Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

DeletedUser76908

Guest
Aangezien er toch wel gestabt gaat worden... Zoals elke wereld er wel mee te maken krijgt.

Verder zag ik nog geen topic over "stabbers"


Ik begin met Aceshigh
266618d540744eef9acf3c18943c7eb4.png

e00f929ce55a4e94b970411efd6132e7.png

fafbfa274a9e45d18c938fbf993cd02f.png
52936e82abbc479a80fc22f9fc06ccf3.png
 

Bijlagen

  • upload_2016-7-11_16-38-50.png
    upload_2016-7-11_16-38-50.png
    30,1 KB · Weergaven: 28

DeletedUser74624

Guest
Tja.. wat moet ik hier nu van zeggen. Niet netjes natuurlijk.
 
Reactiescore
276
Dus meneer verlaat de stam en valt u een dag later aan? Wat is precies het probleem?
 

DeletedUser75778

Guest
Dat zoiets tegenwoordig als taboe wordt bestempeld.
 
Reactiescore
146
Ik zie in deze fase van het spel het "probleem" ook niet zo eerlijk gezegd.

Niet netjes kan ik in meegaan, vrijwel alle oorlogen zijn niet netjes,
maar om dit nu te gaan vermelden in een "groot stabbers forum"
zie ik niet zo zitten.
 

DeletedUser76908

Guest
Dus meneer verlaat de stam en valt u een dag later aan? Wat is precies het probleem?

Neehoor, zoals je ziet ben ik farmer124 en niet killer69. En het gaat bij mij om t feit dat je als je een stam verlaat, je normaliter een tijdje wacht voor je desbetreffende speler(s) uit de "vorige" stam aanvalt. Wilde het gewoon even aangeven. Verder niks
 
Reactiescore
660
Ik zie in deze fase van het spel het "probleem" ook niet zo eerlijk gezegd.

Niet netjes kan ik in meegaan, vrijwel alle oorlogen zijn niet netjes,
maar om dit nu te gaan vermelden in een "groot stabbers forum"
zie ik niet zo zitten.

Stabben is niet netjes. Sommige mensen kunnen er tegen, andere niet. Sommige zullen het vermelden, andere niet. Hij meldt het en dat is klaarblijkelijk een tendens tegenwoordig. Je goed recht om te reageren en het wel aannemelijk te vinden. Anderen vinden het gewoon niet ok. Stabben is stabben. Of het nu gebeurt als je 7m groot bent of 1500 ptn groot.

Mag ik uit beleefdheid vragen waarom je het eigenlijk niet zo ziet zitten?
 

DeletedUser8159

Guest
Neehoor, zoals je ziet ben ik farmer124 en niet killer69. En het gaat bij mij om t feit dat je als je een stam verlaat, je normaliter een tijdje wacht voor je desbetreffende speler(s) uit de "vorige" stam aanvalt. Wilde het gewoon even aangeven. Verder niks
Eens dat je een tijdje moet wachten na het verlaten van een stam. Wel zo netjes.

Maar wat verstaan jullie onder een tijdje. Is 24 uur wachten voldoende?
 
Reactiescore
146
Stabben is niet netjes. Sommige mensen kunnen er tegen, andere niet. Sommige zullen het vermelden, andere niet. Hij meldt het en dat is klaarblijkelijk een tendens tegenwoordig. Je goed recht om te reageren en het wel aannemelijk te vinden. Anderen vinden het gewoon niet ok. Stabben is stabben. Of het nu gebeurt als je 7m groot bent of 1500 ptn groot.

Mag ik uit beleefdheid vragen waarom je het eigenlijk niet zo ziet zitten?




Ik kan aan jouw mooie woorden niet veel meer aan toevoegen,dank hiervoor,:rolleyes:
Ik zie niet zitten dat hiermee een stab bedoeld wordt, ik vind het ook nog eens een naar woord

Misschien dat iemand me dat kan uitleggen, voor hoelang iemand uit een stam moet zijn eer hij
zijn ex-stamleden mag aanvallen?, en ( let op, want nu draai ik het om) wanneer mag een stam
een speler aanvallen welke uit de stam gegaan of gezet is?

Soms worden hier afspraken over gemaakt, soms niet.

In mijn geval kan ik me, zoals gezegd vinden in de opmerking "niet netjes".
In zulks geval zie ik niet zo zitten om daar een topic voor aan te maken op het AF.

Maar zie hier! het is inmiddels een feit :).
 

DeletedUser73696

Guest
Ik zie in deze fase van het spel het "probleem" ook niet zo eerlijk gezegd.

Niet netjes kan ik in meegaan, vrijwel alle oorlogen zijn niet netjes,
maar om dit nu te gaan vermelden in een "groot stabbers forum"
zie ik niet zo zitten.

Hahahaha, wat een zielig mannetje ben je. Op W42 werd je al alleen maar groot door farmen en safe liggen. Hier laat je gewoon zien hoe zielig je bent. Stabben is stabben. Als het andersom was geweest, had iedereen gezegd STABBER. Je bent gewoon een vieze stabber en kan alleen groot worden door vies spel.
 

DeletedUser69389

Guest
Hahahaha, wat een zielig mannetje ben je. Op W42 werd je al alleen maar groot door farmen en safe liggen. Hier laat je gewoon zien hoe zielig je bent. Stabben is stabben. Als het andersom was geweest, had iedereen gezegd STABBER. Je bent gewoon een vieze stabber en kan alleen groot worden door vies spel.

Dat Vitae nog langer bestond dan gedacht werd is ook aan team Aceshigh te danken. Toen Vitae hen het hardste nodig had waren zij er voor de stam en trokken ze de boel.
 
Reactiescore
146
Hahahaha, wat een zielig mannetje ben je. Op W42 werd je al alleen maar groot door farmen en safe liggen. Hier laat je gewoon zien hoe zielig je bent. Stabben is stabben. Als het andersom was geweest, had iedereen gezegd STABBER. Je bent gewoon een vieze stabber en kan alleen groot worden door vies spel.



Ach daar hebben we hem weer :eek: , ik ben blij dat ze jouw allemaal hier kennen Mike, en dat ze liever hebben dat jij het zegt ipv iemand met vol verstand!

Maar houdt je vooral niet in kereltje, want jouw kennis van zaken slaat als een piemel op een drumstel, HELEMAAL NIKS DUS !

Ga jij maar lekker mensen afzeiken!
 

DeletedUser73696

Guest
Heerlijk hoe je je eigen trieste actie wilt weg lachen, door vol op de man te spelen en geen degelijk argument naar buiten kan brengen. Je hebt gestabt, doei W50 carriere.
 

DeletedUser

Guest
Beetje triestig allemaal, zowel de actie als de reactie vanuit het account.

Maar to be fair, op mijn tribalwarsmap stond de speler rond deze tijd al 1,5 dag op inactief. Dus wie is er dan niet in voor een gratis farmpje. Dat de speler daarna weer logt en opnieuw begint is dan een tweede.
 
Reactiescore
660
Hij maakt het topic niet puur voor zijn geval of dit geval. Het is een topic dat op meerdere werelden bestaat. Ik vind het wel nice.

Weet je, ik vind het altijd raar dat mensen wel mogen stabben, maar aan de schandpaal nagelen is dan weer een brug te ver.

Toegegeven, vaste termijnen bestaan natuurlijk niet. Dat is een lastige.
 
Bovenaan