Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

DeletedUser73195

Guest
3 van de wat? 22 account kregen een ban en zijn op grijs gegaan. Jullie hadden gewoon een ruggengraat van niks.
Waarvan slechts 1 account front had met Seau. Tevens 1 met front met Rush. & 1 account wat geen noemenswaardig front had.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
3 van de wat? 22 account kregen een ban en zijn op grijs gegaan. Jullie hadden gewoon een ruggengraat van niks.
Was t echt zo weinig? Ik dacht dat het er meer waren lol
Tgoh discussie tussen Mike en Lau.

Kan nie kiezen waar mijn likes heen gaan, kvin ze beide maar dom.

Ga toch naar je katten joh, homo!
 
Reactiescore
276
Wel echt dom, want van horen zeggen kan je gewoon lekker blijven klooien met je timebot, gezien TW team geen idee heeft als je maar goeie bot hebt.

Gegeven hoe browsers in elkaar steken is het schier onmogelijk om de bron van input te detecteren vanaf de server.
 

DeletedUser

Guest
Gegeven hoe browsers in elkaar steken is het schier onmogelijk om de bron van input te detecteren vanaf de server.

Je kan maar zo gelijk hebben, ik deed sws zelden aan timen, maar als ik zo in diverse skype chats de conversaties volg, is het vrij normaal tegenwoordig om binnen 2 ms te snipen enzo.
Echt een aanmoediging om terug tw te gaan spelen.
 
Reactiescore
276
Je kan maar zo gelijk hebben, ik deed sws zelden aan timen, maar als ik zo in diverse skype chats de conversaties volg, is het vrij normaal tegenwoordig om binnen 2 ms te snipen enzo.

Met de enorme attack/support gaps waar werelden tegenwoordig mee geopend worden is dit niet echt heel relevant, al snap ik je punt wel.
Daarbij, de mensen die denken dat de farmers met 20k+ dorpen per dag dat allemaal met het handje doen zijn wel heel goedgelovig.

Echt een aanmoediging om terug tw te gaan spelen.

Ik zou dit ten strengste ontraden. Het klinkt wellicht wat afgezaagd maar dit spel is echt dik past its prime, en de nl versie dan nog in het bijzonder.
 

DeletedUser73696

Guest
Waar was ik toen er gedeft moest worden op MJND? Al iets van een 6? maanden gestopt op MJND. Ik speelde toen zelfs al bij Bjarne in Ghosts, tot zover je info. Met 5 man? Sven, jur&ik speelden op MJND, ik speelde met Bjarne op Zaeres. W43 met 3, 42 zat ik solo. Kerel, wat lul je nou toch allemaal uit je nek?

Overigens wel grappig dat je hier zegt enkel afroplayer te verneuken, maar hier onderaan ook over team kast begint. Je hebt ze beiden verneukt, en het ontkennen terwijl je het zelf ontkracht in 1 post is nogal zielig om te lezen. Sorry.

Ik dacht dat jij er altijd was op de belangrijke momenten.. Of was je even vergeten dat je op delete gaat of stopt als het zwaar wordt? Haha, bij Bjarne op Ghost. Zullen we het is even hebben over je tweede cluster wat notabene is weggespeeld door mij? Ik deed er zelfs maar 5% moeite voor.. Knap hoor, dat je daar heb gespeeld en toen lekker op delete bent gegaan..

Ik heb Team Kast nooit verneukt lieve schat. Ga je hier nog lang over door zeiken? Ik speelde misschien al een jaar niet meer op Team Kast toen het account eindelijk viel, na jaren lang pushen en ze geen zin meer hadden. Blijft zwaar om te zien dat Team Kast misschien wel het beste verdedigende account van de wereld was ;).

Feiten? Als mensen zeggen op 't AF dat GS en DT meer bestonden vanuit de stam, waarom zou ik dat dan niet geloven? :D

Kom maar met die citaten dan.

Waarom zou je überhaupt liegen over je studies dan? Wat voor een idioot ben jij zeg, wou je stoer overkomen ofzo? Ook grappig, je ervaring toen. Overhung, nog wat accs. Je hebt daar nooit gespeeld, waarom zou je daarover liegen? Is het een nood bij jou om te liegen over de domste dingen? En het ergste is, het is gewoon een spelletje. Nobody gives a fck about your life.

Hier heb je trouwens wat ik zei: je speelde op Team kast, je verloor dorpen, ik weet dat jij het was die dorpen verloor want jij was diegene die toen kwam huilen op het AF omdat je op een verjaardagsfeest zat ofzo. Waarom ontken je dat ingodsnaam? Ik begrijp het echt niet. Ik geef teminste toe dat ik op W18 ben geownd een keer, het zou je sieren moest je het eindelijk eens toegeven. Niet dat je dat zal doen, want jij wil natuurlijk voor altijd bekend staan als die idioot van het AF waar niks zinnigs uit komt haha. :D

Lol. Jij zou dus doorspelen terwijl de helft van je stam volledig weg is door bans? Grappig.

Jep, daar heb je inderdaad een punt. Die sollicitatie was inderdaad 75% van gelogen. Alleen was mijn eerste sollicitatie en wie de fack verzint het om een sollicitatie te moeten schrijven voor een online spelletje. En inderdaad het is maar een spelletje, dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken is gewoon lachwekkend.

Nou, ga nog een keer huilen over Team Kast, waar niks van klopt. Anton, Noel en Matthijs speelde op Team Kast, vraag hun anders even.

Helft van de stam Laurens, 3 van de 22 accounts..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tsjah is een redenering die je lekker kan doortrekken hé. Wat zitten we hier ons nuttig bezig te houden voor een online spelletje
 
Bovenaan