Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser76657

Guest
Ik ga er niet eens meer in. Nogmaals een chill lid die bewijst nauwelijks tot geen herseninhoud te hebbeb.

Haal jullie vriendje @Jus soli erbij aub. Met hem valt iig goed te praten.

Nee want je hebt nu gewoon niks meer te zeggen, jullie komen constant in herhaling. Ga wat nuttigs doen.
 

DeletedUser78825

Guest
Jullie snappen nog steeds niet wat pp farmen is denk ik.. Toch maar denken dat iedereen alles ‘koopt’.

Ik weet zeker wel wat PP farmen is, ik doe het zelf ook. Ik ken genoeg mensen die het doen.
Maar jij bent dus 100% zeker dat er geen enkele gekochte PP gebruikt is daar?
 

DeletedUser76657

Guest
Alsof 24 uur wachten gelijk staat met het grote rendement verlies op het moment dat je er zelf een edel aan verkracht. Nog niet eens te beginnen over het moraal verschil, de extra ridders en de tijd die je als account kwijt bent om te internen. In jullie geval 91% van de dagen. Procentueel gezien zijn jullie maandelijks 27/28 dagen aan het internen en doen jullie 3 dagen iets zinnigs. Chapeau.

Als hij toch lekker die dorpen voor zich zelf wilt moet hij daar toch zelf voor kiezen? Jullie onderschatten het account Last Whisper maar maakt niet uit hoor geniet er wel van.
 

DeletedUser76657

Guest
Ik weet zeker wel wat PP farmen is, ik doe het zelf ook. Ik ken genoeg mensen die het doen.
Maar jij bent dus 100% zeker dat er geen enkele gekochte PP gebruikt is daar?

Sorry hoor maar met bijvoorbeeld 5.000 pp heb je al heel wat, en dat valt zeker wel te sparen in nu al 2 werelden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Hij zat een maand geleden al minimaal op een abuse rond 50.000 premium punten, je gaat mij niet vertellen dat het nu nog steeds zoveel is. Je ziet zijn groeilijntje zelfs pieken na elk evenement, toeval? Natuurlijk niet. Het zou jullie sieren als jullie gewoon iets erkennen. Dat heeft Vinage allang gedaan met de abusers/interners aan onze kant. Men mag het doen, Last whisper ook, stamgenoten ook, maar kom er dan voor uit. Praat niet recht wat krom is. That's it.
 

DeletedUser69389

Guest
Sire: Het houdt niet op, niet vanzelf. Het houdt niet op, niet vanzelf. Het houdt niet op, totdat jij iets doet.

Dat gevoel krijg ik bij al die onzinnige posts van Chill. Een baksteen heeft nog meer verstand
 

DeletedUser76657

Guest
Alsof jij zijn lijntje elke dag bij houdt. Blijf lekker praten over het account, het boeit me helemaal niks. Maak hem maar belachelijk.

Trouwens echt nog nooit zulke grote zeikerds / arrogante mensen bij elkaar gezien. Chapeau.
 

DeletedUser78825

Guest
Sorry hoor maar met bijvoorbeeld 5.000 pp heb je al heel wat, en dat valt zeker wel te sparen in nu al 2 werelden.

Jij noemt 5000 PP heel wat?

We zullen eens kijken:

Basis
Wereld 59 is nu 126 dagen open.
Dat is dus 4 maanden.
4 maanden aan PA: 800 PP
4 maanden aan +20% GS: 1800 PP
Farm Assist ga ik niet tellen aangezien Limited Haul op deze wereld.
Account Manager zal ik 2 maandjes voor tellen. 400 PP.

Dit alleen is dus al 3000 PP.

Dat is 60% van wat jij heel wat noemt. We zitten nu in de 5e maand. Dus ik kan daar nog eens 950 PP bij optellen.

3950 PP.

Dan zitten we al op 79% van wat jij heel wat noemt.

Dus dan zou er nog in totaal 1050 PP over zijn om te gebruiken voor andere zaken.

Events
We zullen dit Lente Event als voorbeeld nemen.

Elke dag kun je vakjes open doen.
50 - 100 - 150 - 200 - 250 - 300

Opgeteld:
50 - 150 - 300 - 500 - 750 - 1050

6 Vakjes kosten je dus 1050 PP.

Er zijn 18 vakjes per dag. Je krijgt er 2 gratis. Dan hangt het van geluk af hoeveel het kost voordat je alle zou hebben.

Het event duurt 4 dagen. [25-26; 26-27; 27-28; 28-29]

Zou je elke keer maar 4 vakjes open doen, zit je hier al op 1800 PP. Mogelijk heb je meer nodig om bijvoorbeeld de oorlogsinspanning van 168 uur te krijgen. Dit kan je dus wel vrij veel kosten als je pech hebt.

Natuurlijk is er bij dit event een overweging van "wat zit er achter de vakjes? Is dit het waard op PP bij te gebruiken?" Maar dat veranderd even niets aan mijn punt omtrent PP gebruiken.

Waar heb ik nog geen rekening mee gehouden?
PP Gebruik voor grondstoffen te kopen.
PP Gebruik voor gebouwen te halveren.
PP Gebruik voor direct handelen.
De andere events. Weet niet hoeveel het er precies zijn geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Let aub op de dubbelposten, dat kunnen mijn mod ogen niet aan:(
 

DeletedUser77629

Guest
Wauw gouden aardbei, wat ben jij fucking dom :D Ik hoop stiekem nog dat je het niet meent :x
 

DeletedUser78434

Guest
Oh boy, zulke inzichtslozen binnen Chill. Denk eens 10 seconden na voor je wat post?

@Escalation Is Real , dorpen van een intern vormen een zekerheid voor je. Daar heb je een relatie/afspraak mee.
Dorpen van een extern vormen waarschijnlijk maar tijdelijk een zekerheid. Beter pak je die dus direct/ga je die direct nemen. Netto zal je in de situatie internen + externen (beide gaan je pad doorkruisen doorheen de wereld) dan ook minder edels verspillen wanneer een speler minder de focus legt op internen. Netto heb je dus meer edels over (voor de vijand).

@Escalation Is Real Oh god ik word wel echt verdrietig van het niveau hier zeg, tjonge jonge jonge. Wat het verschil tussen een intern en een extern is? Serieus.

Ik zal je vertellen wat het 'boeit'. Moraalbrekers en dorpenuitbouwers, al hun dorpen en troepen staan al tot jouw beschikking. Het zijn dus extra troepen en zelf kun je je edels goed besteden. Gratis extra def, gratis extra off. Waarom zou je dat in godsnaam edelen, op het moment dat je dat doet verlies je één edel en ga je er in troepen totaal niet op vooruit. Dan nu de extern; dorpen die niet bij jou horen maar kennelijk gratis zijn. De winst per edel? Niet alleen het dorp, maar ook de troepenhoeveelheid DIE JE NOG NIET IN BEZIT had. Sorry hoor maar ik trek je kunnen wel enorm in twijfel dat je dit zelf niet eens kan bedenken, zeker gezien ik het al meerdere keren beschreven heb. Het komt er dus op neer dat jullie allemaal keihard internen maar te stom zijn om het verschil te zien en het rendement te bedenken.

Sorry, ik heb mijn post misschien niet helemaal juist verwoord.

Uiteraard is Externen beter dan Internen, dat zal ik nooit ontkennen. Maar, als je kijkt naar de ligging van de meeste interns aan de Chill zijde is dat ook niet raar dat er veel internt is. Je kan met een mb die al klein is niet op 50-60 uur een clear gaan sturen, dat werkt gewoon niet in een oorlog, die moet je cluster opschonen.

Ook moet ik meegeven dat veel mb's gestopt zijn, Zowel bij Goez, Kalm en Save zijn er al talloze mb's gestopt en zijn de echte hondstrouwe mb's overs.
Ikzelf heb You are Next zelfs moeten clearen ivm met elke 3 dagen 1 keer inloggen en het ontbreken van spelplezier waardoor er gewoon niks meer gedaan werd vanuit dat account.

Nu heb ik 2 zeer loyale mb's over en zijn er aan de kant van Chill nog een aantal zeer goede en trouwe over en een aantal die rijp zijn voor de intern, gezien ligging, activiteit en groei en de hoge edelcounts bij veel accounts.

Als ik het dan op mijzelf vertaal. Ik heb liever een 'schoon' cluster en 2-3 meegroeiende mb's daarom. Ik heb (misschien door mijn lichte vorm van autisme) de drang dat ik alles wil controleren zowel in werk, school, rl etc. En daarom kies ik er dus voor om sneller interns aan te nemen. Want ja, ook ik heb een intern of 30-35 in mijn twstats staan en dat ontken ik niet. Zullen er wellicht in de toekomst vast nog wel meer worden.

Externs zoals Castiel, Risky, Zuur is gewoon slim geweest en haalt het feit aan waar Vinage ook mee bezig is, samen met TU.

Interns zijn dus in sommige gevallen edelverspilling, niet in alle. Want hoe je het ook went

Ikzelf, heb een mooie ligging in de Core, letterlijk het center. En vele kennen mij als iemand die zijn account en cluster tiptop in order heeft. Daarom was ik ook blij dat W55 geen moraal had. Nu lig ik zo in de core dat ik bijna enkel 100% moraal heb waardoor mijn keuze voor interns uit te leggen valt.

Lig ik zoals een kalm/whale/trans dan zou ik dit absoluut (nog) niet gedaan hebben, die hebben nog zoveel gebied met , niet respectloos bedoeld. De kleinere en veelal mindere spelers die met 4 dorpen ook daadwerkelijk 4 deffdorpen hebben. Dan zou ik zeker meer mb's houden en deze niet internen.

Is mijn inzicht hierdoor slecht, of mijn gedachtegang over rendement? Nee, ik maak namelijk net zo veel troepen bij als de MB zou hebben, gezien mijn ligging pak ik niet zo 1-2-3 dorpen dan iemand in de Rim die nog 059385903 targets heeft. Het is een keuze en deze is goed uitgedacht door dit team en zijn buurtje:)
 

DeletedUser78434

Guest
Hoogtepunt van t jaar:)

Ps fuck de vijand lol

Is het een hoogtepunt? Ja en nee.

Ja, omdat er normaal niet zoveel te overleggen is.
Nee, want het is gewoon een afspraak die door gebrek aan info is geschonden.

We gooien al 4 maanden met modder naar elkaar, dan mogen de positieve punten ook benoemd worden!

En fuck de vijand? Dat is nou niet echt respectvol...
 

DeletedUser79332

Guest
Is het een hoogtepunt? Ja en nee.

Ja, omdat er normaal niet zoveel te overleggen is.
Nee, want het is gewoon een afspraak die door gebrek aan info is geschonden.

We gooien al 4 maanden met modder naar elkaar, dan mogen de positieve punten ook benoemd worden!

En fuck de vijand? Dat is nou niet echt respectvol...

Indd
keep your friends close, but your enemies closer.
 
Bovenaan