Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

Reactiescore
524
Desondanks wel een bizar hoog aantal stamwisselingen, vergelijking met de even oude stam Calm: meer dan het dubbele aantal stamwisselingen.

Probeer de volgende x eerst naar de maanden te kijken. Ik begrijp dat 22 juni en 22 juli erg verwarrend kan zijn
 

DeletedUser74430

Guest
Probeer de volgende x eerst naar de maanden te kijken. Ik begrijp dat 22 juni en 22 juli erg verwarrend kan zijn
Ik dacht het me nog goed te herinneren van een eerder moment waarop ik had gekeken, my bad. Bedankt voor het begrip.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik denk dat Rhei wel degelijk een bijeengeraapt zooitje is ja. Ik zie sowieso al 1 ex Cookie lid, dat enkel vanwege een ander lid (dat toevallig ook in Rhei zit) naar Cookie mocht. Dit acc kon 0,0 ervaring aantonen, en was op het moment van toetreden tot Cookie net ontslagen als MB vaan een van de Cookie leden om verschillende redenen.

Als dat soort accs al toegelaten worden zegt dat voor mij al voldoende.

Jij ging bij 3 inc al rennen, had geen tijd zogenaamd. Alleen je kon wel op Casual als co op een ander account spelen ;)
 
Reactiescore
1.166
W39 kwam je pas terug nadat we je account hebben goedgezet.
 

DeletedUser61134

Guest
Dan had je moeten zorgen dat als Mike het druk heeft het account geen rommel werd!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Het feit is, dat Mike verdedigend gewoon een dramatische speler is. Offensief is het iig beter.
 
Bovenaan