het grote rijlestopic

Reactiescore
110
Het gaat er niet altijd om of er daadwerkelijk ook fietser of voetgangers zijn, het gaat om het aanleren van automatismen, zodat je veilig rijdt en alles ziet. Wanneer ik nu een bocht naar recht of links neem, of van rijbaan verwissel kijk ik gewoon automatisch over m'n schouder. Gisteren ging ik een eindje wielrennen en toen deed ik het zelfs al. :p

Ok ok. Ik kijk nu ook steeds automatisch of de weg vrij is, zelfs als ik bijrijder ben. :p
 

DeletedUser

Guest
Ok ok. Ik kijk nu ook steeds automatisch of de weg vrij is, zelfs als ik bijrijder ben. :p

Herkenbaar.
Sowieso zijn fietsers die een rijbewijs hebben oplettender in het verkeer. Denken meer mee enzo. Althans toen ik begon met autorijden kwam ik erachter hoe stront vervelend fietsers soms kunnen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Herkenbaar.
Sowieso zijn fietsers die een rijbewijs hebben oplettender in het verkeer. Denken meer mee enzo. Althans toen ik begon met autorijden kwam ik erachter hoe stront vervelend fietsers soms kunnen zijn.

Hehe, omgekeerd denk ik dus hetzelfde als ik op m'n fiets zit :) Voor je het weet wordt je omvergereden als je niet uit je doppen kijkt ^^

Omgekeerd zal dat dus ook zeker zijn.
 

DeletedUser63648

Guest
ik heb nu een stuk of 10 lessen gehad, dus ik ga er ook voor :)
 

DeletedUser65921

Guest
Hehe, omgekeerd denk ik dus hetzelfde als ik op m'n fiets zit :) Voor je het weet wordt je omvergereden als je niet uit je doppen kijkt ^^

Omgekeerd zal dat dus ook zeker zijn.

Sommige kruispunten zijn met de fiets gewoon supergevaarlijk, dan zoek ik altijd een auto die dezelfde richting knippert en zorg ik dat die als schild tussen mij en de rest van het verkeer rijdt :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn broer mag eind mei voor zijn praktijk examen gaan, hij kon al van te voren rijden, maar heeft nog steeds van de instructeur 40 lessen moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga 1 mei op en eerst theorie halen voordat je praktijklessen neemt heb ik niet gedaan. Eerst 10 lessen gereden en toen pas theorie.
 
Reactiescore
110
Mijn broer mag eind mei voor zijn praktijk examen gaan, hij kon al van te voren rijden, maar heeft nog steeds van de instructeur 40 lessen moeten doen.

Had hij een pakket van 40 lessen ofzo? Ik dacht dat je zelf mag beslissen wanneer je praktijk doet, maar dat de meeste mensen het advies van de instructeur volgen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga deze zomer maar eens beginnen met rijlessen. Wel zo'n 10 dagen cursus, want elke week 1 uurtje vind ik helemaal niets. Begin je er net in te raken, mag je de auto alweer uit. Binnenkort maar even inschrijven voor m'n theorie. :D
 

DeletedUser68862

Guest
Ik ga deze zomer maar eens beginnen met rijlessen. Wel zo'n 10 dagen cursus, want elke week 1 uurtje vind ik helemaal niets. Begin je er net in te raken, mag je de auto alweer uit. Binnenkort maar even inschrijven voor m'n theorie. :D

moet je nog je theorie doen?

veel oefeningen maken, is het best ;)
 
Reactiescore
770
Sowieso je auto kopen in Duitsland, trust me.
 

DeletedUser1435

Guest
ja maar als je in de randstad woont zoals mij dan ga je niet in duitsland kopen. haha beter regel ik dan een auto via een pool
 

DeletedUser

Guest
Hehe, omgekeerd denk ik dus hetzelfde als ik op m'n fiets zit :) Voor je het weet wordt je omvergereden als je niet uit je doppen kijkt ^^

Omgekeerd zal dat dus ook zeker zijn.

Klopt ook wel, maar sinds ik een rijbewijs heb zit ik heel anders op de fiets als voorheen.
 
Reactiescore
110
Die boek één keer doorlezen, de samenvattingen 3 keer, 10 voorbeeldexamens invullen en je kan het makkelijk :D

Dat denken dus veel mensen, waardoor veel mensen het dan ook meerdere malen overnieuw moeten doen. :p
 

DeletedUser65921

Guest
Ik had het op die manier van de eerste keer hoor, theorie is echt niet moeilijk
 
Bovenaan