dag gaat prima met de hand ja, geen idee hoe je erbij komt dat dit niet kan.
 
Reactiescore
2.039
Was dan anoniem, zou nooit toegelaten zijn.

Maar, ik denk dat 43 1 van de grootste stabs ooit is geweest tbh.

Ik vond het toch vreemd, ken alex nog van w18 (|P|) en w29. Daar een prima gozer, blijkbaar opeens gewoon steekje los ofzo.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik ben een simpele man, ik zie stab, en denk meteen aan beast incarnate
#exposed
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het gaat natuurlijk nogal ver dat je iemand zo hard naait die tijd & geld in dit spel steekt.

Inloggen op 2 accounts met een anonieme IP om je vijand te kloten omdat je niet door 't front raakt vind ik nogal ver gaan.
 

DeletedUser61134

Guest
Het gaat natuurlijk nogal ver dat je iemand zo hard naait die tijd & geld in dit spel steekt.

Inloggen op 2 accounts met een anonieme IP om je vijand te kloten omdat je niet door 't front raakt vind ik nogal ver gaan.

Hmm, ja heb je wel gelijk in.
Zou ik misschien doen bij mensen die ik niet mag.
Niet bij willekeurige mensen waarmee ik een band opbouw

Lijkt me namelijk sterk dat ze niet communiceerden op bv Mirage
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nouja het account werd gebanned door het sturen van een pm met vol scheldwoorden en dubbelaccounting dacht ik. Het erge was, diegene die het deed, schreeuwde moord en brand dat we dit zelf zouden veroorzaakt hebben omdat er op dat moment een massa op het desbetreffende account liep.

Na support van die stam, werd die ban dus van niet aanvalbaar naar aanvalbaar gezet, gewoon omdat zij zeiden dat wij het zelf hadden veroorzaakt. Was geen bewijs voor nodig, niks. Sindsdien neem ik t TW team niet meer serieus.

Ze wouden het ook proberen bij mijn account, nog een front waar ze niet door raakten :p
 

DeletedUser20804

Guest
Tja, kerel naait mij nu ook mooi...en had al zo'n vermoeden dat het niet allemaal correct verloopt...
Misschien toch eens melden dan. Waarom kan TW niet gewoon deftig gespeeld worden?
 

DeletedUser61134

Guest
@dragonshield3

Geweldig dat Support daar ook nog naar luisterde :p
Ze hebben de mogelijkheid de IP's na te kijken dacht ik :eek:

Dat effect heb ik wel vaker op mensen waar ik mee samen op 1 account speel :$

:( Mijn gedrag op Whatsapp, skype en ingame zijn alle 3 gewoon anders. Houdt het spannend ^^

Tja, kerel naait mij nu ook mooi...en had al zo'n vermoeden dat het niet allemaal correct verloopt...
Misschien toch eens melden dan. Waarom kan TW niet gewoon deftig gespeeld worden?

"Sadisme is plezier hebben aan of genoegen beleven aan het opzettelijk pijn doen of vernederen van een andere persoon of van een dier. In strikte zin gaat het hier om genotsbeleving aan de macht die de 'sadist' heeft ten opzichte van haar/zijn 'slachtoffer'."
Bron: Wikipedia :eek:
 
Bovenaan