het grote rijlestopic

DeletedUser40402

Guest
Ik heb het gehaald door gewoon een uurtje ofzo te oefenen op de site van de KBC. Maargoed, dat is nu al verlopen dus zal ik het nog eens moeten doen, denk dat ik het weer zo ga proberen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik had het op die manier van de eerste keer hoor, theorie is echt niet moeilijk
'
In België misschien. Je hebt hier 10 sec per vraag en van de 65 vragen mag je er niet meer als 5 fout hebben.
Dan zijn de verkeersvoorbeelden die gegeven worden soms ook nog onduidelijk. :p
 

DeletedUser55797

Guest
Mijn broer mag eind mei voor zijn praktijk examen gaan, hij kon al van te voren rijden, maar heeft nog steeds van de instructeur 40 lessen moeten doen.

Hij is niks verplicht!! Tenzij hij er echt nog niet klaar voor was.

Theorie heb ik in 3x gedaan, steeds 1 fout teveel gehad. Praktijk in 1x
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het vandaag gehaald. Heerlijk Koninginnedag, geen kip op de wegXD
 

DeletedUser55797

Guest
Bij ons was het juist druk in de stad. Kon nergens meer door. Je hebt zeker buiten de stad moeten rijden? Daar is het inderdaad rustig! Maar een examen op koninginnendag?
 

DeletedUser

Guest
Bij ons was het juist druk in de stad. Kon nergens meer door. Je hebt zeker buiten de stad moeten rijden? Daar is het inderdaad rustig! Maar een examen op koninginnendag?

Foutje, ik had hem vandaag, dus na Koninginnedag.
Ik had ook een vrij makkelijke weg gekozen, veel snelweg en hoofdwegen. Doordat dit mijn 2e examen was, moest ik eigenlijk de bijzondere verrichtingen doen, maar dat hoefde niet van de examinator, dus heb er veel geluk bij gehad.
 
Bovenaan